Jump to content

Johnny B. Goode

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Johnny B. Goode's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Бих искал да споделя лесен начин за решение на проблем с трудно движение на лоста за скорости на Ауди 80 B3. Възможно е да важи и за други модели. При мен лостът отиваше трудно към 1 и 2 ск. Установих, че причината е скъсан тампон под ябълката, поради което кръглият елемент над ябълката запира накриво в граповите стени на корпуса. Разбира се, най-добре е да се смени тампона. Но ако нямате тампон или не ви се занимава с тази процедура, можете да осигурите свободно движение на кръглия елемент и съответно на целия лост като изрежете кръгла пластмаса с височина ок. 2 см примерно от остатък от стандартна опаковка за силикон. Срязвате я по височина и я напъхвате между движищия се елемент и корпуса. Има точно около 1 мм. После пробивате фина дупчица и захващате пластмасата да не се движи твърде много. Аз ползвах свинска опашка. Може и медна тел. Пластмасата се смазва със силиконов спрей и така ябълката, лостът и останалите елементи се движат отново гладко, както човек е свикнал да очаква от Ауди. Можете да видите снимката. 1 снимка казва повече от думи понякога :) Надявам се да съм бил полезен.
  2. Благодаря за отговорите. Наистина, се радвам, че успях. Почти три седмици го мислех този проблем и денем и нощем. Ходих и по сервизи, но не се навиваха майсторите. Е, след няколко вечери подред на студа, с челник на глава, си зададох въпроса дали не е било по-добре да сваля таблото, но както и да е. Вече е сторено и засега поне има парно!
  3. Благодаря за отговора. Радиаторчето беше по-скоро топло отколкото горещо. Затова събрах смелост и го смених. Без демонтаж на цялото табло, само на жабката, централната конзола, кората под кормилото и километража. Цената за този метод беше, че счупих на няколко места въздухопроводите, защото изтръгването и после напъхването изискваше сила. След това разбира се ги залепих.
  4. Здравейте колеги, Извинявам се, че пускам още 1 тема, сродна с многото други по въпроса, но изчетох всичко, което намерих и не видях решение на моя проблем. Надявам се да ми помогнете със съвет. Колата е Ауди 80, В3, без климатик, без газ. Преди 2 седмици отказа парното - духа само студено. Смених термостат (защото не стигаше до 90 гр. на извънградско), антифриз, обезвъздуших. Сякаш стана още по-зле. Преди поне духаше леко хладно, а после стана съвсем студено. После успях да сваля въздухопровода зад жабката (този, в който е вентилатора). Оттам получих достъп до клапата за топло и студено и тази за отваряне на въздуха от вентилатора. Облепих ги добре. Оттам успях с цяла длан да пипна питата на радиаторчето. При включен двигател е топла. Мога да си държа ръката преди да са достигнати 90 гр. но после пари. С топъл радиатор и облепени 2 от 3 клапи (без тази за посоката на струята) сглобих всичко - но няма ефект. За секунда - две излезе топъл въздух и после пак студено. Виждам добре, че клапата за топло и студено отваря и затваря плътно. Та имате ли представа: 1. От какво още може да няма парно при топъл радиатор и облепени клапи? Възможно е радиаторът да е остарял, но не губя антифриз и цялата пита е равномерно топла на пипане от едната страна. От другата нямам достъп, но пъхнах лист хартия и го извадих леко топъл. 2. Ако не се намери друго решение и ще трябва да сменя радиатора, има ли някой, който би се навил да ми помогне (срещу заплащане) да го сменим заедно без сваляне на кормилото, лоста за скорости и таблото. Знам, че повечето ще кажете, че е невъзможно и вероятно е така при моделите с вентилатор с хоризонтална ос, но моят е с вертикална ос, и вече съм стигнал докъдето описах. Освен това тук във форума колега писа, че можело, но не мога да се свържа с него. Благодаря предварително.
  5. Ми облепих тази, която се движи със средната врътка (от синьо към червено) докато я облепвах се движеше врътката отпред и също тази, която се регулира от левия ключ със степените. Успях да прокарам ръка към едната страна на радиаторчето и го пипнах с цялата си длан - топло беше, но след монтажа на всичко и включването на вентилатора духа само студено. Иначе да достъпа до там - 80-ките имат мисля 2, (ако не и повече) различни вида коруби за парно и различно поставени вентилатори. При мен вентилаторът е с вертикална ос. Като намеря време мисля пак да разглобя и този път да пробвам да видя и вътрешната страна на радиаторчето. Но преди това искам да събера мнения. Искам да пробвам всички възможности преди свалянето на таблото, че трудно ще понеса гледката без него. Знам, че много хора ще кажат, че няма друг начин и са прави за определени модели В3, но това че стигнах дотук ми дава надежда.
  6. Благодаря за отговора. Да отваря и затваря добре. Вижда се добре. Достигнах с махане на жабката, кората под нея, металните скоби свързващи въздухопровода и централната част, където са клапите. Има и 4 болтчета които се отвинтват и при мрежата към вентилатора под капака на мотора и кората при чистачките.
  7. Здравейте колеги, Да се включа и аз в тази тема с подобен проблем. В моето Ауди 80 В3 без климатик и без газ, нямам парно. Изчезна преди две седмици. Оттогава доста теми изчетох изчетох и с помощта на някои от тях си смених термостата и антифриза.Това не помогна. После през жабката разглобих въздухопровода, достигнах до две от трите клапи, облепих ги. Успях с ръка да пипна от едната (предната / външната) страна радиаторчето и то е равномерно топло при включен двигател. Щастлив сглобих всичко, казвайки си от клапите е било и... ПАК нямам парно! Имате ли идеи от като може да е. Единствено не съм облепил клапата, която регулира отгоре, отпред или отдолу да духа. Тези за пускане и за топло/студено са облепени. Възможно ли е да е от тази последна клапа и възможно ле и нещо друго (боклуци и дунапрен например) да блокират топлото от вътрешната страна на радиаторчето, която не успях да достигна?
×
×
  • Create New...