Jump to content

eng.mitov

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

eng.mitov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ползвах сервиз, който просто има като опция тази функция за почистване. Тъй като нямах досег със собственика, служителя от сервиза ми обясни, че са наели машината за зимния сезон и че химикала, който слагат бил в туби в които не можеш да разбереш какво има вътре. Рецептата била тайна, пък не знам, иначе и на мен ми беше интересно и попитах естествено. Химикала идвал от Полша, само това ми каза.
  2. Здравейте, Колеги! Малко Ъпдейт по темата оказа се доста запушено радиаторче! Реших да опитам това машинно почистване, което за сега се оказа доста ефикасно. Не ми проби радиатора (или поне се надявам) вече има доста силно парно в колата, дори и на празен ход температурата не се променя, топлото идва на около 60 градуса. Надявам се така да се задържи зимата и пролетта ще си го сменявам самостоятелно в гаража, имам всички условия, но сега не ми се занимава. Реших да върна отговор, защото доста хора се питат дали е ефикасно машинното, според мене ако не е много затлачен радиатора става, но не знам колко време ще е така, ще видим.
  3. Благодаря за отговора! Изключвам да е клапата, защото до преди опита ми за обезвъздушаване преди няколко дни си имаше доста силно парно при каране, но сега явно съм вкарал още повече въздух в системата. Тези дни ще загрея колата до 90 градуса, ще я забия на 2000 оборота и ще отворя единствено малката дупка на изходящия маркуч от радиатора, докато не започне да изхвърля доволно антифриз!!!
  4. Здравейте, колеги! Моля за някакъв компетентен съвет, защото вече не знам какво да правя! Закупих си ауди А4 авант тип б 7, 2.0 Дизел - 140 к.с. 2006-та година, трябва да проверя в сервизната книжка коя модификация е двигателя. Автомобила е доста запазен, дори е с редовни сервизни документи, които са проверени! Колата е имала дребни интервенции в Италия, но не е нещо фрапиращо за автомобил на над 13 г. Когато я регистрирах я покарах известно време, защото ангренажния ремък беше като нов и нямаше никакви индикации за нещо износено, колата вървеше много добре. След като вече дойде заветния ден за подмяна на водна помпа, ремъци, ролки и т.н. беше един по-хладен ден и на път за към сервиза установих, че няма почти никакво парно, но поради факта, че колата загря зорлем до 80 градуса след 15 км. каране го отдадох на термостата. За съжаление след обслужването този проблем с парното си остана и така до ден днешен! С новия термостата колата си загрява до 90 градуса дори и сега в студа за около километър каране, но парно няма! Изчетох всички възможни теми за обезвъздушаване в Български и в Европейски форуми, но не се получава, или не правя нещо като хората?! Колата не загрява повече от 90 градуса за почти 2000 км. каране антифриза не е мърдал, не надува маркучите повече от нормалното, не дими от ауспуха и няма мехурчета в разширителния съд при подаване на газ с отворена капачка на студен двигател, смених и капачката за всеки случай! До скоро имаше добро парно като се кара автомобила дори беше доста силно, но преди няколко дни се опитах да обезвъздуша по пример, който четох във форума. На студен двигател отворих капачаката на разширителния съд опитах да намеря пробка някъде по тръбите около двигателя но не намерих и издърпах изходящия маркуч на парното за купето така че дупчицата да застане в позиця за обезвъздушаване и повдигнах казанчето да е най-високо. Колата работеше така доста време, но не се случваше нищичко! Подавах газ на отворен разширителен съд започна да бълбука в съда и да повдига малко нивото но беше за около 5 мин. позизлизаха малко мехурчета но после спря и не излизаше нищо дори и по по-сериозно подаване на газ. Накрая издърпах целия маркуч на радиатора и нямаше нищо! Никаква циркулация през малкия кръг! Мотора загря почти до 90 градуса и все още нямаше никой в маркуча на парното. Сложих капачаката на съда и започна вече да циркулира на някъде явно от налягането и започна да излизат балончета от малката дупчица на маркуча кум парното, започнах да подавам леко газ и по едно време започна да изтича антифриз, парното в колата дойде! Върнах маркуча на място, смъкнах казанчето и го върнах на мястото му. Забелязах, че нивото малко му беше спаднало! До тук всичо изглеждаше нормално! Колата не я бях карал 4 дни и днес ми се наложи, тръгнах и парното беше суупер слабо! При над 2000 оборота се чува бълбукане от радиаторчето в купето и дори при каране на 3-та скорост с 80 изобщо не загрява, а до скоро грееше супер силно към 1500 оборота...Нивото на антифриза е нормално, долния маркуч към парното е бая топъл, но горния хладък ... Забравих да добавя, че и почиствах радиаторчето сложих му маркуч с вода и не усетих никакво съпротивление според мен не е запушено. Не знам дали да се насочвам към гарнитура на главата, или да пробвам да обезвъздушавам пак?! Според вас каква би могла да бъде причината за този проблем?
×
×
  • Create New...