Здравейте, колеги!
Моля за някакъв компетентен съвет, защото вече не знам какво да правя! Закупих си ауди А4 авант тип б 7, 2.0 Дизел - 140 к.с. 2006-та година, трябва да проверя в сервизната книжка коя модификация е двигателя. Автомобила е доста запазен, дори е с редовни сервизни документи, които са проверени!
Колата е имала дребни интервенции в Италия, но не е нещо фрапиращо за автомобил на над 13 г.
Когато я регистрирах я покарах известно време, защото ангренажния ремък беше като нов и нямаше никакви индикации за нещо износено, колата вървеше много добре. След като вече дойде заветния ден за подмяна на водна помпа, ремъци, ролки и т.н. беше един по-хладен ден и на път за към сервиза установих, че няма почти никакво парно, но поради факта, че колата загря зорлем до 80 градуса след 15 км. каране го отдадох на термостата.
За съжаление след обслужването този проблем с парното си остана и така до ден днешен! С новия термостата колата си загрява до 90 градуса дори и сега в студа за около километър каране, но парно няма! Изчетох всички възможни теми за обезвъздушаване в Български и в Европейски форуми, но не се получава, или не правя нещо като хората?! Колата не загрява повече от 90 градуса за почти 2000 км. каране антифриза не е мърдал, не надува маркучите повече от нормалното, не дими от ауспуха и няма мехурчета в разширителния съд при подаване на газ с отворена капачка на студен двигател, смених и капачката за всеки случай! До скоро имаше добро парно като се кара автомобила дори беше доста силно, но преди няколко дни се опитах да обезвъздуша по пример, който четох във форума. На студен двигател отворих капачаката на разширителния съд опитах да намеря пробка някъде по тръбите около двигателя но не намерих и издърпах изходящия маркуч на парното за купето така че дупчицата да застане в позиця за обезвъздушаване и повдигнах казанчето да е най-високо. Колата работеше така доста време, но не се случваше нищичко! Подавах газ на отворен разширителен съд започна да бълбука в съда и да повдига малко нивото но беше за около 5 мин. позизлизаха малко мехурчета но после спря и не излизаше нищо дори и по по-сериозно подаване на газ. Накрая издърпах целия маркуч на радиатора и нямаше нищо! Никаква циркулация през малкия кръг! Мотора загря почти до 90 градуса и все още нямаше никой в маркуча на парното. Сложих капачаката на съда и започна вече да циркулира на някъде явно от налягането и започна да излизат балончета от малката дупчица на маркуча кум парното, започнах да подавам леко газ и по едно време започна да изтича антифриз, парното в колата дойде! Върнах маркуча на място, смъкнах казанчето и го върнах на мястото му. Забелязах, че нивото малко му беше спаднало! До тук всичо изглеждаше нормално! Колата не я бях карал 4 дни и днес ми се наложи, тръгнах и парното беше суупер слабо! При над 2000 оборота се чува бълбукане от радиаторчето в купето и дори при каране на 3-та скорост с 80 изобщо не загрява, а до скоро грееше супер силно към 1500 оборота...Нивото на антифриза е нормално, долния маркуч към парното е бая топъл, но горния хладък ... Забравих да добавя, че и почиствах радиаторчето сложих му маркуч с вода и не усетих никакво съпротивление според мен не е запушено. Не знам дали да се насочвам към гарнитура на главата, или да пробвам да обезвъздушавам пак?! Според вас каква би могла да бъде причината за този проблем?