Здравейте колеги, имам странен проблем от известно време с моето Ауди А6 C4 AEL (2.5TDI) и моля за малко помощ от по-опитните тъй като съм в чужбина и нямам нужните средства да я оставя в сервиз.
Сутрин или на студен двигател при палене, без значение зима или лято подгрявам 3-4 пъти. Когато започна да въртя много трудно пали та понякога дори е невъзможно защото ми пада акумулатора. Преди няколко месеца е правен ремонт на ГНП смяна на гумички, уплатнения и пружинки. Проблема настъпи много преди това. Също така са сменени всички филтри както горивен така въздушен и маслен, свещи и мъркучи около филтъра. Следи от течове на гориво по двигателя, системите и под купето няма. Също така и няма излишни миризми на гориво. Някои хора ми казаха че връща гориво от филтъра към резервоара и не се задържа там където трябва да е при палене.
До някъде има логика защото след невъзможното палене сутрин я било с подаване на ток поради загуба на такъв при въртене или защото е успяла да запали, веднага след това като я изгася и пробвам да запаля отново си пали от ряз. Казаха ми че може временно да закрепя нещата с ръчна помпичка за гориво или възвратен клапан за гориво.
Искам да попитам вас като по-опитни този ли е клапана и къде точно да го сложа? На мястото на бялото клапанче над филтъра? (Което мисля че е за излишното гориво).
На мъркуча/на мястото който има подобен клапан?(бял).
На мъркуча който влиза във филтъра (под бялото клапанче).
Също така къде да сложа ръчната помпичка? (която ще престигне тези дни).
Благодаря ви и очаквам вашата помощ!