Jump to content

Blyatman

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    S3 8L

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Blyatman's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Blyatman

    Силов тунинг на S3 AMK?

    Мерси за съветите! Някъде в София да ми препоръчаш добри сервизи където читаво могат да направят генерацията и ремапа? Знам някой места от разни познати, но от схемата "приятел на приятел" съм си патил и съм научил, че евтиното излиза скъпо. Преди години в TST ми правиха ремап на E90 и колата направо стана друга, но след като Тони почина, лека му пръст, не знам как стоят нещата в TST и дали си струва да ходя до другия край на България за един ремап...
  2. Blyatman

    Силов тунинг на S3 AMK?

    Пак е една идея по-добро от стоково. Гумите са му от миналата година, така че бая почерпка ще падне с останалите пари . Виждам че твоя сетъп е сериозен, така че си знаеш работата явно и ще последвам съветите ти. Само кажи струва ли си да се надува до 1,4 стоковото турбо и горе-долу колко кончета мога да вдигна с всичко което си изброил? Колата я глася само за съботно-неделно каране с повече настъпване и чат-пат наказване на гъзета със скъпи коли, така че няма да се измъчва всекидневно и шансът да скапя нещо е по-малък (надявам се )
  3. Blyatman

    Силов тунинг на S3 AMK?

    Добре, идеята ми е да взема тези 5000 лева и да ги инвестирам най-ефективно. За каква мощност гоня, еми за начало искам да стигна до 300 на мотора, ако мога да вдигна повече конете с тези пари ще е просто бонус. Свършат ли финансите, приключва и проекта. Не целя само и единствено да качвам коне, а искам да съм сигурен че няма да има риск нещо да се счупи защото не издържа на мощността. За това и питам за бутала и тем подобни, за да знам дали трябва да се сменя нещо. Не мисля че с 5К ще стигна далеч, камо ли ако тръгна да сменям турбо, за това търся всякакви алтернативни способи. Строука явно няма да го бъде съдейки по коментара ти, което значи че надуването на стоковото турбо (1,4 както казваш) и ремап са най-лесните неща. И все пак след това ще останат пари и за други неща, все трябва да има малки подобрения които могат да се правят по мотора? За първи път започвам нещо такова и мисля, че е разбираемо да не съм много в час с нещата при положение че знам само някакви теоретични неща които никога не съм прилагал и е спорно колко са верни. Точно за това и писах тук, защото много хора ми казват много неща, но колко са верни? Тук поне мога да намеря някой с реален опит.
  4. Здравейте колеги, наскоро продадох по-новата си кола и реших да си купя нещо с повече потенциал за тунинг. В крайна сметка се озовах със стоково S3 AMK и 5000 лева в излишък които искам да набия за тунинг. До сега не съм правил никакъв тунинг по старите си коли освен ремап и генерация, понеже това ми беше достатъчно да докарам предната кола до 270 коня, така че нямам много опит и чуждо мнение ще ми е полезно. Казаха ми че AMKто било по-добро за тунинг, дали е така или не предстои да видим, аз нямах претенции и просто ми се падна то вместо BAM като докараха колата от Германия. Както и да е, пускам тази тема, за да попитам няколко неща които ме интересуват и да получа полезни съвети как да инвестирам парите и да напомпам колата. Та въпросите ми са: 1. Наистина ли турбото е на 0,9 бара от завода? До колко мога да го надуя без да се тревожа че ще сдаде багажа? 2. Има ли смисъл да се прави строук на двигателя или е напразно наливане на пари? Гледам в интернет че има доста строукнати до 2.0 и явно е честа модификация при по-мощните екземпляри. 3. Стоковите бутала до колко коня издържат? Ако не греша всичките 1.8 T имат ковани бутала и някъде четох, че издържали на доста повече коне от тези които получаваш след прост ремап? 4. Какви инжектори мога да сложа за повече коне? Реално колко мощност мога да изкарам от инжектори? 5. Спортна генерация или права тръба? Знам че е спорно колко мощност получаваш и дали въобще получаваш някаква, но все пак трябва да има подобрение от заводската генерация? Има ли смисъл да се слага тръба различна от 76mm. ? Виждам че на А3/S3 доста хора слагат точно с този диаметър. 6. Какви спирачки да сложа? Много хора гледат само да вдигат конете и забравят, че трябва и да спират като се засилят, само че аз искам да направя нещата както трябва? Препоръчайте някоя марка! 7. Какви части от други модели на VAG групата мога да сложа като подобрение? 8. Какви малки подобрения от рода на интейк и изпускателен клапан мога да сложа? Кажете някои добри марки за подобни неща? П.П Колата се прави за каране през уикенда, за през седмицата имам нещо по-икономично, така че нямам лимит на конете и разхода.
×
×
  • Create New...