Jump to content

vallatan

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0TDI

Персонална информация

  • Локация
    Козлодуй

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

vallatan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ще пробвам със сервиза който ми препоръчаха, само да ми се освободи време, че знам ли колко ще се бавят.
  2. Да, реших да рискувам. Колата е доста запазена и ме грабна адски много, което в крайна сметка е най-важното за мен. Сега ще я докарам до идеално състояние в Дброс и се надявам всичко да е ок в близко бъдеще.
  3. Щом от предното ми Ауди не стигнах до там, че да ги напразя...Напълно осъзнавам рисковете, но по-добре да давам пари за кола която ми пасва и ме кара да се чувствам добре.
  4. Здравейте, колеги! Ситуацията е следната. Единственната ключалка на колата, която е на шофьорската врата не работи. Върти се свободно, като във въздуха и не се случва нищо. Колата седя 6 часа в SOS Locksmith в Дървеница и хората там не откриха проблем в патрона и заявиха, че проблема е най-вероятно някъде назад в механизма, но те не могат да го открият. Дадоха ми кординати на друг техен сервиз, където евентуално да разглобят вратата. Въпроса ми е някой от вас дали се е сблъсквал с подобен проблем и в коя посока да се насоча. Централното си работи без проблеми, но ако падне акумулатора ще трябва да чупя прозорец. Предварително благодаря на всички отзовали се!
  5. Според мен, Д-брос свършиха добра работа при огледа на колата. Откриха се няколко неща за отстраняване, но на фона на пазара в момента мисля, че бих преглътнал допълнителната инвестиция. Помпата беше без забележки при огледа, но хората в сервиза казаха, че мога да я рециклирам за лично успокоение и проблема със стружките ще отпадне. Единственното което ме притесни е, че колата седеше леко килната в задната си част и в дясно влизаха едвам 3 пръста между калника и гумата, а в ляво спокойно влизаха 4. Може да става въпрос за нужда от калибрация или сензор за ниво, но про всяко положение трябва да се проверии заради това имаме запазен час за понеделник в С-матик.
  6. Цените за окачване които аз гледах не бяха чак такива, но знам ли. Мисля, че мога да си го позволя, а и то самото не е толкова проблемно доколкото разбирам. Проблема с помпата ми не е, че не мога да си позволя ремонта, а просто мисълта, че може да се създадът такива главоболия от нещо толкова тъпо ме напряга. Още повече при кола, цената на която предполага задоволително състояние. Избрах Д-брос заради името и реномето което имат, а и се надявам, че те ще могат да ми кажат повечко за колата именно, защото са я правили те. Шанс да ме излъжат или претупат има навсякъде.
  7. Така ще стане, стига всичко друго да е както трябва. Просто явно последните два дена много четох за проблемите с това ГНП и взех да се шашкам.
  8. Не е било заради помпата, защото са сменяни преди около две години, ако не се лъжа и то с чисто нови. Сервизната история в Ауди е докъм 250к км и продължава в България, но никъде не се споменава да е сменяна помпата. Собственника твърди, че не я е сменял. Като цяло човека май не е много навътре в техническата част и просто е плащал и си е записвал всяко едно нещо.
  9. Точно такъв ми е плана. Въпроса е да не би вече да е почнала да осира пейзажа.
  10. В четвъртък имам час в Д-брос и ще прегледаме колата. Иначе проверих историята в Ауди и като че ли всичко е точно. Ако няма нещо фрапиращо мисля да си стискаме ръцете. Единственото което ме притеснява повечко е проблема със CP4 помпата, която явно е доста проблемна и повлича цялата горивна инсталация със себеси.
  11. Не е проблем да си купя 4G, но трябва да е битурбо, а поне малко нормалните такива тръгват от 35к+ и са незнайно на колко километра, което за мен не си заслужава. Ако в крайна сметка се стигне до такава цена, то по-скоро бих се върнал на мисълта за фейсова Q7. Пак споменавам, че веригите на колата са сменени, както и дюзите, единственно ме притеснява проблема с ГНП-то на този мотор. Не знам каква е нормалната цена според вас, но аз в диапазона до 12к виждам само кандидати за моргата и то преди фейса. Кой нормален ще си подарява колата за която се е грижил подобаващо, като сами знаете какви са цените на ремонтите? Аз и заради това помолих за кординати на кадърен сервиз в София, където колата може да се погледне както трябва и да се вземе решение дали си струва. ПС: БМВ не искам! За Мерцедес може и да се замисля, но не ми е на сърце. А пък и веднъж като свикнеш на куатро...
  12. Абе и аз така си мислех, но след месец обиколки в търсене на кола, тази взе да ми изглежда много приемлива даже.
  13. Здравейте, колеги! Бях се засилил да търся Q7, но всичко което гледах ме разочарова до извесна степен и заради това се насочих към А6. Първо си мислех за 4G, но покрай мен има няколко и проблемите покрай S-троника (а и не само) ме отказаха. Винаги съм харесвал визията на 4F и заради това се поразрових и попаднах на следната кола https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11632848986288856&slink=m7lubi Ходих да я видя. Колата е на 350к реални, собственника я е докарал лично от Германия преди 4 години,а колата е била на 170к. Сменял е дюзи и вериги, а колата седи само в гараж, но тъй като си е купил D4, тази отива за продаване. Собственника създава впечатление на човек който няма проблем да си поддържа колите както трябва и каза, че няма против да закарам колата където преценя за добре. Доколкото разбрах, колата напоследък се поддържа в Д'брос. Зачетох се за този мотор и ме притесни проблема с ГНП-то. Ще съм благодарен на всякакви съвети и предложения. Ако може и да ме насочите към сервиз в София където ще могат да оценят реалното състояние на автомобила. Осъзнавам, че цената е височка, но не е проблем, ако си заслужава. Предната ми кола беше А4 Б7 3.0 BKN и съм играл мача с дюзи и турбо, та знам поне от тази гледна точка какво да очаквам, но проблема с ГНП-то и осирането на цялата горивна система би било добре, ако меже да се избегне или поне да се хване в ранен стадий. Благодаря предварително за помощта! ПС: Къде мога да проверя вин кода на колата?
  14. Колеги, колата вече е моя. Бившия и вече собственик я е купил Май 2017, данните от застрахователя по-горе най-вероятно са, защото ГО е правена Май месец със старата ловешка регистрация. Няма да изпадам в подробности, но за всички ремонти има дори и снимков материал. Колата се държи много добре и е супер стегната, което се потвърди и от двата огледа. На този етап съм адски доволен от покупката! Все още малко ме е страх, защото след седмица четене във форума лекинко се наплаших от двигателя, но след разговори със собственици на коли с такива мотор малко ми поолеква. Благодаря на всички колеги за мненията и съветите !
  15. Града ни е малък и доколкото чух хората са педанти и си поддържат колите добре, но и това не е гаранция. Предстои ми пътуване за два дена и като се върна ще погледна колата с майстор, понеже личните ми познания за дизелите са изключително повърхностни, а от марката още по-малки. Ако всичко е наред, то няма да го мисля и една секунда.
×
×
  • Create New...