Jump to content

Google Allroad

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Allroad v8

Персонална информация

  • Локация
    Burgas

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Google Allroad's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, отново За съжаление след всякакви процедури - диагностични, профилактични, та дори и ремонтни резултата е същия! Подменихме инсталацията с буксите, защото се оказа, че са проблемни, при което изведнъж - 8те братя заработиха едновременно за първи път (едната букса е давала толкова лош контакт, че паленето въобще на цилиндъра е било чиста магия). Както и да е, вече няма никакви грешки, проблемния цилиндър окончателно РАБОТИ, колата естествено тръгна осезаемо по-бързо, а тресенето в диапазона 1.8к-2.2к обороти се сведе до минимум (да не кажа, че изчезна). Проблема е, че колата продължава да тресе на място, без значение на газ или бензин! Може би съм забравил да спомена също така, че забелязахме, че десния ауспух дърпа(вакуум). Реших да пристъпя към тежките процедури, но се чудя - КЪДЕ? Понеже се намирам в Бургас и тук има един специализиран сервиз за Audi/Porsche, човекът се казва Дилян и всички в региона си носят големите и скъпи машини при него и майсторите му, та въпросът ми е следния - има ли какво да объркат момчетата на този уж не толкова сложен двигател, или да се ангажирам с големите разправии по каране до София? И ако да - къде в Спфия ЩЕ ГО НАПРАВЯТ както трябва, без да споменаваме пари, оригинални части и т.н , говорим за чисто човешкия фактор (майстори). Знам, че при Дилян са отваряни не един и два осмака, така че не са съвсем боси, просто още се чудя (все пак след толкова скъп и сложен ремонт колата ще се застои естествено и предпочитам всичко е топ). п.с. Поне от цялата работа евентуално ще сведем разхода на масло до минимум Благодаря на всички колеги, отзовали се за помощ, както и на колегата mitaka7717 за препоръката за Васил!
  2. Здравейте, след 2-месечно затъмнение все още не сме отворили двигателя, защото компресията е супер и сега стигнагме до компютрите. Газовия компютър(BRC 8cyl) явно комуникира с бензиновия(чете и записва данни) и тъй като е възможно да има повереда в един от двата или и двата, ще помоля съфорумниците да посъветват къде наблизо (Бургас, може и Варна) и при кого мога да отида да провери за проблеми и има ли как изобщо да се разбере на 100% дали всичко е наред с компютрите. Също така трябва ли да проверя директно бензиновия или първо да отида до BRC да си проверят те техния (В Бургас не им вярвам, евентуално във Варна, ако имат необходимата компетенция), защото доколкото разбирам дори бензиновия да е наред, то газовия пак разполага с възможността да го скапе? За информация колата в момента се държи по-зле на газ, отколкото на бензин и това при сменени всички свещи и бобини. Освен това газовия компютър в едната си част е позагнил, но си е затворен. Ще съм благодарен за малко информация по въпроса. Благодаря!
  3. На място, колега, при ускорение (увеличение на оборотите) почти изчезва.
  4. Значи по принцип съм наясно, че разхода е малко по-голям от зададения в книжката, като за моя двигател го дават точно 0.5/1000км. Възможно е да има течове, сълзящи гарнитури и т.н., но това, което ме притесняваше и заради което създадох темата е неспокойна работа на един по принцип балансиран двигател. Ясно е, че при по-сериозен ремонт ще се сменят маслени сегменти, гарнитурки и т.н., въпросът е самото тресене откъде се появява, защото не е пренебрежимо и се усеща в цялото купе и на студен мотор, както и в работна температура. Компресия си дава на всички цилиндри, което според майстора почти елиминира възможността за изгорял клапан (но не на 100%)... Просто не знам вече какво да си мисля за работата на този мотор, тъй като вече минаваме на по-сложните вариянти и ще следва едно лудо хвърляне на пари само за диагностициране на проблема, пък после и за евентуалното му разрешаване... Само за информация последния стадий на влошена работа, от който се изплаших аз (прекалено подскачане на мотора) изчезна след смяна на свещи и бобини, но тресенето в купето си остана както си беше преди да се влоши (явно от свещи и бобини).
  5. Колега, въпросният екземпляр няма нищо общо като изпълнение с моя, да не говорим че цените са подобни в евро... да не говорим че се продава от година заедно с другата от 13 500, която вече слезе на 11 500 и пак няма нищо общо като изпълнение. Въобще притежавайки такава кола мога да кажа, че са много здрави и комфортни машини и едва ли някой без проблеми като моите изобщо би си продал това уникално автомобилче - за каквато и да е цена. Само изказвам мнение разбира се, без да ангажирам никой, защото има хора според които не си заслужава толкова стара кола с толкова скъпа поддръжка. ПС: До колегата ogip - Благодаря колега, но ценителят вече е взел колата - аз! И ентусиазмът ми да се налеят пари и да се кара с удоволствие трябваше да си проличи от първия пост
