Jump to content

DobrevToni

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a6 4.2 335 к.с.

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

DobrevToni's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И на мен това ми каза току що, малко се притеснявам честно казано защото цената коиято ми каза е направо смешна. Не искам да пестя като слагам заместители и след това да вия на умряло, но той беше доста убедителен и каза, че всичко ще е наред. Знам от форума, че си знае работата, тъй че, ще се възползвам.
  2. Добра идеа. Колега @kikson1979 , пиши на личко и ще си делнем по 500 мл
  3. @royce Ясно благодаря за помоща .След празниците ще сменя маслата на всичко.
  4. Да, нямам съмнение. Днес вече усетих това тътрене. Сега имам въпрос раздатката и торсена едно и също ли е? И ако да , нека да ми пише някой колега който има 500 мл . масло , чел съм че си го делите .
  5. Благодаря колега , ще ги сменя. Всъщност да днес усетих че има вибрация при пълен ляв
  6. Вибрацията е много лека като виене , сравнявам го със усещането при бмв-то . Там имаше проблем с дифа и се усещаше при същите километри. Гумите са чисто нови джантите смятам че са добре , знам как се усеща крива джанта или небалансирана гума , но тук е различно. При навит волан и ниска скорост не се усеща нищо.
  7. Здравейте колеги тъй като за пръв път карам Ауди и го имам буквално от 10 дни и 500 км. Колата е внесена от Швейцария и е на 220 хил. реални км. Съдя по това , че е водена по сервизна книжка до 2014 когато е била на 150 хил. Скоростите сменят много гладко има мнооого леко едва доловимо притрисане на 3та, но не мисля, че е проблем. Сутрин на студено пали и се чува веригата за 1/3 от секундата . Изчетох много от вашите мнения преди да я купя и те ми помогнаха много в подбора. Като цяло за сега съм много доволен . Сложих и инжекцион но ми се вижда прекалено висок разхода . Градско в София около 27 на 100 без да я газирам много . След още 500 км ще отида при газаджията да я донастрои и ще видим какво ще стане с разхода . Сега на въпроса . До колкото знам Ауди е с прословуто по здравина 4 по 4. При достигане до 80-90 км в час усещам вибрация в педала на газта . До сега съм карал бмв и при достигане на тази скорост усещах същата вибрация придружена с виене от дифа . Тук виене не се чува , но се усеща пак едва доловимо в педала. Не знам дали е нормално , или трябва да се сменят масла на раздатката и дифа или да го оставя така . Като цяло нямам идея дали са обслужвани тези системи и дали се обслужват .
  8. Колеги и аз да питам за аудиото. Вкарвам диска в чейнджъра и той го плюе след няколко секунди. Пробвах и с оригинален диск ама същата работа . Реално дори не чувам лазера да се опитва да го чете , директно си го изважда и отново го прибира и така до безкрай.
  9. Много благодаря. Бих искал да задам още един въпрос , тъй като за пръв път карам Ауди и го имам буквално от 10 дни и 500 км. Колата е внесена от Швейцария и е на 220 хил. реални км. Съдя по това , че е водена по сервизна книжка до 2014 когато е била на 150 хил. Скоростите сменят много гладко има мнооого леко едва доловимо притрисане на 3та, но не мисля, че е проблем. Сутрин на студено пали и се чува веригата за 1/3 от секундата . Изчетох много от вашите мнения преди да я купя и те ми помогнаха много в подбора. Като цяло за сега съм много доволен . Сложих и инжекцион но ми се вижда прекалено висок разхода . Градско в София около 27 на 100 без да я газирам много . След още 500 км ще отида при газаджията да я донастрои и ще видим какво ще стане с разхода . Сега на въпроса . До колкото знам Ауди е с прословуто по здравина 4 по 4. При достигане до 80-90 км в час усещам вибрация в педала на газта . До сега съм карал бмв и при достигане на тази скорост усещах същата вибрация придружена с виене от дифа . Тук виене не се чува , но се усеща пак едва доловимо в педала. Не знам дали е нормално , или трябва да се сменят масла на раздатката и дифа или да го оставя така . Като цяло нямам идея дали са обслужвани тези системи и дали се обслужват .
  10. Благодаря , може ли линкиве към буксите и евентуално да ми обясните как е свързват
  11. Здравейте колеги , има много изписано за парктроника , но точно такава тема не откривам. Имам проблем с преден десен вътрешен и заден десен вътрешен датчик. Задния още не съм го свалял , но днес се захванах с предния.Свалих пластмасата с номерата и издърпах датчика . Оказа се че явно има защипан кабел тъй като кабела не мърда . Размених датчика със съседния вътрешен който работи. Оказа се че като го вкарам в куплунга на неработещия и работещия не работи. За щастие нерботещия работи във съседния куплунг . То за щастие ли е за нещастие ли е, още не е ясно, тъй като явно има проблем с кабелите и ще трябва да се свали цялата броня. Въпросът ми е може ли само конкретния кабел да се смени или вървят на цяла верига? Или само буксата е прекъсната , може ли да се запояват ?ще ми е полезна всяка информация по въпроса. Благодаря.
×
×
  • Create New...