Jump to content

Jaxuk

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C5 2.5 TDI

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Jaxuk's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, продавам ел. Рекаро салон за Ауди а6/s6/rs6 неразличим от нов. Няма скъсано, няма протрито, салона е в перфектно състояние, всички копчета и функции работят. Може да бъде видян и бъде взет на място.Седалки - 890 лв.Седалки + Кори на вратите - 1040 лв.Седалки + Кори на вратите + алкантаров Таван (оригинален от Audi S6) + всички страници в алкантара (оригинални от Audi S6) - 1150 лв / Оригинален от Audi s6 -тавана е увиснал, страниците са в много добро състояние. За контакти 0889343197 или на лично съобщение
  2. Здравейте колеги, от извесно време се мъча да си продам колата ето и цялата история за нея. Колата е в добро състояние предвид годините си, интериора за годините си е в перфектно състояние, единствения минус, е увисналия таван от Алкантара, на снимките още не е увиснал. Тавана е от S6 - но от жегата увисна. Като екстри колата има дълбоко Рекаро, Bose аудио система, ксенонови фарове - полирани и запечатани, затъмняващи огледала. Има устройство за SD,AUX и USB, за слушане на музика. Колата е с големия фис без нито един изгорял пиксел, има автопилот.Външно състояние, има забележки, но не мисля, че са големи при положение, че колата е на 20 години.Сменени четирите разпределнителни вала и всички кобилици и повдигачи, разглобено и почистено турбо, то е в перфектно състояние без луфтове. - 244779 км.Колата е със сменени, предни дискове и спирачки, задни дискове и спирачки, с подменени бутала на апаратите и течноста за спирачки е сменена - 248528 км.Окачването е смененео цялото отпред - 248757 км. Сменени ремъци масла и антифриз - 253334 км.Сменена виско перка и перка на климатика - 253840 км.Колата има три проблема за това се продава и на тази цена, първия проблем е че е за смяна на Хидротрасформатор на скоростите, в момента колата е в движение, сменя си плавно няма удари скоростите, но няма тяга и има грешка в VAG COM, която означава или смяна на масло на скоростите или смяна на целия хидротрансформатор, със смяната на него, трябва да се обслужи и кутията около 1000лв предполагам. Другия проблем, са уплътненията на ГНП, зимата по-трудно пали, за това има покачваща помпа, която се пуска с копче, защото изпусне ли налягането всичко отива в резервоара, това може да се оправи, като се сменят уплътненията на ГНП, но незнам цената каква ще е, имам целия ремонтен комплект и го подарявам с колата. Третия проблем, при слагане на валовете, едната шийка на вала е наранена и о-пръснена не приляга добре, и при високо налягане изпуска масло и омаслява двигателя.Ако държите алкантарата да се направи като оригнална, имам контакти на човек и мога да ви пратя при него, може да се оправи цената със страниците и тавана е 300-400 лв, може само тавана, без страниците.Като резервни части, мога да дам - две врати същия цвят като колата, преден ляв калник същия цвят, долна кора, и два капака за разпределителни вала, които съм ги взел за всеки случай,тези на колата просто малко се омасляват от уплътненията на дюзите. Колата няма удари, трети собственик съм. Резервните части са по-избор, ако купувача ги иска.Цената на колата е 1900 лв. Ако някой желае да я вземе за да я продаде на части, можем да се договорим.Колата е с платен данък и технически за цялата година и каско, гражданска до Септември месец. Колата е на 254700км. За контакти на лично или на телефон : 0889343197 . Колата се намира в София.
  3. Благодаря, много за отговора.
  4. Здравейте, колеги. Карам Ауди 2.5 TDi C5 AKN 150 Hp Quattro. Но от 2-3 години имам един проблем, когато колата не се кара горивото се връща в резервоара и няма палене. Проблема го реших с помпичка за дизел коли под резервоара, но и това в някои ситуации не помага. Ходих в Diesel Power Bosch, и те ми обявиха някви супер големи цени само за смяна на гарнитури на ГНПто от (700-3000 лв зависимост, какво и е) и се отказах. Въпроса ми е, намерих си ГНП от 163 коня, което е на добра цена и в добро състояние. Възможно ли е да се сложи на мойта или са различни, и ако може какво трябв да се промени в мойта. Дайте ми някакъв вариант, защото това ме побърква и не мога да си разчитам на колата :(. Благодаря, хубав ден.
×
×
  • Create New...