Jump to content

lz3wz

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Q7

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

lz3wz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Трябват ти 7 броя SMD кондензатори 1 mf 50 v . Подходящи корпуси са 603, 805, 1206. Има ги в Комет и струват стотинки. Какво ще избереш зависи от умението ти с поялника. Седем са защото се прави "студена проверка" и на осветлението на номера. Ако сложиш там лед крушки ще присветват през 30 секунди. Модула се намира в багажника отдясно. Единият куплунг е син и ще го познаеш лесно. Точно тоя куплунг е с едно лостче за подсигуряване и има един зъб, който му пречи да се отвори. Ако не го знаеш къде е ще го счупиш. Ако решиш да го отваряш сам ще ти пратя снимка и на него. Излиза трудно, първо откачаш куплунзите /3 броя/ и после малко под ъгъл вадиш. Ако има втори човек да надига кората става по лесно. Крачетата с жълтите стрелки се разпояват и се оставят да висят във въздуха. На първите модули монтирах кондензатори с корпус 1206. Слагам ги отгоре върху драйвера и ги запоявам с жички. Даже не ги и лепя, те са толкова малки, че проводниците ги държат. Така е най лесно. Ако ще запояваш по малките корпуси става направо на крачетата на драйвера. Като отпоиш крачетата огледай платката за къси съединения между пистите. Хубаво е да имаш микроскоп или хубава лупа. Ето това трябва да се получи накрая. Успех ! P.S. Ако ти дойде идея да си купиш такъв модул втора ръка и да го преправиш спокойно без да те е страх, че ще си счупиш твоя и после да береш ядове, трябва да знаеш, че той няма да тръгне на твоита кола. Новия модул, дори и да не е втора ръка трябва да се " обучи" за да заработи. Защо му викат обучаване така и не разбрах. Процедурата няма нищо общо с каквото и да било обучение. Просто се въвеждат данни във фърмуера на модулите, които данни се проверяват от компютъра или от специален контролен модул.
  2. Ако имаш предвид това да, малко по евтино е- http://www.ebay.com/itm/Genuine-Audi-Q7-LED-Rear-Tail-Lights-Facelift-Wiring-ECU-Retrofit-Adapter-Kit-/271850995717 Предимства - малко е и се събира под кората - не се налагат никакви преработки, просто закачаш и работи Недостатъци - нагрява се доста -струва малко по евтино от нов фейслифт блок - изглежда ужасно, като правено в час по трудово
  3. Не става с кодиране. Освен, че не свети както трябва и когато трябва има и едно много досадно премигване през 30 секунди. Това е така наречената студена проверка за изправни крушки. Блока ги захранва с много къс импулс когато не са включени и по време на импулса проверява тока и по това съди дали крушката е изправна. Халогенните крушки не могат да се нагреят и тази проверка остава незабелязана. Не така обаче стои въпроса със светодиодите. Те са много бързи и по време на тази проверка премигват забележимо. Друга особеност на тези фарове, че използват едни и съща крушка за стоп светлина и габарит. Габарита се захранва през ШИМ с 50% запълване. Има няколко решения. Първото е скъпо, сменя се конфорт модула с нов модул който си е за лед стопове обучава си и всичко това за около 1000 лева. Твоят модул предполагам е 4LO 907 289A или В. Последната буква е годината. Подходящи модули за лед са с буква К накрая или след К. Такъв нов модул струва 400 евра, а се налага така нареченото обучение защото в твоя модул е записано, че е за твоята кола и дори да го смениш със същата буква от друга кола няма да работи и се налага обучение. Но решение има. Преработва се твоя модул, запояват се вътре на платката 7 кондензатора и всичко си тръгва както трябва. Така изглежда конфорт модула Десния стоп след преработката. По този начин се отстранява и студената проверка и изчезва мигането.
  4. Здравейте, карам Q7 2007 година и стоповете и габаритите на фейслифта много ле кефеха. Освен това се лед и това още повече ми харесва. Купих нови стопове и габарити за отпред. Сложихме ги и направо стана друга кола. Много ме кефи, светят страхотно. Това жълто светене на старите габарити много ме дразнеше. Фара свети бяло а под него габарита свети жълтеникаво. Има известни проблеми при смяната но се решават лесно. Аз вече минах по пътя и с удоволствие ще помагам ако някой има проблем или желание да сменя.
×
×
  • Create New...