Здравейте колеги, и аз да кажа как при мен се оправи проблема... Явно слабо място на тези мотори (CAGA). Температурата с големи усилия и при постоянно държане на автомобила в обороти стигаше в града 90 градуса, като мигновено падаше на около 60-70 гр и по-ниско , когато не е в обороти, парно си имаше...С информация от темата за което благодаря на колегите за мненията и споделянето и. Информацията от Mi6odr номера за термостата и клапата ... Първо смених главния термостат на блока, паля карам цццц пак няма подобрения ... Отивам вземам втория , който е на маркуча отново качество на Mahle разбира се , за клапа казват само оригинална трябва да се чака... Сменям го и него , сменя се по лесно от главния , паля тръгвам , един километър разстояние и хоп закова си на 90 градуса и на място и по наклон и без да е в обороти си поддържа 90 градуса ... А на колегите с изказване , че е нормално да падне като е по наклон , е не е нормално... Нормалното е да си държи 90 градуса постоянно ...