Jump to content

tdosev

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tdosev

  • Рожден ден 3.08.1984

Друго

  • Kaра
    a3

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

tdosev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Проблем и при мен. Моят акумулатор е на 2, 3 години, но напоследък се случват неща които не мога да обясня. Днес ми се наложи да пътувам до София. Тръгвам от нас всичко точно запалих си сутринта без проблем (а колата не беше палена 4 дни). Пътувах към 70-80 километра без да гася и стигнах до столицата. Имах ходене до 5, 6 места което налагаше да паля поне толкова пъти. Още на първата спирка като опитах да запаля се ошашках яко. Паленето направо беше под въпрос Но запалих и се преместих на следващата спирка. Викам си край, едва ли ще се прибера като знам на колко места още трябва да ходя. Свърших си работата и трябваше пак да се местя. Качвам се и пак същата история. Върти тегаво, километража почти загасва, но пак късмет и пали. Преместих се и тоя път я оставих за 2 часа защото работата ми беше повече на това място. Върнах се опитвам да паля и всичко окей. Същото и на следващите места където спирах, пали без да се замисля нямаше проблем вече. И в момента пред нас палих-гасих, няма ядове. Мерих напрежението на неработещ мотор 13-13.1волта. след по голям престои пада до 12.6. Няма утечки. какво да сменям. Забравих да кажа че това ми се е случвало и друг път, най вече в жегите.
  2. CVT може и така да е станало, нямам спомени. Преди малко опитвах да симулирам същата ситуация оставяйки я на първа и застопорявайки я в крайните положения, но явно на ръка не мога да създам чак такова напрежение и лоста си излиза.
  3. Здравейте. Тая сутрин се случи нещо странно. По принцип колата седи в гараж и я оставям на свободна предавка като си слагам едни дървени подпори на гумите. Снощи обаче съм я оставил на 1-ва и сутринта останах изненадан като се качих и след натискане на съединителя хващайки лоста той просто не желаеше да помръдне за да изключа от скорост. Реших да не го насилвам и излязох да огледам. Колата беше застъпила здраво задното трупче и като го изритах тя сякаш се освободи и мръдна леко назад. Качих се отново и лоста вече се движеше свободно. Цял ден не е имало проблем. Защо се получи това и да търся ли проблем?
  4. Колата е 1.9тди 110к.с Имам съмнение че термостата и е за смяна понеже маркуча към радиатора се затопля още с паленето. В движение не минавам 70 гр. Като спра на място се вдига до 90 но потегля ли - пак пада температурата. даже в най големите жеги. Освен това на ваг ком ми излиза и датчика на тройника G62. Купих нещата и една бутилка концентрат G12, но се чудя сега как да действам. Искам да източа всичко от двигателя за да си работя на спокойствие, да не бързам и да не омацам излишно алтернатора. Ако отвия кранчето на радиатора дали ще изтече всичко при положение че термостата вероятно е запецнал в отворено положение. Или пък да разкача някой маркуч за да източа само това което е в двигателя. Другото което искам да питам е, че четох на разни места че при издърпването на пластмасовата тръба която е над термостата в нея се чупят някакви пластмасови зъбчета. Как може да се избегне това.
  5. Добър ден, карам колата от скоро и искам да попитам няколко неща основно свързани с двигателното масло. 1. Преди няколко дни забелязах че се появи омасляване горе високо около капачката на масленият филтър и се е стекло по самото тяло на корпуса. От какво може да е? Нивото на щеката си е ок, което значи че не е изтекло много но все пак ми се иска да го оправя. 2. Нивото на маслото на студен мотор ли се гледа или на загрят? Защото при мен има разлика. Сутрин като погледна е на максимум, обаче ако колата е работила наскоро и проверя виждам, че нивото е спаднало с няколко милиметра. 3. Искам сам да сменя маслото и масленият филтър. Някои знае ли точният размер на инструмента за отвиване на капачката на филтъра за да си го купя? Понеже виждам че има Ф 74мм и Ф 76мм. Мерих с шублер капачката и го изкарвам 76мм в интеренет пък чета че бил 74мм за голф 4 и другите коли от групата. Освен инструмента разбрах че има медна шайба на пробката на картера която се сменя. От къде да я търся че да нямам проблеми с течове занапред.
×
×
  • Create New...