Jump to content

paranoika

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    a4 b6 2.0 fsi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

paranoika's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей колега, както споменах, че ще ходя в представителствоото и чисто информативно да споделя от там ми казаха, че въпросните скоби нищо им няма.... ??, а проблемите ми идват от "manifold intake" (така водят цялата част с колекторните тръби прилежащара вакуум клапата към тях) и "misfire in 1 cylinder" (вероятно дюза) Лек ден
  2. Благодаря колега. Попринцип другите са стабилни(видимо и на допир). Ще ги поръчам и ще видим, така или иначе днес ще ходя на диагностика в представителството понеже никъде другаде немогат да ми кажат точно къде е проблема на грешка : Intake Manifold....... (не се сещам, как точно бе, както и номера и)
  3. Здравейте колеги, Може да е дори смешен въпроса, за което ще ме извините, но просто търся и обмислям всяка възможна нередност за причина. Та на въпроса:2.0 фси възможно ли е тези 2 скоби (от снимката на 2ра и 3та колекторна тръба) ако са изпуснали и мога да ги местя свободно с ръка(и видимо по гуменото съединение си личи, че скобите не държат, както трябва и има някакво овлажнение по тях) след, като загрее двигателя да започне да работи кофти и с вибрации и губи мощност, а допреди загряване вс да е както трябва(газта до долу шум, като драгстер и оборотите за норматив на 4-5к, и бавно ускорение) ? Благодаря предварително и отново се извинявам за смешния/некомпетентен въпрос
  4. Здравей, фоколкото подразбирам решението, което си намерил е смяна на колата?
  5. paranoika

    a4 b6 help

    Както ти казаха колегите, ако акумулатора е тръгнал да си заминава и при незапалването от 1я път започва да появява грешки
  6. Добър ден, проблема не е в бобините, грешката ди остава на 1ви цилиндър. Дадоха ми вариант за един мадлен клапан, който дефектирсл или се задръствал и точно отговаря на грешката за коляновия вал. Вие какво мислите и може ли да ми кажете как точно се води този точно този клапан понежи ми казаха соленоиден клапан(което е доста общо казано, но неможаха фда се сетвт за точното наименование) и също къде на двигателя се намира. Благодаря
  7. Да със грешките пробвах и след това ги искара пак същите. Точно и аз за рсзмяната на бобините си мислех онзи ден и ще го провервя при първия свободен момент. Накратко ще земе да ми излезне по изгодно да я сменя направо, аз попринцип отпреди обмислям да я сменям, та може и да ми е време
  8. Като най-лесно и бърьо се насочих към свещите и имах подръка стсрия ми комплект-ефекта леко се подобри работата на двигстеля, но всички симпъоми си остават същите. Обмислям към кое да се надоса за следващо, дали кабели, дали лулите на свещите или бобината(за която ти казваш)
  9. Добър вечер колеги, Грешките, които ми отчита са: P0011 - a camshaft position - timing over-advanced or system performance(bank1) P0301-cylinder 1 misfire detected P1504-idle air control circuit malfunction Предложения/предположения?
  10. Добре колега благодаря, ще видя или да си взема или да намеря къде да направя диагностиката преди да се осланям на догатки. Интерестно ми е иначе че на борда не ми отчита никакви грешки.
  11. За дъжаление нямам и няма как да замеря и вероятно ще пробвам на сляпо с подмяната на номер 9. Иначе това ме подсеща, че през първите 20тина мин си работи и върви перфе и след това започват номерата, ако е от значение или някакъв признак това.
  12. Явно никои не се е сблъсквал с този проблем.. Иначе ми казаха да пробвам с температурен датчик на охладителната с-ма.Но идва другия въпрос точно кои е той 9-10 или 11 номер. Някои мнение.?
  13. paranoika

    Passanger Airbag Off

    И също в жабката горе в дясно попринцип има ключалка On Off(със стсртовия ключ), но дали индивидуално или цялостно изключва немога да кажа
  14. Добър ден колеги, Да се допитам до вашите мнения относно а4 б6 2.0 fsi. При рязко подаване на гас и каране във високи обороти има едно придърпване/присецване отдавах го на това, че въздуховода от въздушния филтър до дросел клапата бе сцепен и засмуква повече въздух и за това да е, но го смених и продължава и също на празен ход се форсира фо 1900 за няколко секунди и пак ди връща нормалните обороти, и отделно 2-3 пъти в рамките на месец ми направи и въртел с температурата, както си е нормално на 90 и за секунда стрелката се вдигне и ми отчита прегряване на борда и точно след няколко секунди се връща отново на 90 градуса.И също ми прави номера с осветлението(незнсм дали има общо или е отделен въртел) няма значение денем или нощем светкат се сами късите светлини и немога да ги изключа и когато врътна ключа на габарит си свети само габарита, но когсто угася двигателя вместо да си светвт само или да огсснат всичката осветителна уредба както на купето така и отвън премигат. Та станаха доста фактори та да се насоча към разгадаването и решението на проблема. Ако някои има идея ще съм благодарен, Благодаря и лек ден
  15. Благодаря за отговорите колеги ,ама нямам мн свободно време и май ще ида в сервиза да ми ги сменят и да не се занимавам повече така или иначе за ненужната скоба дадох 30,а се освободих малко по рано днес и ще хвана едни момчета в работно време да ми ги сменят за 20 и двете Благодаря отново и лека вечер
×
×
  • Create New...