wowtic

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About wowtic

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi a3 1.8t quattro

Персонална информация

  • Location
    София
  1. Здравейте, колеги. Имам леек проблем с моята машинка. Когато паля колата напълно изстинала, има едно губене на обороти, гасне и притриса сякаш губи ток. Смених 2та датчика за температура на водата, датчик на разпределителен вал, както и бобини и свещи. Какво друго може да е? Проблема е не повече от 20 секунди след това проблема изчезва колата си върви и всичко е наред.
  2. Смених ги и двата, но проблема беше от вакумите на ел. Смукача Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Аз в момента го играя този филм. Проблема обаче не е от контролер или букси, проблема най-често идва от халдекс помпата. Лошо обаче, че тази помпа нова е 400+ лева. В един магазин за авточасти ми казаха и сума от 1000+. Положението е анти-конти, НО тук има едно спасение. Въпросната помпа е с ротор, както знаем има си и хора за това. Обаче проблем номер 2... Понеже е доста малко роторчето малко майстори биха се съгласили да го отремонтират. Има комплект за реставрация в eBay и струва 40 долара или евро има и по евтин вариант поръчвате само колектора и четките, защото вървят комплект. Така ще улесните майстора и ще стане за доста по кратък период. Останалото е почистване и смяна на О пръстени.
  4. Здравейте, Имам малък проблем и бих искал да чуя вашето мнение. При по студено време (имам предвид под 15 градуса) и когато е студена пали трудно, под трудно имам предвид, че гасне и губи обороти. Трябва да му подавам газ и ако я изпусна под 2000 оборота гасне. После газта и на заварка да му е гасне. Малко щом загрее това отшумява колата си върви и на загрята няма проблем. Дори студена не дава да завъртя ключа, но гасне почти мигновено. Казаха ми температурен датчик да сменя, но реших да чуя малко повече мнения. (Майстор ми каза че е от темп. Датчик)