Jump to content

Nikolay Mihaylov

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5 1.8T

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Nikolay Mihaylov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте,колеги бях сменил двигател бях със 1.8Т и го смених със същия обаче компютъра от стария двигател не разпознаваше ключа на новият двигател и се наложи да го сменя.Поръчах си компютър със контактен ключ и имобилайзер,но сега искам да си сложа старият компютър,та въпросът ми е възможно ли е някак си да синхронизирам старият компютър със този имобилайзер който съм в момента с него. Благодаря предварително !!! П.С.:Забравих да спомена,че след като смених двигателя пробвах да запаля със стария компютър,но палеше и веднага гасне все едно се опитвам да я запаля със друг ключ.
  2. Благодаря за информацията
  3. Благодаря колега ще гледам тези дни да проверя какво се случва по колата само да не съм на работа. А този клапан знаеш ли къде се намира ?
  4. Знаеш ли къде долу-горе се намира този клапан ? И възможно ли е от него да идва целият проблем ?
  5. Здравейте! Имам въпрос към вас,карам Audi A4 B5 1.8T AEB мотор. Оборотите ми играят и на газ и на бензин и както си карам внзапно забива и след като отпусна газта се оправя. Ходих на сервиз и там ми казаха,че проблема ми идва от дроселовата клапа смениха я,но пак същото даже стана по-зле след което отново ми сложиха моята. Бях чел из форумите че е нужна адаптация пробвах да я направя със Vag-Com,но неуспешно показва ми само Error. Моля ви споделете мнение. Благодаря предварително П.С.-Направих диагностика със Vag-Com и ми показа следните грешки: 01262-Solenoid Valve for Boost Pressure(N75) 26-10 Output Open 00670-Throttle Position Sensor(G127) 27-00 Implausible open
×
×
  • Create New...