Jump to content

hytsk

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.9 131

Персонална информация

  • Локация
    Русе

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

hytsk's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. hytsk

    Табло и ECU

    Привет, колеги! Колата ми е B6 8E 1.9TDI 131hp pd... Прецакаха ми се ЕКУ-то и таблото. Проблемът е тръгнал от там, че предишния собственик е занемарявал колата до неузнаваемост и за това, че не е сменил пластмасовия капак, който покрива ECU-то, вътре е влязло вода и е прецакало всичко... Разбрал е, че е счупен капака, и увил ECU-то в найлонова торбичка и допълнителния конденз прецакал всичко от към релета и кабели... Майстора ми каза, че ми предстои закупуване на ECU (Bosch 038 906 019 FP) и ново табло (RB4 8E0920 930J). Задължително ли е да са от една и съща кола или може да са от различни коли, стига да са еднакви номерата на моделите?
  2. Какъв е начина за достъп до тези релета? Еку-то се маха и под него са релетата или няма нужда еку-то да се повдига? А за модула... не знам... С AWX съм
  3. Ако има вода в отсека под акумулатора значи е стигнал и до комфорт модула?
  4. Привет! Първо да кажа, че съм нов във форума и доста форуми изчетох, доста неща погледнах и не мога да намеря идентичен проблем на моя! Карам Audi A4 B6 8E 1.9 TDI 131 PD. Всичко започна когато изгасих колата и секунди по-късно реших да я запаля отново, за да я изместя. При завъртането на ключа започна да мига лампичката на имобилайзера на таблото, като както се сещате - колата пали за секунда и после се изгася сама (както все едно не си разпознава ключа). Решихме да откачим плюса от акумулатора за 5 минути - но това не помогна. Махнахме буксата на дебитомера - не стана. Дадохме ток от друга кола - не стана... не ще и не ще. Палиш я и тя гасне, като лампичката за имобилайзера си премигва. Решихме с баща ми да отворим ключа да видим проблема в ампулката ли е и така го отворихме погледнахме всичко изглеждаше нормално и го затворихме отново... При което копчетата на ключа спряха да работят (червената лампичка светеше, но колата не реагираше на командите зададени от ключа). Отключих колата механично, натиснах бутона във вратата за централно отключване - греда! Не се отключи нито една врата, всички стоят заключени. При вкарване на ключа в контакта започнаха да светят аварийните два пъти по-бързо отколкото трябва и не искат да се спират. Спират единствено, когато откача клемата на акумулатора или след като се насветят след около 10 минути, докато не отвориш вратата отново. Така на следващия ден с ключар отидох, спря ми имобилайзера на колата, взе ми 80 лв и каза, че не може да направи нищо за светещите аварийни и каза, че трябва жичкаджия да го погледне. Качих се в колата, реших да пусна топлото - свети лампичката на бутончето OFF и другите бутони не реагират. Реагира само бутона за духане на предното стъкло (най-долния бутон, против запотяване на стъклото. Дистанционното продължава да си прави чалъми... ВАГКОМ ми отчете една камара грешки с навигацията, с таблото, с някакви иммо модули и т.н. Ако искате мога да постна информация от логовете, ако тази която съм дал не е достатъчна.. Та, какво следва? Някой, който е преживял подобно нещо или си има на идея защо се случват тези аномалии с моята колица...?
  5. Chassis Type: 8D - Audi A4/S4/RS4 B5 (1995 > 2002) Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77 Mileage: 100910km-62702miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl Part No: 038 906 019 FP Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1467 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 VCID: 6A77227EACFC99A8DE-4B18 WAUZZZ8E32A13**** AUZ6Z0A025**** 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - Readiness: 0 0 X X X ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.lbl Part No: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 VCID: 656A280D98E57F8FA6-515A 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 C Component: A4 Klimaautomat 0712 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: 212EB0518849D7AB86-5178 7 Faults Found: 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00975 - Heated Rear Window (Z1) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01172 - Temperature Sensor; Driver's Heated Seat (G59) 30-00 - Open or Short to Plus 01171 - Temperature Sensor; Passenger Side Heated Seat (G60) 30-00 - Open or Short to Plus 01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 27-00 - Implausible Signal 00474 - Control Module for Immobilizer 49-00 - No Communications 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-84.lbl Part No: 8E0 959 655 Component: Airbag 8.4E 3001 Coding: 0010602 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: 747D165884AEA5762E-5178 2 Faults Found: 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 F Component: Lenksбulenmodul 0308 Coding: 00012 Shop #: WSC 63351 VCID: 363B8A92DCF051C43E-4B32 2 Faults Found: 00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) 37-00 - Faulty 00474 - Control Module for Immobilizer 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl Part No: 8E0 920 930 J Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26 Coding: 00000 Shop #: WSC 00186 VCID: 2E339AAABC08010CFE-5178 Subsystem 1 - Part No: 38711 Component: AUZ6Z0A0258481 38711 AUZ6Z0A0258481 1 Fault Found: 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 37: Navigation Labels: 4B0-035-192-RNSD-37.lbl Part No: 8E0 035 192 Component: RNS 4.1 H06 BNO 0017 VCID: 616E3011880957EB86-4B00 1 Fault Found: 00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52) 44-00 - Short Circuit Това са абсолютно всички грешки от VCDS... Да спомена, че преди този проблем с имобилайзера нито една грешка нямаше и всичко си бачкаше повече от перфектно. И колата е А4 Б6 8Е не знам защо излиза B5 на диагностиката...
  6. Привет! Първо да кажа, че съм нов във форума и доста форуми изчетох, доста неща погледнах и не мога да намеря идентичен проблем на моя! Карам Audi A4 B6 8E 1.9 TDI 131 PD. Всичко започна когато изгасих колата и секунди по-късно реших да я запаля отново, за да я изместя. При завъртането на ключа започна да мига лампичката на имобилайзера на таблото, като както се сещате - колата пали за секунда и после се изгася сама (както все едно не си разпознава ключа). Решихме да откачим плюса от акумулатора за 5 минути - но това не помогна. Махнахме буксата на дебитомера - не стана. Дадохме ток от друга кола - не стана... не ще и не ще. Палиш я и тя гасне, като лампичката за имобилайзера си премигва. Решихме с баща ми да отворим ключа да видим проблема в ампулката ли е и така го отворихме погледнахме всичко изглеждаше нормално и го затворихме отново... При което копчетата на ключа спряха да работят (червената лампичка светеше, но колата не реагираше на командите зададени от ключа). Отключих колата механично, натиснах бутона във вратата за централно отключване - греда! Не се отключи нито една врата, всички стоят заключени. При вкарване на ключа в контакта започнаха да светят аварийните два пъти по-бързо отколкото трябва и не искат да се спират. Спират единствено, когато откача клемата на акумулатора или след като се насветят след около 10 минути, докато не отвориш вратата отново. Така на следващия ден с ключар отидох, спря ми имобилайзера на колата, взе ми 80 лв и каза, че не може да направи нищо за светещите аварийни и каза, че трябва жичкаджия да го погледне. Качих се в колата, реших да пусна топлото - свети лампичката на бутончето OFF и другите бутони не реагират. Реагира само бутона за духане на предното стъкло (най-долния бутон, против запотяване на стъклото. Дистанционното продължава да си прави чалъми... ВАГКОМ ми отчете една камара грешки с навигацията, с таблото, с някакви иммо модули и т.н. Ако искате мога да постна информация от логовете, ако тази която съм дал не е достатъчна.. Та, какво следва? Някой, който е преживял подобно нещо или си има на идея защо се случват тези аномалии с моята колица...?
×
×
  • Create New...