Jump to content

wowtic

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно wowtic

  • Рожден ден 5.05.1998

Друго

  • Kaра
    A3 1.8T+/A6 3.0T

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

wowtic's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, имам 2 ключа и двата са с нови батерии и не става. И странното е, че първо едното дистанционно спря да работи след известно време и другото отказа.
  2. Здравейте, преди известно време дистанционното спря да отключва/заключва. От шофьорската страна с ключа отваря всички врати респективно и заключва. Преди време бях експериментирал с друга вакуум помпа, но резултата е същия. Като цяло имам някакви предположения от къде може да идва проблема. Понеже компютъра е с махнат имобилайзер, който е immo 3 и с S3 километраж, който е immo 2. Имам една константна грешка P1650 поради тази причина и съм се чудил дали това не е проблема. Но ме съмнява. Повече ме притеснява да няма някой прекъснат кабел или поне някаква насока ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да ме насочи къде да гледам. Бушоните са проверени всичко е наред.
  3. Ако ти се занимава да пренаредиш буксите на километража бих казал смени го с такъв от Голф 4 с голям дисплей и няма да съжаляваш. Поддържа малко повече функционалности. Като например тест на стрелките при контакт. Има по подробно меню и тн. Но не е проста процедура.
  4. wowtic

    Съвет за PCV клапан

    Да, благодаря за пояснението. Аз като цяло знам как се прави. Но сега точно нямам условията и времето та ще я оставя при моя майстор да го смени това не е проблем. Взел съм всичко друго само трябва да се смени. Остана само някакви насоки при кого да ъпдейтна софтуера.
  5. wowtic

    Съвет за PCV клапан

    И аз така си помислих. Защото доста четох по темата и останах със същото впечатление, че е по добра идеята да мина на другата версия. Но имам един въпрос. Може ли да ме насочите към някого, който да ми направи ъпдейта? Или евентуално да ми кажете колко горе долу са ви взимали на вас, че аз питах 1/2 места и малко цените ми се струват нереални. Но ще ги дам ако толкова си струва просто гледам да не се набутвам излишно.
  6. wowtic

    Съвет за PCV клапан

    Здравейте, какво бихте ме посъветвали за смяна на PCV клапана. В момента колата е с 30 милибаровата версия и му е дошло време за смяна. Понеже четох доста и се колебая дали да сменя към 06E103547AK, който е последна ревизия за 150 милибара или да си сложа както го дават сега по каталог 06E103547AC 30 милибара. Наясно съм, че ще трябва ъпдейт да софта, за да работи, както трябва. Но исках да чуя и вашите препоръки.
  7. wowtic

    1.8t AQA студен старт

    Здравейте, колеги. Имам леек проблем с моята машинка. Когато паля колата напълно изстинала, има едно губене на обороти, гасне и притриса сякаш губи ток. Смених 2та датчика за температура на водата, датчик на разпределителен вал, както и бобини и свещи. Какво друго може да е? Проблема е не повече от 20 секунди след това проблема изчезва колата си върви и всичко е наред.
  8. wowtic

    1.8t AQA гасне студена

    Смених ги и двата, но проблема беше от вакумите на ел. Смукача Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. wowtic

    Проблем с haldex

    Аз в момента го играя този филм. Проблема обаче не е от контролер или букси, проблема най-често идва от халдекс помпата. Лошо обаче, че тази помпа нова е 400+ лева. В един магазин за авточасти ми казаха и сума от 1000+. Положението е анти-конти, НО тук има едно спасение. Въпросната помпа е с ротор, както знаем има си и хора за това. Обаче проблем номер 2... Понеже е доста малко роторчето малко майстори биха се съгласили да го отремонтират. Има комплект за реставрация в eBay и струва 40 долара или евро има и по евтин вариант поръчвате само колектора и четките, защото вървят комплект. Така ще улесните майстора и ще стане за доста по кратък период. Останалото е почистване и смяна на О пръстени.
  10. Здравейте, Имам малък проблем и бих искал да чуя вашето мнение. При по студено време (имам предвид под 15 градуса) и когато е студена пали трудно, под трудно имам предвид, че гасне и губи обороти. Трябва да му подавам газ и ако я изпусна под 2000 оборота гасне. После газта и на заварка да му е гасне. Малко щом загрее това отшумява колата си върви и на загрята няма проблем. Дори студена не дава да завъртя ключа, но гасне почти мигновено. Казаха ми температурен датчик да сменя, но реших да чуя малко повече мнения. (Майстор ми каза че е от темп. Датчик)
×
×
  • Create New...