Jump to content

clueless

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 TFSI | A3 TFSI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

clueless's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, От седмица и половина карам 2013 А6 и съм супер доволен. Сега търсим малка кола за приятелката ми. Какво ли не пробвахме в бюджета си за по-нова кола (3-5 години), то мазда 3, шкода фабия, шкода рапид, пежо 2, ситроен 3 и т.н. Вчера съвесем случайно пробвахме едно запазено 2011-та А3 и просто няма сравнения. Въпреки годините, карането се усеща почти като моето А6. Та ние дефакто сме решили направо да я взимаме, даже я капарирахме. Давам последен шанс на някой тук да ни разубеди. Направи ми впечатление че маслото беше малко под средата и беше доста черно като сажди почти на салфетката. Не знам дали това е нормално, честно нямам си идея. Аудито ми също е TFSI (но е 2.0 - най-малкия двигател). Чувал съм че уж тези двигатели може да имат проблем с горене на масло и т.н. Та основното което ме притеснява тук това 1.2 TFSI от 2011-та дали няма да се окаже някой душегуб или маслояд, и че е по-малък двигател и все пак малко повечко трябва да работи да постигне някаква смислена мощност. Колата е от първи собственик купена тук и на сравнително малко километри. Карана е от жена и има пълна история. Т.е. нямам съмнения за произхода или натоварването на колата досега. Търсих но така и не намерих конкретно за този двигател теми за проблеми тук. Ще се радвам ако получа някаква обратна връзка, и най-вече ако не чуя нищо фрапиращо или разубеждаващо в близките 1-2 дена. (Макар че може и да му теглим басмата още днес и да подпишем договора след като мине диагностиката) Благодаря предварително!
  2. Колебах се, но реших да взема A6 2.0 TFSI, само че 2013-та година. Специфично навсякъде чувам и чета за харч на маслото. Понеже я карам от скоро нямам още конкретни данни, но маслото и е сменяно веднъж на 15,000 км. (Така е според изискванията от дилъра) На диагностиката ми го показва на 60% но не знам това дали не е само на базата на километри/време или наистина измерва дали е време да се смени. Както и да е, като имам по-конкретна информация, ще пиша тук.
  3. Ами само да спомена, че колкото и да ми се искаше Q5, не ми хареса като пространство на задните седалки нещо. В сравнение със Lexus RX300 който имах навремето, където пространството беше много по-добре оползотворено. (Лично мнение) По случайност ми попадна едно запазено A6 на супер добра цена и реални 50к километри и го взех. Много съм доволен! Не стана точно както го очаквах, но сега съм действително част от клуба!
  4. Здравейте, Бях пуснал тази тема специфично за бензиновата версия: Обаче забелязвам, че има много по-богат избор за дизел. Та в момента сериозно обмислям и тази опция. Основните ми страхове от дизела (някои от които сигурно неоснователни): - чувал съм, че замръзвало зимата и има проблеми със запалването (предполагам това е за по-стари и по-ниска класа автомобили) - не съм карал дизел досега и нямам идея как поддръжката се различава от тази за бензин, дали има читави монтьори ако се наложи, дали излиза по-скъпо поддръжката и т.н. - като цяло чувам, че дизела в близко време може да го забранят в Европа (или поне да му наложат яко санкции) Става дума за бюджет около 30К-40К лв. (включвам и потенциални ремонти, т.е. идеалното - 30К + не повече от 10К за ремонти първата година-две) Ще се радвам да ми дадете препоръки за година/модел. Засега съм се насочил съм се около 2010-та. Както и 3.0 двигател. Например тази обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21534412627231661 Е супер-напудрена Но все пак, това твърдение например доколко въобще е вярно: "ЕДИН ОТ НАЙ-СПОЛУЧЛИВИТЕ ДИЗЕЛОВИ МОТОРИ НА АУДИ ЗА ТОЗИ КЛАС АВТОМОБИЛ!" Този уикенд отивам да разглеждам дизели, ще се радвам на всякакви насоки. Благодаря предварително!
  5. Благодаря още веднъж за отзивите. Значи следните неща чувам: "Масларка" - да разбирам ли че бензиновата версия на повече от 5 години харчи доста масло? В интерес на истината, това е единствения недостатък на Пасата който карам в момента - маслото изчезва. Това при всички версии на бензиновия двигател на Q5 ли да го очаквам? И непоправимо и е като проблем? Пространстово: Признавам си не съм оглеждал Q5 отвътре. Карал съм Lexus RX300 преди време и бях много доволен от пространството. Някой споменаваше, че има по-малко място от Пасата. Така ли е наистина? Склонен съм да взема и 3.0, нямам проблем с това, че ще харчи малко повече. Даже предпочитам повече мощност, като сме на магистралата да знам че ще има мощност да се включи бързо в движението или да изпревари. @Jass определено искам да чуя отзиви точно за такъв сценарии - Q5 на 5г. която е карана 3. Но напълно разбирам ако не ти се навлиза в подробности. За вноса на коли от Порше - звучи интересно, но го чувам за първи път тук, и дали не е по изгодно да се наеме някой, който се занимава специфично с това? Като цяло каква е ползвата от това да минеш през Порше?
  6. Благодаря! По принцип и аз предпочитам да не е на 10 години а по-скоро към 5. Може би ще трябва да вдигна бюджета малко. Също така за момента като че ли е по-добре да търся от Германския сайт mobile.de понеже има много по-богат избор. Нямам опит със внасяне на коли, но виждам че се предлага като услуга. Това изглежда смислено: http://cars-help.com/bg/uslugi/pokupka-na-kola-ot-germaniya/ От немския сайт това ми харесва и се вмества в бюджета: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=262782599 А като разходи по подръжка/ремонти и т.н. някой може ли да сподели какво им излиза?
  7. Здравейте, Надявам се да не объркям някое от правилата на форума с този първи мой пост. Карал съм предимно нови коли в чужбина, но при завръщането си в България реших да не избързвам с чисто нови коли. От около 2 години карам VW Passat във момента и съм сравнително доволен като се има предвид че е 2003-та година. По съвет на приятел взех стара кола по-висока класа вместо например нова Toyota. Ходихме да гледаме една на 3 години, все още в гаранция. Качихме я на стенда - отдолу всичко беше ръждясало. Пасата макар толкова стар, една капка ръжда нямаше и чувствам че все едно карам нова кола. Така, да се съсредоточим по темата. Търся подобна ситуация като моя Пасат, но ми трябва SUV. Задължително бензин, затова съм написал TFSI, но ако има други бензинови разновидности ги приемам и тях. Т.е. предпочитам по-стара, но качествена и издържлива кола, която спокойно може да изкара още 10 години със поддръжка, вместо чисто нова, която като и мине гаранцията ще се разпадне. Спрял съм се на Q5, като доколкото съм чел, качеството на материалите е много по-високо от това на Touareg например. Какво ви е мнението за Q5, което е на 6-10 години? Бюджет около 30К-40К лв. (Включвам и потенциални ремонти) Какви проблеми може да очаквам, какви разходи по поддръжката? За хора с бебе и/или малки деца, Q5 достатъчно удобно ли е, или е по-добре да се насочим към Q7 например? (Избягвам Q7 най-вече заради големината и трудностите при паркирането в София) Намирам го за странно, че има доста обяви на около 10 години, както и на около 1-2 години, но почти никакви в диапазона 5-8 години. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=3&slink=7pth9t&f1=1 Също така, при избора, какви проблеми би било възможно да се установят преди покупката? Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...