radko1340
Members-
Мнения
20 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi a4 b6 2.4i
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
radko1340's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте приятели, от известно време обмислям, сам да си боядисам цялата кола Ауди А4 Б6 седан. Но не съм сигурен какво точно ми е нужно. Ще се радвам, хора които нистина знаят, да ми пишат какви материали като количество, горе-долу ще са ми нужни да си закупя. Предварително, много благодаря.
-
Колегата е пропусна една малка но важна подробност, че колите с код на ABS- модула 1LT за да се кодира се влиза със специален код. Днес се сблъскат точно с този проблем.
-
Първото нещо което направих когато светна лампата е да закача мултиметри и после пак при работещ двигател откачих миносовата клема и колата изгаснал. От три дни съм с нов алтернатор и всичко е наред.
-
Днес ще дойде новия алтернатор и ще видя какво се случва със стария.
-
Късно е вече, така и така ще го свалям направо поръчах нов алтернатор.
-
Няма как да блокира ролкат, защото ако блокира или ще свири ремъка или ще го скъса, а като цяло алтернатора няма никакви шумове.
-
Според теб, нов алтернатор е по-добре?
-
Здравейте, имам един въпрос свързан с моята А4-ка Б6 2.4I 170 к.с.. От няколко дни лампата за зареждане на акумулатора светва и изгасва. Има случаи когато запаля колата и веднага изгася но по време на движение светва и по някои време примигва или отново изгася. Въпроса ми е, дали целия алтернатор е за смяна или може да е само реле регулатора? Благодаря предварително...
-
Здравейте колеги, имам един въпрос на който мисля, че знам отговора но просто искам да съм сигурен. Някой може ли да ми каже, какви са симптомите на разбит демпферен маховик? Преди две седмици сменихме на мой приятел на колата (Ауди А4 Б6 2.4 170к.с.) съединителя (феродо, претискател и лагер) и всичко беше наред, докато той не каза да ходим до един град (не пиша кой е града защото живеем в Германия) на 90 км. На отиване той кара и всичко си беше наред, но на връщане се качих аз да карам и още при потеглянето усетих вибрации, но помислих, че е от пътя или гумите но не след дълго установиха, че вибрациите се усилват при подаване на газ. Спряха колата и като я форсирам започва силно да се тресе, дори и с натиснат и пуснат съединител си вибрира. Днес я разглобихме и погледнах нещо да не сме обърнали при сглабянето предния път но всичко си беше наред докато не реших да завъртя маховика с ръка. Стори ми се, че има доста голям лувт и съм почти убеден, че цялата вибрация идва от него. Направих му клип, ще се опитам да го кача и хора който наистина има представа да кажат дали маховика е за смяна или може да кара още. Благодаря предварително. Моля спестете си тъпите коментари. https://youtu.be/IDUD9zh5vKU
-
А аз си мислех кутията и задния мост само ми трябват, май ще е сложно. А дали си заслужава, да сложа 6 степенна кутия и куатро?
-
Това беше отговор, благодаря ти колега, знаеш ли какво да гледам за да си намеря 6 степенна кутия която да падне на моя двигател?
-
Защото когато си търсех кола бях на зор, старата се счупи а трябваше да пътувам до работа всеки ден и бюджета ми беше ограничен.
-
Кой е казал че съм с мултитроник, а и аз не обичам автоматици. Не ми доставя удоволствие от шофирането.
-
1) Нямам цел за да направя това задвижване, просто, когато кажеш Ауди поне аз правя асоциация с quattro. 2) Да тук в Германия ще се прави но от мен и частите мисля да си ги набавя от България. 3) Както вече казах не искам друга кола. 4) Това дали е мой проблеми или не аз решавам, не пиша тук да се заяждам както ти правиш и защо и варум означават едно и също. И още нещо, това, че ти не знаеш не значи, че някой друг не знае. Ще те помоля ако не си компетентен по темата да не пишеш и да се държиш човешки. Благодаря за разбирането. Schöne Tag noch....