Jump to content

GVGoranov

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 4F

GVGoranov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, Стефан ли е Човекът, който лекува прекъснатите кабелчета на бутона за ръчната? Забелязах, че като натискам бутончето светва червената светлинка в него, като е напълно натиснато не свети и като го пусна - тогава светва напълно. Но понякога, ако дръпна по определен начин свети през цялото време. При всички случаи, обаче, ръчната си лови на 100%. Закачихме я на комп и излязоха следните неща, но със стара дата (направих грешка, че не снимах). Майсторът каза, че е възможно да са натрупани като грешки заради падане на акумулатор в миналото. - проблем с някакъв лентов кабел на волана; - ABS. Грешка от деня на описаната случка: - скоростна кутия - регистриряна рязка висока температура и нещо на хидрогенната система; - двигател - изписва да се сменят свещи 2 и 5. Като добавка майсторът забеляза, че колата леко придърпва при смяна от D на R и ми сподели, че сигурно при последната смяна на маслото са сложили малко повече като количество от препоръчваното и не са спазили точно процедурите. Накрая каза да нулираме всички грешки, да покарам тази седмица и другата да отида пак да прочете какво се е натрупало. Притесниха го скоростите заради тая помпа и препоръча да сменя маслото, за да ми е спокойно. Какво мислите по въпроса? Благодаря!
  2. Благодаря, колега! Сутринта ще потърся някъде в близост да ми я разчетат и ще взема кабелче. Върви ли диск със софтуер към него? Ще я измия, разбира се, нямах време покрай регистрацията
  3. Здравейте, колеги! Извинявам се, ако някъде има такава тема, но не намерих отговори на моите проблеми. Преди около 2 седмици си купих Audi A6 4F 3.0 quattro от Порше в Марибор, Словения, и досега съм я карал около 500 км. Всичко беше точно с колата, без каквито и да е проблеми, на 238000 км със сервизни книги и пълните обслужвания, но с няколко точки ръжда. Днес бях на път София-Пловдив и по едно време ми изписа изневиделица Parking break malfunction и ми даде символът на снимката. Спрях в аварийната, изгасих двигателя и след около 5 минути потеглихме без какъв и да е проблем. По-късно (вече в София) измих колата на автомивка с един приятел, потеглихме и на път за квартирата му (след около 10-12км), колата отново изписа Parking break malfunction (бях в нанагорнище) и колата изведнъж като че изключи от скорост, защото не се движехме, а педалът за газта само форсираше, ударихве аварийни, изгасих и запалихно този път за добавка светна и Engine check-a. След две-три рестартирания, колата успя да потегли нормално, Parking Break malfunction избипка един път и се скри, но лампичкат на двигателя остана да свети. Бяхме на по-малко от километър до крайната точка и успяхме да се придвижим. За момента единственото, което ми идва да направя на ум е да изключа акумулатора. Моля, ако някой има представа какво може да се е случило или е преминал през същото нещо, да сподели как да реша проблема. Това ми е първото Ауди и съм леко стресиран. В района на София съм в момента, но не съм оттук. След около месец трябва да заминавам за чужбина и разчитах на колата да ме поддържа Не знам кое е по-добре да е - нещо по електрониките или нещо механично... Благодаря предварително на всички!
×
×
  • Create New...