Jump to content

Gar4o

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Gar4o

  • Рожден ден 18.12.1994

Друго

  • Kaра
    Ауди А6 C4 2.5TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Видин

Gar4o's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, имам странен проблем от известно време с моето Ауди А6 C4 AEL (2.5TDI) и моля за малко помощ от по-опитните тъй като съм в чужбина и нямам нужните средства да я оставя в сервиз. Сутрин или на студен двигател при палене, без значение зима или лято подгрявам 3-4 пъти. Когато започна да въртя много трудно пали та понякога дори е невъзможно защото ми пада акумулатора. Преди няколко месеца е правен ремонт на ГНП смяна на гумички, уплатнения и пружинки. Проблема настъпи много преди това. Също така са сменени всички филтри както горивен така въздушен и маслен, свещи и мъркучи около филтъра. Следи от течове на гориво по двигателя, системите и под купето няма. Също така и няма излишни миризми на гориво. Някои хора ми казаха че връща гориво от филтъра към резервоара и не се задържа там където трябва да е при палене. До някъде има логика защото след невъзможното палене сутрин я било с подаване на ток поради загуба на такъв при въртене или защото е успяла да запали, веднага след това като я изгася и пробвам да запаля отново си пали от ряз. Казаха ми че може временно да закрепя нещата с ръчна помпичка за гориво или възвратен клапан за гориво. Искам да попитам вас като по-опитни този ли е клапана и къде точно да го сложа? На мястото на бялото клапанче над филтъра? (Което мисля че е за излишното гориво). На мъркуча/на мястото който има подобен клапан?(бял). На мъркуча който влиза във филтъра (под бялото клапанче). Също така къде да сложа ръчната помпичка? (която ще престигне тези дни). Благодаря ви и очаквам вашата помощ!
×
×
  • Create New...