  6. Колегата е прав. Карал съм и 4-цилиндров двигател с подобен проблем и сега 8-цилиндров и честно казано проблемът не се изразява толкова в загуба на мощност или всякакви идентични спъвания (4-цил направо заглъхваше, падаха обороти и се спъна чувствително), а по-скоро неспокойна/небалансирана работа на двигателя. Както и да е, поръчах въпросните нгк иридиум, както и бобини беру, ще сменям и ще пиша какво се е случило. Благодаря за препоръките и съветите!
  7. Ще си позволя да попитам в темата: Мнение за свещи ngk lpg иридиеви (28лв./бр) или ngk по каталог за мотора (16лв./бр), както и бобини - оригинални уж беру (116лв./бр) или заместители bosch, delphi и още някаква марка забравих я (55-60лв./бр). Питам защото наистина искам да елиминирам възможността проблема да е от свещи и бобини, а установихме, че бобините са от 2004...Идеята е че има прекалено много противоречиви мнения за свещите като сравнения между тези, които са уж специално за газ и препоръчаните от производител за работа на бензин (бобините според мен bosch ще свършат перфектна работа). Ще се радвам на обосновани мнения, предварително благодаря!
  8. Здравей, колега, благодаря за препоръката! Знам го, да, но за момента изчаквам да видим със настоящия какво ще направим, ако има нещо - ще пиша. Благодаря все пак!
  9. Здравейте, извинявам се, че съм пропуснал някои неща да спомена. Компресия си даде на всичките цилиндри, свещите и бобините ще се сменят след няколко дни, въпреки че беше направен опит със смяна на 8 бобини и 8 свещи чисто нови и нямаше промяна в работата (опитите бяха правени на място и за 500м). Сегашния майстор обаче твърди, че е необходимо повече време с нови свещи и бобини (не намирам логика, но...) и реших да сменя всички с нови оригинални бобини и иридиеви свещи за да се елиминира със сигурност като възможност (както колегата по-горе посъветва). Грешките се трият веднага от компютърчето на газовата (BRC) и чека не се появяваше въобще, докато наскоро започна при студена кола да мига, а като загрее пак се връща към успокояване (но пак с леко тресене). Въпросът ще се задълбочи ако сега се изсипят 800лв и проблема си стои. Ще ъпдейтвам информация каквото и да се случва - в помощ на други колеги. Благодаря!
  10. Здравейте, нов съм във форума, тъй като неотдавна се сдобих с една кола мечта - audi allroad 4.2 v8. За съжаление обаче първият ми пост ще бъде свързан с проблем в двигателя, като ще се опитам сравнително накратко да обясня. Автомобила е 2004 allroad 4.2 код на двигателя BAS. При закупуването му проблема беше налице, но не толкова ясно изразен като сега (съответно беше отразен и върху цената естествено), като основно се изразява в тресене при работа (без значение студен или в работна температура) или както му викат майсторите - балансиран мотор работи неспокойно. След направени неколкократни замервания се установи че единият от цилиндрите се държи неадекватно, като наскоро започна и втори цилиндър да показва разминавания в стойностите. Двигателят гори по литър масло на 1000км, което също е ясен признак за напреднал стадий на износване. Наскоро пускахме и камера вътре с цел да се проверят цилиндрите и буталата, но всичко изглежда наред, а мотора работи все така неспокойно и тресе цялото купе. Преди време обаче неспокойния режим на работа беше само в ниските обороти, а от две седмици нещата станаха много зле, тъй като мотора започна направо да подскача и на по-високите, като вече ме е страх дори да карам колата (инъче си пали, работи неспокойно, но се движи колата) Запознат съм, че нещата се свеждат до отваряне на двигателя, защото теории има много, но трябва да се проверят фактите (т.е. Състоянието на цилиндри, бутала, клапани, сегменти и т.н.), като тук идва ред на основното ми запитване към по-запознатите колеги: 1. Заслужава ли си отварянето на този двигател, евентуалния му ремонт и има ли кой в БГ да го направи КАЧЕСТВЕНО 2. Кое би било по-удачно в случая - ремонт, ребилд или търсене на нов стар двигател с неизвестен пробег и в неизвестно състояние (няма-търсих) 3. С оглед на описаните симптоми, има ли някой запознат с евентуалния проблем и решението му, тъй като ми се иска да насоча "доктора", вместо да му доверя нацяло осмака и да се учи на него Ще бъда благодарен на всякакви информации, съвети, пренасочванки към майстори и т.н. П.С. Намирам се в гр.Бургас, но за читав ремонт на осмака ще отида където е необходимо! Благодаря на всички отзовали се, по-късно ще кама снимки на брандирания Allroad за стимул на колегите да помогнат за връщането му към живот!
×
×
  • Create New...