Jump to content

gen.sek

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 C6 2.4i

Персонална информация

  • Локация
    Plovdiv

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

gen.sek's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за идеите, само с предно предаване е.
  2. Привет. Първоначално проблем ми правеше сутрин като тръгвам от паркинга - като потеглям се получава едно рязко неприятно зацепване. После като се тръгне същата история, след подаване на газ пак рязко зацепване, докато не измине няколко км. От 2-3 дена взе да го прави загряла в движение, като отпуснеш газта - рязко отцепване, като натиснеш рязко зацепване (не го прави обаче всеки път), като се установи после скорост с ниски обороти се получава едно постоянно придърпване. Преди да го карам в сервиз, дайте малко акъл от какво е според вас - съединител, маховик, вериги, бобини....Аудито е 2.4 с ръчни скорости, без газ.
  3. Мани че сега взеха тези разбирачи тук в Пловдив да ми вкарват още по-страшен филм - че не е от сервото а от ABS модулатора и после разни обучения, настройки та не знам си какво...... това ще струва да си ... майката.
  4. Колега какво стана с твоя проблем?, аз имам същия и ми говорят за ново серво.
  5. gen.sek

    Задържат спирачки

    Колеги, никой нищо не коментира. Сега се връщам от сервиза и ми казаха, че трябва да сменям сервото на спирачката, проблема бил от него, към 350лв някъде ново. Нещо не ще да ми се вярва, но явно е това, защото след като го прави това, се чува след гасене на мотора едно късо съскане точно от него.
  6. Привет. Най накрая разбрах защо не ми върви волгата , даже пусках тук тема че губи мощност. Проблема бил в рязко задържане на спирачките, последно днес и вчера взе да се влошава и педала става яко твърд, задържа и колата не върви грам - особено на висока предавка с ниска скорост. След няколко натиска се освобождава и горе-долу бива. Странно е, че го прави в жегата с пуснат климатик. Според вас апарат(и) ли може да е това или някакъв отново типичен за 4F проблем? Ще съм благодарен за всякакъв съвет.
  7. gen.sek

    Климатроник

    Значи е от тези цилиндърчета. Зимата пък като запецне от тях на топло и направо можеш да хванеш къра от жега.
  8. gen.sek

    Климатроник

    Здравейте колеги. Имам проблем с климатроника, дайте малко съвети какво да правя. Преди две седмици го заредих и обслужих. Като е нагласен на 20-22°C сега в жегите, започва да духа хубаво студено, но след определено време почва да се "лигави". Духа едно средно топло, даже от страничните въздуховоди духа топло-горещо. Не ми се струва това нормално, би трябвало според мен да намаля вентилатора като достигне зададената температура. Някакъв датчик ли е дал фира или диагностиката трябва да играе? Климатроника е аналогов.
  9. gen.sek

    2.4i тромава

    Точно това е, благодаря! Има ли начин да се установи, че не работи този механизъм както трябва или поне някакви признаци?
  10. gen.sek

    2.4i тромава

    Не не. Това се намирало точно в средата на "V" отгоре, демек под колекторите, и не е датчик а някакъв механизъм, като се прецака и пада мощността. Утрепах се и не мога да го намеря това във форума....
  11. gen.sek

    2.4i тромава

    А какъв беше този датчик, където прави проблеми и пада мощността на бензиновите V образни двигатели....сеща ли се някой за какво става въпрос? Доста се коментираше това тука някъде из форума, но не мога да открия темата.
  12. gen.sek

    2.4i тромава

    Здравейте. Последно време ми се струва че моята машинка нещо леко тромава взе да става. Не свети нищо по таблото да индикира някаква нередност, няма газова уредба, всичко видимо е 6, кутията е ръчна. Някъде бях чел, че има някакъв датчик да се прецаква и става така положението. Дайте моля малко акъл.
  13. Някакъв ОЕМ номер имаш ли, или да не е това: https://www.autopower.bg/ремонтен-комплект-скоростен-лост-topran-audi-a6-sedan-4f2-c6-2.4-115352-g1000c816-i29301570.html
  14. Проблема се проявява понякога като искам бързо да бутна от по-горна към 2.предавка при изпреварване или набиране. Лоста влиза на мястото на 2.предавка и се заклещва, обаче кутията остава на свободна - все едно не е вкарано нищо. Много странно, като някаква защита ми се струва, ако някой си има идея какво е това чудо, давайте акъл...че почвам да съжалявам, че я взех тая загубена ръчка!
  15. Не ги изпотява или мазни грам стъклата, имал съм проблем със спукан радиатор на парно на друга кола, така че знам какъв ад е. Изминах 3000км за няколко дни и са чисти от всякъде, само мирише и най интересното само от лявата решетка и като духа към челния джам.
×
×
  • Create New...