Ivan9590

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Ivan9590

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Golf mk3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Не знам дали аз бъркам(може компаниите да са едно вече или да са били винаги), но аз ще вземам масло на Mobil, а не на Мотул. Ако не е хубаво маслото към което съм се насочил, може ли да предложиш друго, че наистина не знам какво да взема. Благодаря. А няма ли да е прекалено фино маслото? Колата е на 170 000 километра някъде. Благодаря за помощта!
  2. Здравейте, дойде време за смяна на маслото и масленият филтър на закупено Ауди преди година и половина. Ауди-то е 2004 година, а4-ка,1900 кубика турбо дизел. Знам че има подобна на тази тема, но не е същата, защото колегата питаше за по-скъпо масло. Та аз мисля да закупя по-нисък клас масло, а именно Mobil Super 3000 x1 5w-40. Въпросът е това масло хубаво ли е за този двигател? И забелязах, че по спецификация иска fully synthetic и затова ще взема fully synthetic, а не HC Synthetic. Моторът е помпа дюза. Не съм най-запознатият, защото до сега съм сменял маслото на много по-стари мотори, които са на карбуратор и не искаха толкова фино масло. Моля за съвети дали това масло е хубаво или трябва да е друга марка и друг тип. Благодаря Ви предварително!
  3. Днес отворих е капака на еку-то и оплътнението беше се надуло леко от едната страна. Вътре под еку-то нямаше следи от вода, но колата днес беше суха и работеше. Имаше три букси и майсторът каза, че едната е окислена. Напръскахме я с контактен спрей, сложихме найлонова торба в допълнение на оплътнените на капака на еку-то и полях е с вода и запалваше нормално. Възможно ли е да е от това оплътнение и заради него да влиза по малко вода, щом една от трите букси е клеясала? Благодаря за отговорите!
  4. Добре, ще погледна. Ако е мокро там обаче, как мога да спря бъдещи течове в тази кутия?
  5. Здравейте, имам Ауди А4 Б6 1900 кубика, турбодизел, двигателят е помпа-дюза. Проблемът на колата се появява след и по време на обилен валеж. Колата започва рязко да губи обороти при свободна скорост и гасне след определено време, а ако се включи на скорост веднага след отделяне на съединителя и подаване на газ гасне веднага. След валежа също е така, трябва колата да се изчака да изсъхне и тогава запалва, поддържа обороти на свободна скорост и се държи нормално и може да се кара. Според мен проблемът очевидно е свързан с влагата. Ходих на майстор и той каза, че това може би е от горивната помпа на колата, след като я сменихме с помпа втора употреба колата вървя, тук трябва да отбележа че колата преди смяната също вървеше, поради факта че беше изсъхнала предните дни. Вчера след смяната на горивната помпа я върнах пред нас, през нощта заваля обилен дъжд и колата се намокри, на сутринта реших да пробвам дали колата ще работи. Държи се по същия начин, оборотите падат при свободна скорост и гасне. Понякога, ако колата се форсира достатъчно дълго време , сякаш изсъхва проблемното място и започва да работи нормално, но последно време това форсиране не помага също. Възможно ли е проблемът да е електрически, щом влагата е фактор за появяването му? Някой от вас имал ли е същият проблем и ако да, какво се е оказвало да бъде? Благодаря ви предварително за отзивите и информацията!
  6. Здравейте, миналата година имаше проливен дъжд в моя регион и бях излязъл. Колата вървеше нормално, обаче след около 30 минути навън изведнъж спря да превключва скоростите, в краката ми влезе вода около половин литър до литър. Защото течеше и при пасажера. На таблото се махна означението на коя скорост съм, т.е. дали съм на задна или на скорост или неутрална. Колата започна да се движи супер бавно все едно не може да отлепи от първа. Майсторът каза, че трябвало да я оставим и да я чакаме да изсъхне, че я палил, но горивната помпа била проблемът, защото гаснела. Сега я паля и не гасне, но върви пак така. Като отидох при него пък каза, че гледал едни кабели на времето, можело от тях да е. На таблото ми излиза жълт триъгълник с удивителна, мисля че това е обща грешка ако не се бъркам. Изслушах всичко... блокирал двигател, скоростна кутия, горивна помпа. А аз мислех, че е компютърът. Под краката ми светлината премигва, когато съм с отворена врата и прозорците нямат функцията да се вдигат сами, а трябва да задържа с пръст бутона. Какъв може да бъде евентуалният проблем?