Jump to content

Denisoff

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Denisoff's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, Очевидно не ми е заредило страницата изцяло, последните 3-4 поста въобще не съм ги видял. Още утре ще я закарам при механика, за да проверим тези кабели на дюзите! Искрено се надявам да бъде там проблема, защото всичко което сте описали като евентуален причинител на това е проверено и работи (смених дори с чисто нов и ЕГР-а). Ще пиша като видим за какво става на въпрос, а на Вас обещавам една черпавка за помощта! Благодаря още веднъж!!! Поздрави.
  2. Здравей, Благодаря за отговора! Прочетох всичко във Вашата тема и се радвам, че проблема е отстранен. За съжаление, за последната една една година съм сменил горивния филтър 2 пъти с Mahle, като това не е променило проблема ми... :/ Други предположения? Благодаря предварително! Поздрави
  3. Здравейте, Искам да споделя с Вас моя малък, но дразнещ проблем с автомобила. Автомобилът е Ауди А3 8Р , 2007г. , 2.0TDI 140кс., DPF , Автоматична скоростна кутия DSG. Ще разкажа накратко проблема, който е от горе-долу 1 година и различни механици не успяха да открият. Става на въпрос за придърпване на автомобила, когато е в движение. Ще дам по-долу различни случаи, когато това се проявява: Най-честият сценарии, когато това се случва е - когато поддържам скоростта (около 90-120км/ч) или още по-често със същата скорост, когато се изкачвам. Със скорости над 130-140км/ч проблема отшумява. Случва се на магистрала, когато поддържам въпросната скорост да започне да придърпва,притриса в абсолютен ритъм, през 1-2 секунди, оборотите прескачат в същия ритъм и не спира докато не променя положението на педала на газта (отпусна или подам). Забелязал съм, че се проявява и в по-ниски скорости, общо взето когато съм на обороти между 1900-2500. Мисля, че придърпва по-често, когато автомобилът е топъл. Не звучи като нищо особено, но е изключително досадно да ми се случи при изпреварване или когато просто пътувам спокойно по магистрала. Да кажа какво е сменено и установено по колата : Последната ми визита при механик беше преди около 2 седмици, като той не успя да разбере от къде и защо се получава това. Направихме пълно обслужване на колата, сменена водна помпа комплект (с ремък и т.н.), регулирани дюзи (имаше леки отклонения в стойностите, които не се оправиха след 6 резервоара с различни добавки). Компютъра не казва нищо - двигателя, скоростната кутия и дюзите са без проблеми. Искам да спомена нещо - Миналата година закупих автомобила от Холандия и преди покупката не бях забелязал този проблем (защото се проявява при тези обстоятелства и я бях карал само в града). След като установих, че има нещо - естествено веднага я закарах на механик там, като те ми казаха, че не могат да открият от къде идва проблема и че всичко изглежда напълно перфектно. След като се прибрах в България я оставих при мой доверен човек, който след диагностика на компютър установи, че има проблем с ЕГР. Наистина беше доста задръстен и се наложи смяната му с нов. Интересното е, че след смяната придърпването намаля с поне 80%, но за съжаление все още го има. И така, до ден днешен няма решение. Пиша с надеждата някой, който се е сблъсквал с това или просто разбира за какво иде реч, да удари едно рамо в откриването на този тровещ нервите ми проблем. Благодаря предварително, Поздрави, Денис.
×
×
  • Create New...