Jump to content

Tsvetelin

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Audi Q5 2.0TDI 2010

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Tsvetelin's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Май ще трябва да взимам нови такива : https://www.aliexpress.com/item/4001076637860.html
  2. При мен при грешното масло стана това с прегряването и от там при Мишо, а старият майстор даже не искам да ходя до сервиза, че сигурно ще го запаля. Проблема става голям, че от тук идват нови съединители, чистене, с-троник, клапани и т.н.ама той майстора си знае Адаптацията е задължителна, по сериен номер на клапаните, с жива връзка до сървърите в Германия, се разкодират, пращат се данни и за 20-тина мин се калибрират,... тои майстори дето казват, ма те сами се калибрират, толкова и разбират, пишман майстори...
  3. Здравейте, наскоро ми се появи странен проблем със затварянето/отварянето на страничните огледала. Колата е Audi Q5 2.0TDI 2010 година. Ако цъкна огледалата да се прибират, се прибира само едното огледало. Като цъкна да се отворят, това което е било затворено се отваря, но другото, което е било отворено се затваря. Същото важи и при затваряне, тук едното на горе - другото на долу и обратното. По някой път така става, че ако е отворено (при позиция на бутон затворено) и като цъкна отвори, огледалото се отваря още повече до момента в който се преобръща назад.... Някой имал ли е този проблем? Някакъв модул ли е сгънал, дали е проблем на бъг/проблем в софтуера... Благодаря, Цецо
  4. Здравейте, аз имам подобно виене, само при подаване на газ, което се усеща от 60 и най силно към 120-130км. При мен също казват, че може да е заден диф. Къде го ремонтирате?
  5. Това звучи доста лошо... дано само с въртенето е минало без други щети. Предполагам си купил 2-ра ръка диф и ако да, от къде го взе? Почвам да се чудя дали не потърся диф и да видим дали след смяната този шум ще изчезне... Относно омасляване - всичко е сухо, разхода е нормален - мержду 7.5 -10 в София.
  6. Здравейте, препоръчвам да отидете на диагностика при Мишо от Дружба. Гаража му е над ДИАС ауто: https://goo.gl/maps/xi5YRUxyVW878obB7 Телефон: +359884723037 При мен проблема се проявки след като старият ми майстор сложи грешното масло и от там ми разказа играта ... прегряване на маслото, съединителя започна да отделя частици, запушване на кпаланите в строника и мазало. Също така има един датчик в сухата част на кутията, до 2015 се произвежда дефектен по бюлетин на Ауди Германия. Проблема може да бъде до смяна и на софтуер, както и да бъде комплексен - stronic-платки, клапани, датчици, съединител и т.н. Така да го кажа съм пробвал: Коко от малинова долина, Порше сервиз, S-Auto, Das Auto Service, ..... само Мишо ми помогна.
  7. Здравейте отново. Бях на преглед при Das Auto Service след дълго четене по форуми и мнения. Работят само с оригинални части, начетени са и си разбират от работата. От прегледа се оказа, че старият ми майстор: е сложил грешното масло на скоростите, не е сменен този филтър, който zfocus спомена, ангренажа има една шайба, която трябва да се регулира на определени градуси и т.