Здравейте колеги, от скоро съм собственик на Ауди А4 б7 2.0 ТДИ 140кс. с код на мотора BLB. Доста теми изчетох за този мотор че бил проблемен, че маслената помпа се прецаква по точно шестостена и т.н.... но все пак си взех кола с този мотор. И..... започват проблемите поръчах части за пълно обслужване (ремаци, ролки, водна помпа, масло, филтри, антифриз, и въпросния шестостен). Но след като отворих капака който е зад колелото на коляновия вал за да погледна за какво става на въпрос и как ще сменя шестостена се оказа че, преди мен някой е сменил маслената помпа с обикновената като е изхвърлил балансиращите валове и оригиналната маслена помпа. Дотук добре но този въпросния "НЯКОЙ" дето е направил тази процедура се оказа че е пълен нещастник и си е оставил ръцете, та се стигна до смяна на колянов вал, основни и биелни лагери в последствие и смяна на лагерите на разпределителните валове и най накрая и ново турбо. От 2-3 седмици си карам аз колата и се кефя но вчера ми светна лампата за нивото на маслото което означава че маслото е на минимум. Спрях колата и не съм я карал цял ден проверих на щеката какво ще покаже и се оказа че нивото е малко под максимум. Та въпроса ми е може ли тези балансиращи валове които са махнати заедно с оригиналната маслена помпа на влияят на този датчик за нивото на маслото или просто датчика е за смяна. Забелязах също че сутрин като паля на студен мотор всичко е ок но като загрее и светва. Благодаря предварително.