Jump to content

lestatos1986

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 Avant Quatro

Персонална информация

  • Локация
    Svishtov

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

lestatos1986's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. lestatos1986

    А6 C6 4F Грешка P0501

    Диаметърът мисля, че е различен. Все пак ще пробвам да ги сменя, понеже тогава сложих две стари, които ползвах преди. Повече ме притеснява, тази грешка, която се появи в последствие.
  2. lestatos1986

    А6 C6 4F Грешка P0501

    Ще ги сменя. Дано проблема да е от тях.
  3. lestatos1986

    А6 C6 4F Грешка P0501

    Утре ще проверя. Не се бях сетил.
  4. lestatos1986

    А6 C6 4F Грешка P0501

    Не, не са. Двете предни са с по- малък цолаж от задните.
  5. lestatos1986

    А6 C6 4F Грешка P0501

    Грешката, която даде отначало беше на ABS сензора и механика каза, че го е сменил и проблема не се е оправил и е върнал старият сензор. След което колата е дала грешка P0501.
  6. Здравейте, колеги! От няколко месеца имам Ауди А6 C6 4F 2.4 Бензин/Газ. Наскоро жената мина през един бордюр с предна дясна и задна дясна гума, от което са се спукали и двете гуми. Отидох на място, за да сменя гумите и след смяната на гумите скоростите леко прехълцваха. На следващият ден като запалих всичко си беше наред и след 1-2 километра, изведнъж отказа скоростомера, светнаха лампите за ABS/ESP, ръчната и спирачките и хидравликата на волана взе да се губи. Ходих при майстор. Диагностиката показа, че е от сензора за ABS-a на предно дясно колело. Майсторът го поръча и го смени, след което се оказа, че не е от сензора и даде нова грешка P0501. Когато колата е студена и се запали не дава никакви грешки. Скоростомерът, стрелката за бензина, сервото и ръчната също си работят, когато запаля и няколко километра по-късно всичко се срива. Някои имал ли е подобен проблем? П.С: Не знам дали има връзка с проблемите по-горе, но седмица след случката колата не иска да обръща на газ.
  7. Разбирам , има някакъв смисъл да не дадат гаранция .... Някаква препоръка за сервиз и от къде мога да си закупя тези части ? За същия двигател ли става въпрос? Какъв е твоя мотор ?
  8. Благодаря ви много за съветите. Ще пробваме първо с мерене на компресия и проверка на клапан N318, след което сме се ориентирали към смяна на веригите. Цената , която ни дадоха в сервиз в Русе е близко до 4000 лева за пълния комплект , като механика каза че има и вариант са се обслужат само задължителните неща , тогава цената е около 2500. Аз лично не бих рискувал да правя компромиси с двигателя. Вие имате ли майстори , за които се чуват добри думи и се занимават със смяна на вериги на този модел кола... Някак си много ме е страх че разглабянето на този двигател може и да е що годе лесно , но правилното сглабяне едва ли...
  9. Здравейте колеги, Имам проблем с наскоро обслужена (частична смяна на масло и филтър) автоматична скоростна кутия - типтроник. Докато колата е студена, при нормално каране буксува при смяна между втора и трета, а когато маслото загрее започва да буксува и преди смяна на останалите скорости и спира да ги вкючва. След известно време на каране, колата влиза в авариен режим (включва всички скорости). Също така при включване на задна не превключва веднага и приритва. Махнах компютъра на кутията, за да го изсуша, но проблема не се оправи. Все още не съм ходил при механик. Имали ли сте подобен проблем?
  10. Има ли начин без ходене в сервиз да измеря компресията? Ако има проблем с компресията, какъв ще бъде варианта за решаване на проблема? До момента съм ходил в няколко сервиза и все различни неща ми казват.
  11. Попринцип, когато колата е студена и се запали на бензин има по-силен шум от двигателя, след което утихва. Предполагам, че това е от веригата. Това го прави само, когато е студена. Реално не съм сменял ангренажни вериги все още. Все още не сме се спрели на правилния механик. Ако имате препоръки, ще се радвам да споделите...
  12. Здравеите, колеги. Наскоро със съпругата ми, си закупихме А6 Авант 2.4 бензин ( със газова уредба, инсталирана от предния собственик) , година на производство : 2006 , Октомври. Разбира се, като при 90% от автомобилите закупени в България, веднага тръгнахме по майстори. След посещение на местен сервиз , отидохме в оторизиран сервиз на Ауди във Русе за пълен оглед на колата. Взеха ни 130 лева с усмивка, след което ни изкараха една сметка с проблеми и решения , за която просто не искам да си мисля финансово, че ми се стори че една нова А8-ца излиза по-евтино. Все пак въпроса ми е свързан със този оглед, който беше направен, затова ще ви препиша дословно проблемите, които бяха открити : - Пропуск на запалване в първи цилиндър - За смяна клапа променливо газоразпределение - Предни и задни дискове и накладки ( интересното тук е, че предния ден бяхме сменили накладките .... ) ... - Предни амортисьори - Има теч на масло между скоростната кутия и двигателя ( не се споменава какъв е теча , каква би била възможната причина и т.н.) Цените за ремонт, които ни дадоха там бяха толкова космически, че моментално решихме да си търсим по сносен сервиз. Сменихме амортисьорите, предни накладки отново ( за всеки случай ) . За теча от двигателя се разбрахме с майстора да потърси от къде е, след като закараме колата за смяна на ангренажната верига. Той също така ни каза, че е много вероятно грешката от клапата за променливо газоразпределение да е поради факта, че веригата е разхлабена. Възможно ли е това ? И мога ли да карам безопасно с тези грешки ? Какви проблеми бихме имали със пропуск на запалване на първи цилиндър ( като искам да уточня, че майстора смени свещите и бобината от първи цилиндър на втори цилиндър за да види дали не е от тях , но колата продължи да дава същата грешка, дори след изчистване. ) Извинявам се ако въпроса ми не е формулиран правилно , но не съм експерт в автомобилната техника. Поздрави и безаварийно каране на всички !
  13. @TiL Евтиното винаги излиза скъпо, прав си. Какво би било твоето предложение в този случай ?
  14. Благодаря ти , Джано ! Ще пиша на @more или ако види тага да пише тук .
  15. Благодаря ви много за отзивите ! Да, колата е 4х4, но нямаме желание да сменяме типа на скоростната кутия. Ще търсим втора ръка скоростна кутия най-вероятно, и ще се откажем от опцията за ребилд. Има ли някой визия дали мога да продам тази(счупената) скоростна кутия за части, и къде би могло да стане това? Също така искам да ви попитам дали е възможно да се припасне скоростна кутия от VW Touran или VW Touareg със същия двигател 2.5 ТДИ Куатро(4х4) ? Относно настоящата кутия - да, типтроник е. Поздрави !
×
×
  • Create New...