
Preslav08
Members-
Content Count
7 -
Joined
-
Last visited
About Preslav08
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
Audi A3
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Ами колега аз в крайна сметка се свързах с Пламен (човека който ми препоръчаха нагоре в темата). Аз имах два халдекс диференциала и се оказа, че единия е със заминала електроника, а другия със заминала механика. Направи от двата един и заработи, но пак имаше стържене. Обясни ми, че вътре има едни огледални дискове които с времето матират и от там идва тоя звук, реално като работа няма проблем всичко работи, но го има тоя звук. В крайна сметка го оправи до колкото можа и сега звука го имам няколко километра и след това изчезва и далеч не е толкова силен колкото беше, но до сега не съм срещал човек който да си върши толкова добре работата колкото Пламен, отдели колкото време трябва по нощите и направи всичко възможно и евала наистина си върши работата както трябва.
-
В движение първия ред си отчита еднакви стойности за всички колела, а разхода...смесено каране като 40 на 60% градско извънградско като извънградско подържам няква скорост от 120 понякога повече ми гори 12/100
-
Направих тест на датчиците на абс и това е което ми излиза когато съм спрял. По време на движение си отчитат правилно.
-
Аз ако толкова съм знаел нямаше да питам 😁
-
Диференциала не е заварен те и двата не са. А за тоя скрит контролер силно ме съмнява ,че и двата халдекса ще имат за това го изключвам. Не се бях седил за теста с помпата, имаш впредвид да му направя output тест с vcds нали така?
-
Проблема е, че при мен няма никакви грешки и нищо не ми свети и просто е зацепено нонстоп.
-
Здравейте, нов съм във форума и не ми се искаше да пускам тема гледах по интернет, но така и не открих нещо та и до тук опрях. Та ще действам към въпроса, имам Ауди А3 99г. 1.8tq и проблема ми идва от там, че при ниска скорост задницата се влачи. Сменил съм и масло и филтър даже смених целия диференциал с контролера и помпата, но проблема си е същия. Грешки на VCDS няма записани и като изключа бушона за халдекса продължава да си е включен и се изключва чак като изключа буксите при диференциала което ме озадачава и наистина не знам къде може да е проблема. Ако някой знае или има идея къде може да бъде проблема ще съм му крайно благодарен.