Jump to content

Шифо

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди а4 б7 2005 2.0

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Deutschland

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Шифо's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Шифо

    Проблем с дюзи

    Мисля, че не сме ги проверявали. След смяната на дюзите, майсторът ги е регулирал и ми показа снимка, че всичко с дюзите е наред, стойностите бяха ОК, но при студен двигател. След като покарах около 30 км по магистралата, се отбих на паркинг, за да проверя, дали реално проблема е отстранен, но за съжаление нямаше подобрение. Пак си пушеше на свободен ход и имаше силни вибрации. Това са стойностите при загрял двигател преди смяната на дюзите
  2. Шифо

    Проблем с дюзи

    Здравейте, колеги! Отдавна ме мъчи един въпрос, свързан с дюзите на колата ми, Ауди а4 б7 16V avant 2.0 2005г. Колата започна да пуши на свободен ход и да вибрира, като стрелката на оборотомера играе надолу-нагоре. Няколко пъти карах колата на сервиз. ,, Майсторът ‘’ ми каза, че е било от инжекторите. Купих 3 рециклирани дюзи от ebay, сменихме ги, колата се пооправи малко, но при загрял двигател и пак на свободен ход пуши? Дали трябва да купя по-качествени дюзи, или проблемът е някакъв друг? Очаквам вашите мнения, благодаря предварително!
  3. Само при загрял мотор пуши на свободен ход и вибрира двигателя. След като спра на светофар и драмата започва. Не пуши чак толкова много, но все пак ме дразни при положение, че това става след ремонт! А след като преди няколко дни покарах на магистрала, на свободен ход пушека ясно се виждаше и вибрациите бяха силни. Оставих колата да поработи на място, след като се прибрах, и през целите 3-5 минути пушеше непрестанно съпроводено от вибрациите. Пушекът е бяло-сив.
  4. Колата беше проблемна от самото начало. Аз просто не разбирах много много от коли, та първоначално бях сменил само едната дюза при положение, че две не работеха правилно т.е. бяха за смяна. След като не се подобри колата пак я закарах на друг сервиз, където ми казаха, че би трябвало когато се сметнат дюзите, е било добре всички на веднъж да се сменят? Та там ми казаха също, че и налягането в Турбото било високо и, че след промяната му, заедно с дюзите работата ще заспи? Но, ето, че пак не се реши проблема! Днес звънях в сервиза и казах, че проблема се повтаря и ми казаха да закарам пак колата да я проверят. Незнам вече какво да правя? Извън темата: живея в Германия...
  5. Дюзите са на марка Бош! Колата, след като е загрял мотора на около 90 градуса тогава пуши, иначе когато е студена, не? Незнам вече какво да правя! Много пари съм похарчил за ремонти! Колата имаше проблеми при набирането и не вървеше добре, при 120/км h губеше тяга и трудно набираше скорост! Сега е малко по-добре но все пак пуши при загрял мотор на свободен ход, иначе През останалото време е ок. И придърпваше от време на време...
  6. Механикът ми каза, че е покарал колата, затова! Колата я карам само на къси разстояния, може би затова е възможно да е запушен? А възможно ли е при загрял катализатор тези сажди да пушат отвътре?
  7. Здравейте, колеги! Имам следния проблем: Колата е Ауди а4 б7 2.0 тди авант 16V 2005г. След като колата е загряла, на свободен ход леко попушва. Преди дни смених Турбокомпресора с нов и дюзите с рециклирани такива! Майсторът каза, че катализатора е много запушен и затова пуши колата? Възможно ли е това? Очаквам Вашето мнение!
  8. Просто намерих за подходящо да напиша какви ремонти съм извършил на колата. По принцип я карам на къси разстояния и затова ми казаха, че катализатора е бил запушен?
  9. Здравейте, колеги! Притежавам Ауди а4 б7 2.0 авант тди 16V. Проблемът е следния: колата пуши на свободен ход и се усещат вибрации в купето! Сменил съм подгряващите свещи с нови, нов Турбокомпресор, подменил съм и дюзите с рециклирани такива! Преди два дни взех колата си от сервиз. Възможно ли е, ако катализаторът е запушен, поради тази причина да идва пушенето? Майсторът ми каза, че ако подкарам колата малко на магистралата проблема ше се оправи, тоест катализатора ще се отпуши, на което не ми се вярва много?
  10. Пробвах и с приятел, но не става! Явно моторчето е заминало. Ако знаех точно кой бушон е за чистачката поне щях да проверя.
  11. Да, отворих и видях зъбните колела. Бяха хванали ръжда и със спрей я премахнах. Но няма подобрение явно моторчето е издало багажа? А и аз почнах да демонтирам по обратния ред. То първо трябвало чистачката да махна, а аз я оставих най-накрая и все още не мога да я извадя.
  12. Свалих кората на вратата на багажника. Моторчето въобще не върти. Механизма със зъбите беше хванал ръжда, почистих я със спрей, но пак не тръгна. А с ръчката на волана като включа задната чистачка и се чува само ,,Чък-чък’’ и толкова.
  13. Здравейте, колеги! Наскоро се развали задната ми чистачка. При включване не можа да направи пълен оборот, а засече на 90 градуса и така си остана. Свалих кората, премахнах моторчето. Беше хванало малко ръжда почистих със спрей, след което пробвах отново, но пак неще. Има ли отделен бушон за задната чистачка и кой номер е искам да проверя. А иначе течността си я пуска нормално. Само чистачката не работи.
  14. Здравейте, колеги! Имам въпрос относно това как да демонтирам кората на багажника, за да проверя моторчето на чистачката, че нещо не работи?
  15. Мисля, че както ти каза първоначално може и проблема с мириса да се окаже от клапана на ЕГР. Звучи логично Не съм много на Ти с колите, затова реших да се допитам тук, че досега много пари съм дал за ремонти. По принцип карам колата на къси разстояния. До работа и обратно. Живея в Германия и за въпросния проблем ми казаха, че ще ми струва около 800€, ако не и повече. Предишният собственик явно въобще не се е грижил за колата. Още един въпрос, колега. Наскоро ми се повреди задната чистачка. След като я пуснах и спря на 90 градуса. Дали е от някакъв бушон повредата? Ще съм благодарен, ако и тук ме посъветваш! Благодаря, колега! Предните чистачки си работят идеално. Проблемът е със задната. Ще сменя моторчето и дано се реши проблема. ?
×
×
  • Create New...