stanislav_ivanov

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

About stanislav_ivanov

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    B7 8E BRD Quattro

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Проблемът беше лоша центровка на турбина, която е била сменяна в представителство на Audi в Австрия преди няколко години. Сменихме централната част на турбото, имаше аксиален луфт и износване по елементите. Изненадах се много, предвид че официален сервиз е сменял турбо (надявах се да е вакум маркуч или нещо по-малко заради това). Смених си и шестостена на балансиращ вал, тъй като не беше и имах лошо предчувствие (оказа се правилно, имаше износване по ръбовете). Регенерация на филтър твърди частици - имаше към 35 грама вътре. Тук не съм убеден за какъв период от време си реших проблема, четох на няколко места, че с времето се натрупва прах въпреки регенерациите (или именно заради тях). Просто ще го проверявам от време на време. Всичко описано горе ми излезе към 780лв. В крайна сметка открих нормален майстор в Стара Загора, нямаше как в София да я оставя за дълго време.
  2. Привет, Търся си добър сервиз за Стара Загора или София. Проблемът е следния: Турбото не работи добре на ниски обороти (често го няма изобщо, но понякога е ОК) Колата се гаси лесно (напоследък е по-трудно да се загаси, но пак се усеща че има какво да се желае) Често при ускорение над 2800 оборота се включва engine check и влиза в сервизен режим до следващо палене (през индикатор на свещи) До момента установихме, че не е map сензор, но си търся нормален сервиз да прегледат налягане, вакуум и геометрия (+диагностика). Поздрави! Станислав