н. Реално списъка с неща е доста голям, както и факта, че трябва да обслужа цялата кола на ново с оригинални и правилни части - поне това искат момчетата от Das Auto. Все още не съм взел решение дали искам да правя всичко това, тъй като общата цена е доста голяма. Ще споделя с вас ремонта, не мисля, че има нещо лошо всеки, който иска да си поддържа колата правилно и с оригинални части да го направи: ------------------------------------------------------------------------------------ Ангренажен к-т, водна помпа, антифриз, пистов к-т - 920лвСмяна - 350лвХидравизна помпа - 923лвСмяна при свалени ремъци - 90лвМасло скорости, филтри, гарнитура - 1150лвРемонтен к-т мехатроник - 820лв К-т съединител - 1788лвСмяна - 1500лвФилтър картерна вентилация - 400лв Ремонтен к-т дюзи (махат се за смяната на капака) - 4х70лв Смяна - 250лв ------------------------------------------------------------------------------------ Тъй като проблема със скоростите се появява само при загрято масло, ще рискувам да сменя маслото само и да видим какво ще стане... в крайна сметка ще трябва да сменя всичко споменато за скоростната кутия.
  8. Здравейте отново, намерих тази фирма: https://softelectronic.bg/ ето и клипче: https://www.facebook.com/softelectronic.bg/videos/1386762911426470/ как работи мехатроника. Изглежда има доста добра апаратура за диагностика и тест. Това, което "zfocus" сподели за този филтър "https://www.drive2.com/l/476612178313478565/" изглежда интересно. При мен със сигурност не е сменян, ако го има изобщо. При спорт режим, малко по-добре превключва, но проблема си остава там, въпреки, че не се усеща толкова много. След 15-ти Септември така или иначе отивам при Коко да я види
  9. Ще е след около 2 седмици, че не успях да синхронизирам нещата
  10. Утре я оставям при Коко в Малинова долина. Оказа се, че 2012 е сменян мехатроника при мен, със съединител и т.н. а 2016 турбото е сменено. Та да видим след ремонта какво ще стане...:)
  11. Здравей, ами може би след около 3-4 хиляди започна повече да се усеща. От Германия е колата, като гаранционно е сменян мехатроника, и то два пъти. Та ме подсетиха, че може би имам още гаранция... След смяна на маслото нямаше никаква разлика. Ти каза, че си правил update на софтуер. Какъв документ ти дадоха, пише ли номер на версия и такива неща? Аз като отидох за update не ми дадоха документ с тази информация, само диагностика за грешката в актулатора и нищо общо за софтуер версия и т.н.
  12. При мен в началото беше от време на време. Сега е всеки път от 3-2, 2-1 ... но това само при загрято масло. Аз говорих и с Коко от Малинова долина. Реално комплекта и в Ауди и при него е 1000лв, но цялата работа в ауди ми излиза 2100, при него 1500лв. - това тръгби, болтове, масла, комплетки, работа.. За гаранцията, и той дава 1 година. Иначе тези кутии имат над 15 проблема. Почти винаги имат проблем със съединител (при сваляне бил запален), май този са четните скорости.
  13. Ходих вчера в Порше изток. 2100лв с ДДС ремонт. Включва работа, кум малки тръбички, масло скорости, болчета и ремонтен комплект на мехатроника, като само той струва 780лв без ДДС. Дават 2 години гаранция. Но искат всички части от офертата да се сменят при тях. Комплекта за мехатроника е нещо такова: https://goo.gl/images/Vc14LP 2 клапана, електроника. и т.н. Поздрави!
  14. Здравейте колеги, имам следния лек проблем(поне за момента). Карам Audi Q5 2.0TDI 2010 година 7S-tronic 330000 км. Скоростите са сменяни два пъти гаранционно от VW Германия (на 110000км и на 230000км) Проблема: При набиране от D на 1-ва и чак до 7-ма скорост всичко е перфектно, набира добре, няма ритане, няма буксуване. При спиране от 7-ма до 3-та скорост всичко е перфектно, но от 3-та до 1-ва има едно леко ритане, от 3-та до 2-ра и от 2-ра до 1-ва, като от 2-ра до 1-ва се усеща малко по-силно това ритане. Т.е. нямя я тази плавна смяна на скоростите, както е при набиране. Маслото и филтъра на скоростите са сменени преди 2 седмици(марка ZF) Някой имал ли е този проблем или възможни причини? Благодаря и лек ден!
  15. Според моят майстор проблема е в диференциала, като може да са лагери или самите зъбни колета да се износили...
×
×
  • Create New...