Трябват ти 7 броя SMD кондензатори 1 mf 50 v . Подходящи корпуси са 603, 805, 1206. Има ги в Комет и струват стотинки. Какво ще избереш зависи от умението ти с поялника. Седем са защото се прави "студена проверка" и на осветлението на номера. Ако сложиш там лед крушки ще присветват през 30 секунди. Модула се намира в багажника отдясно. Единият куплунг е син и ще го познаеш лесно. Точно тоя куплунг е с едно лостче за подсигуряване и има един зъб, който му пречи да се отвори. Ако не го знаеш къде е ще го счупиш. Ако решиш да го отваряш сам ще ти пратя снимка и на него. Излиза трудно, първо откачаш куплунзите /3 броя/ и после малко под ъгъл вадиш. Ако има втори човек да надига кората става по лесно.
Крачетата с жълтите стрелки се разпояват и се оставят да висят във въздуха. На първите модули монтирах кондензатори с корпус 1206. Слагам ги отгоре върху драйвера и ги запоявам с жички. Даже не ги и лепя, те са толкова малки, че проводниците ги държат. Така е най лесно. Ако ще запояваш по малките корпуси става направо на крачетата на драйвера. Като отпоиш крачетата огледай платката за къси съединения между пистите. Хубаво е да имаш микроскоп или хубава лупа.
Ето това трябва да се получи накрая.
Успех !
P.S.
Ако ти дойде идея да си купиш такъв модул втора ръка и да го преправиш спокойно без да те е страх, че ще си счупиш твоя и после да береш ядове, трябва да знаеш, че той няма да тръгне на твоита кола. Новия модул, дори и да не е втора ръка трябва да се " обучи" за да заработи. Защо му викат обучаване така и не разбрах. Процедурата няма нищо общо с каквото и да било обучение. Просто се въвеждат данни във фърмуера на модулите, които данни се проверяват от компютъра или от специален контролен модул.