Не ми позволява да кача повече снимки. Незнам защо. Ако някой иска повече информациа да ми звъне. 0877410616.
Няма газ. Всичко по колата е заводско. Окачване и прочие. Обслужена е в сервиз на Audi на 120000клм
Ръчна скоростна кутия версия S4.
USP е с различна предна и задна броня,спойлер на задния капак при седаните, широки странични лайсни. Версия S4.
WAUZZZ8E44A203360
В Auto.bg има снимки на колата
Audi A4 1.8 turbo quattr, ID: 47257184
Закупих колата върната от лизинг на 22000клм. От España. За което имам фактура и фотокопие на обявата по която я открих. Имам копиа на всички документи по прехвълянето и на мое име както и копие на Испанскиа талон на мое име с щампован пробег километри от ITV.
Колата беше синя без SLINE пакет.
Външният SLINE пакет както и вътрешният без волана, спортната генерация са поръчани от сервиз на Audi Valencia. За което имам фактури,както и за цялостното и пребоядисване. Имам фактури за първо обслужване на 120000клм. В Audi Плевен. Също имам обеснение за пререгистрирането и в България с документи така,че дайте да не вадим на хората кирливите ризи. Който има интерес да звъне или да дойде на оглед. Колата е изрядна и обслужена. Чисто нови гуми Гудиър ф1 асиметрик 135 45 17 с джанти s4 17ц, чисто нови накладки с нарезни дискове ATE, акумолатор на 2 седмици. Предстои смяна на съединител който ще сменя на 15ти.
Цената е такава не защото съм дал 18400 euro за нея. И още поне 5000 за да бъде така както изглежда. Има много просто обеснение. Всеки от вас знае реалната цена на колата която варира между 7000 и 10000 euro v mobile.de Така че цената която искам е доста разумна мисля. Не ×3 както се изрази колега по горе. Не ме интересуват курниците по над милион километра продавани в автокъщите тук. И нереално ниските им цени които сами по себе си говорят за качеството им. Цената ми остава същата и ще бъде променена след смяната на съединителя.