Jump to content

G.Angelov

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно G.Angelov

  • Рожден ден 27.06.1989

Друго

  • Kaра
    A4 B6 BFB

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Троян

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

G.Angelov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ЛИНК към обявата. За хора от форума мога да сваля от цената. За повече информация пишете. Ауди а4 б6 1.8т 2003г. с код на мотора BEX, но по талон е 163 к.с. Евро 4. 5-степенна ръчна скоростна кутия, съединителя и демпфера са в добро състояние, сменени преди около година. Сменени предни долни носачи есента. Сменени ролки, ремъци, термостат, водна помпа преди 23000 км. Сменени масло, маслен, горивен, въздушен, филтър купе преди 3000 км. Сменени филтри на газовата преди 2500 км. Има за смяна един датчик за маслото (този, който е отдолу на картера) и един О-пръстен, от който понякога сълзи антифриз (и за който можеше да не спомена, но предпочитам да съм коректен).
  2. Опитах няколко неща и ето кое проработи - ключа на контакт, свалих предните два прозореца и без да пускам копчетата задържах и това на дистанционното за отключване, после същата процедура, вдигнах предните два, без да пускам копчетата задържах на дистанционното за заключване. Извадих ключа и пробвах да задържа за отключване и всички се отвориха... Благодаря на всички отзовали се по темата, която доста наспамих. Можете да я триете ако искате, пък ако смятате, че има някаква полезна информация я оставете.
  3. Така... Днес свалих датчика, почистих него и буксата, но нищо не се промени. Явно е заминал, защото по жичката имаше черно и пластмасата до нея беше леко стопена. Друг проблем - за процедурата разкачих акумулатора, след като го закачих трябваше да обуча ключа (дадох на контакт и задържах копчето за отключване няколко секунди) и вече можех да си отключвам и заключвам с дистанционното. Но изчезна функцията като задържа за отключване да отваря всички прозорци, а като задържа за заключване да ги затваря. Някакви идеи какво може да се е случило? Благодаря предварително!
  4. Супер, излезе тази грешка, когато го закачихме: https://ibb.co/2Z0jLxP Симптомите са същите - труден студен старт, липса на сила при ускорение... И още нещо, което ми направи впечатление, че след като запаля на студен двигател, оборотите директно отиват на около 800(сякаш вече е достигнал работната си температура), а трябва да са около 1200, когато е студен или греша? Чудех се дали да опитам първо да проверя буксата/кабелите преди да купувам нов?
  5. Здравейте, колеги! Автомобила е b6 8e, мотора - 1.8т BFB. Та въпроса ми е дали това е датчика за температура на входящия въздух (Intake Air Temperature)?
  6. Не съм особено едър, не вярвам да ми е тясно. Някой знае ли добър сервиз в района, където могат да го погледнат? По принцип съм на 250 километра от там и се чудя заслужава ли си да бия пътя само да го видя...
  7. Здравейте, (бъдещи) колеги! Към този момент с приятелката ми използваме нейният автомобил (Рено Клио), но се реших да взема нещо по-голямо. Спрял съм се на модела от заглавието и по-точно ТОЗИ красавец. От това, което виждам по снимките ми изглежда запазен. Ключа за фаровете е сменен (до колкото знам на този модел се изтриват лесно и тези по климатроника...). Как ви изглежда като за тези пари и някой купувал ли е автомобил от този район? Благодаря ви предварително!
×
×
  • Create New...