Jump to content

Shatov

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Audi A3, 2000

Персонална информация

  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Shatov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Наскоро едната дюза си замина, пуши бяло, работи на 3 цилиндъра. Искам да оправя проблема, някой може ли да препоръча сервиз за целта? Говоря за рециклиране или смяна (няма значение) и инсталация на дюзата (понеже намирам само сервизи за дюзи, отказват инсталация). Благодаря предварително!
  2. Здравейте, Наскоро някъде ми е изхвърчала капачката над болтовете от джантата (15-ка телефонна шайба) (Audi A3 8L 2000) Ако някой продава или има идея къде да намеря, дори и да са комплект 4 бр. ако са нови. Има много по сайтовете но като потърся по номер не излиза. Това е номера на частта - 8l0601165d (оригинална). За естетиката го правя 😀 Благодаря предварително.
  3. Здравейте! Наскоро реших да постегна кочинката, и стигнах до извода, че искам да сменя говорителите на колата. На шофьорската врата са изпрхътяли тотално и изобщо не свирят. Искам да сменя говорителите, и на двете предни врати ако трябва, за да няма разминаване в звука ако оставя едните да са фабрични. Ако някой може да ми каже оптимален вариант, какви точно да купя за да ги сменя, без никакви допълнителни дупчения, донагласяния и т.н, това е важното в случая, да пасват като фабричните. Търся нещо което да е с качеството поне като на фабричните, не търся нещо по-добро или по-силно и т.н (разбира се, ако има такива варианти в разумни граници на парите (готов съм да отделя до към 250 лв. макс и за двете врати). Бих бил изключително благодарен! Поздрави!
  4. Много благодаря за отговорите, пичове! Ще я закарам в сервиза утре.
  5. Здравейте, От юни месец съм шофьор на Ауди а3 8L, 1.9, 110 к.с. Имам следния проблем: Преди известно време при включване на контакт, на таблото излизаше SENSOR в жълто и свиреше. Проверих маслото, беше абсолютно нормално. След което, спря да се появява сензора от нищото и така до снощи. Снощи се случи абсолютно същото, сензорът светна, маслото беше нормално. Когато погледнах отдолу колата, картерът беше омаслен, по скоро пластмасовата кора под него, имаше и малко капки под колата. Сега вече сензорът свети всеки път, а маслото все още е на нормално ниво. Не виждам спад в него, като извадя щеката. Не разбирам много от коли, просто бих искал прост съвет, какво да кажа на момчетата в сервиза. Освен това, наскоро сменях главата на ГНП-то, проблемът се появи след смяната. Не знам дали има нещо общо, но все пак да отбележа. Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...