Itso K

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About Itso K

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Ауди 80 Б3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Абе зимата си е зима, ама разходът си е разход. Не карам за първа взима, все пак. Говорим за над литър на 100 и то извънградско (сравнено с миналата зима, не с лятото). Синият датчик какво общо има с термостата и с разхода?
  2. Преди около месец смених газовата бутилка и чувствително ми се повиши разхода на гориво. Предполагам, че няма връзка, просто съвпадение. Имам няколко хипотези: Хипотеза 1: Термостатът е сдал багажа, върти на големия кръг, не загрява достстъчно и от там все вдига разходът. Проблемът е, че индикаторът ми е преебан ( ) и не мога да преценя. Но всякаш стрелката е една идея по-надолу от преди. Не забелязвам някаква разлика във времето за загряване на парното, както и на неговия капацитет и мощност. Хипотеза 2: Да изтича газ отнякъде. Това ми звучи абсурдно, тъй като минах преглед и т.н... Макар че, от друга страна, тоя преглед си е бошлаф работа, знаете. Хипотеза 3: Изпарителят е сдал багажа. На 3 години е, за смяна е. Ама пък така рязко... Знам ли... Хипотеза 4: Индикаторът за температурата да ми се е допреебал и да не мога да засека точно разхода на газ, защото тая новата бутилка ту събере 22-3-4-5 литра, ту 33-4-5-6. Не знам защо така. 🤷‍♂️ Всякаш като е по-празна и я напълня (защото аз пълня винаги до горе) събира повече, а като е по-пълна - по-малко. Хипотеза 5: Карбораторът.
  3. На мен ми заяжда само единият, така че едва ли е помпата. Мисля, че спирачната течност ги скапва, не съм я сменял отдавна. И тук изникват нови два въпроса: 1. Ако е от нея, няма ли да имам проблеми и с другите? 2. Как по дяволите се сменя спирачната течност?
  4. Ако е от помпата, няма ли да заяждат всички, а не само едното?
  5. Сигурен ли си, че говорим за помпата, а не за спирачния апарат?
  6. Ако е помпата, няма ли да имам проблеми и с другия/те?
  7. 89г. Апаратите не знам какви са, къде да видя? Тоест нещо ги скапва, или самите те са дефектни и не карат дълго?
  8. Тоест да си купя ремонтен комплект и да си рециклирам ли как се казва, спирачния апарат? Доста съм зле, дали ще се справя сам?
  9. Здравейте. Имам следния проблем. Преди време, преден ляв спирачен апарат понякога ми затягаше (не искаше да връща) и джантата се нагряваше. Карах така, докато не блокира напълно и го смених (с втора ръка). Сега и този започна да грее, след няколко месеца каране (карам я редовно). Смисъл джантата не е гореща, можеш да си държиш ръката, но е топла. Значително повече от дясната, която също е топличка. Задните са лед. Направих следния тест - карам на дълго без абсолютно никакво натискане на спирачката, спирам с ръчната, пипам, пак е топло. Не толкова, но пак грее (понякога повече, понякога по-малко, но винаги повече от дясната, която също е топичка). Очевидно има някакво триене. Въпросът ми е, нормално ли е да има триене и дали е възможно нещо да ги скапва тия апарати. Ама пък все в ляво... Съвпадение? Възможно ли е да е нещо друго, не спирачките? Но пък отначало като го смених, не грееше. Дисковете и феродото са нови, маркучите ги сменявах преди 2-3 години и като сменявах апарата си течеше струйка от тях, т.е. едва ли са запушени.
  10. Да де, само ако знаех и какво е тройник на главата... ОК, ориентирах се горе-долу. Благодаря.
  11. Това тоя датчик на радиатора дето ли е?
  12. Сивия датчик? Има логика, тъй като понякога стрелката дори не мърда, преди да ѝ ударя един шамар.
  13. Най-вероятно. Но не ми се разправя да го разглобявам... Интересно ми е за температурата - няма шанс да се движи около 60 градуса, нали?
  14. Горивото го отчита, но километражът не ми работи.