Проблемът беше лоша центровка на турбина, която е била сменяна в представителство на Audi в Австрия преди няколко години.
Сменихме централната част на турбото, имаше аксиален луфт и износване по елементите.
Изненадах се много, предвид че официален сервиз е сменял турбо (надявах се да е вакум маркуч или нещо по-малко заради това).
Смених си и шестостена на балансиращ вал, тъй като не беше и имах лошо предчувствие (оказа се правилно, имаше износване по ръбовете).
Регенерация на филтър твърди частици - имаше към 35 грама вътре.
Тук не съм убеден за какъв период от време си реших проблема, четох на няколко места, че с времето се натрупва прах въпреки регенерациите (или именно заради тях).
Просто ще го проверявам от време на време.
Всичко описано горе ми излезе към 780лв.
В крайна сметка открих нормален майстор в Стара Загора, нямаше как в София да я оставя за дълго време.