Здрвейте , колеги !
От 2 месеца карам Сеат Ексео 2.0 TDI - CR 143 hp , с ръчна скоростна кутия . Колата беше нов внос като я взех , което си беше от другия край на България . Още докато се прибирах към Варна забелязох , че колата не държи 90 гр. нормална работна температура . Следователно последва пълно обслужване на колата . Филтри , масла , ремъци , ролки , водна помпа , антифриз , спирачна течност , шестограма на маслената помпа ,накладки , термостат и още други дреболий който си бяха за смяна . Термостата ( behr ) които сменихме беше този големия като си мислех , че колата е с един термостат . След смяната му ефект почти нямаше . Започнах да чета по форуми и разбрах , че има втори термостат зад главата и него смених (ОМ-ки) . Оказа се , че има леко подобрение , обаче много трудно си загрява в града , трябва да и скачам яко на газта . Забелязох , че пак и падат градусите извънградско като и пусна газта и особенно ако е около 0 гр външна температура . Тогава поръчах оригинален малък термостат по номера който открих тук в форума , както и оригинален клапан към ЕГР пак по номера открит в форума Викам си ейй сега вече ще стане . Да ама не . След смяната си е все същото пак трябва да и давам яко газ в града за да загрее . Ето пример днес след около 60 км каране извън града си държеше 90 гр . Обаче на влизане във Варна и пуснах газта и съм я карал 3 - 4 скорост и температурата си падна на 70 гр или малко над 70 гр .Вече съм се изчерпал от към идей и нямам предства какво да правя .Преди карах 1.9 TDI PD 101 hp и там си кове на 90 гр. и няма значение къде , как и с каква скорост караш . Стигне ли 90 гр , никога не ми е падала като и върна газта или да намаля понеже влизам в населоно място .