
Tjdimitrovv
Members-
Content Count
5 -
Joined
-
Last visited
About Tjdimitrovv
-
Rank
User
Друго
-
Kaра
Audi A4 1.8T Quattro
-
Колеги нужна ми е помощ. Автомобила е Audi A4 B6 1.8T Quattro AVJ, а проблема е, че колата от година насам има Misfire на 3ти цилиндър. Сменени са бобини, свещи, мотора е ревизиран преди 30к километра, мерена е компресия - равна на всички цилиндри, кабелите изглеждат наред, с други дюзи е пробване, но не можем да намерим проблема. Сменил съм половината кола вече и оправия няма. Имам и газова уредба ако е от значение, но на газ е същото. Ако имате подобен случай или идея как да решим проблема, ще съм благодарен.
-
Колеги, търся да закупя 386 кубикови дюзи от S3 или ТТ.
-
Да бе колега ама ако я настъпя и не се седи вътре, да не говорим на отворени прозорци. Доста понамирисва.
-
Примерно колега, до скоро беше 0.5л на 1000 а сега вече даже неща и да го засичам, щото май станаха повече. Ще се сваля главата и ще се шлайфа със сигурност, но все пак ми се стори адски много. Точно за свалянето и работата на шлайфистите само са казали между 350-450 лв...от там нататък труд на майстора, гарнитури и т.н.
-
Здравейте колеги! Извинявам се предварително, ако има друга такава тема, но потърсих и не намерих. Имам наскоро закупена А4 Б6 1.8T AVJ Quattro, но колата харчи страшно много масло и след проверка на турбото, стигнахме до извод, че е от клапаните (майсторите де, аз не разбирам много много от коли). Въпроса ми е, че цената за смяна на клапани, шлайфане на глава, гарнитури и т.н (без да стигаме до сегменти) отива почти 1000 лв. и то с някой отстъпки, което на мен въобще не ми се вижда нормално за 20 годишна кола. Исках да попитам, ако някой колега е правил подобен ремонт, колко приблизително му излезе, защото имам чувството, че доста ще се набутам и започвам да се чудя дали изобщо си заслужава. От малък съм фен на марката, но така си го набих с тая кола, че чак яд ме хваща, но се надявам да я стегна и да си я карам..