Измерихме налягането на помпата и е в норма, но когао изгася колата, веднага пада налягането. Иначе вече си пали на бензин явно понеже е студено, нямам обяснение и добавки сипвам за прочистване
ще пробвам с някой втора употреба и ако. Е стане ми казаха, че може да е и до компютъра. Но не разбирам, защо сутрин ми пали на бензин а когато е горещо(следобяд) не иска да запали
Не мисля, че е китайска, но ще пробвам както казваш. Съмненията ми са, че е нещо по токовете които подават към помпата, ще мина през някой майстор по токовете и ще видим
Помпата върти постоянно, но някой път е по звучна. Може да е и до помпата, макар че е нова, защото не всеки път се чува. Може да е и до токовете, релето все още не съм го поглеждал, а и трябва да го намеря
И тая, като запали върви вече, но паленето си е мъка, явно ще си бъда с обикновенна газ. Вече и стартера започна да се предава, ще го сменя и ще видя как ще е
Оказа се акомулатора. Четкитката се отпоила и съм сасипал акомулатора
Сега трябва да видя дали трябва специален ампераж за модела