Jump to content

Niicksan

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 2.5 TDI 180hp qua

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Niicksan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. След обстойна проверка на всички предпазители видях, че е изгорял предпазител номер 5, 10А. Смених го, изчистих грешките и след половин час каране предпазителят отново изгоря. Някакви предложения? Ето за какво отговаря въпросният предпазител: Oil level/oil temperature sender Compressor regulating valve, air conditioning system High pressure sender Tiptronic switch Tyre pressure monitor control unit Bulb monitoring device Mobile phone operating electronics control unit Control and display unit for air conditioner/Climatronic Air quality sensor Navigation system with CD drive control unit Self-levelling suspension control unit Operating unit to control suspension height Telephone/telematics control unit Control unit for voice control Parking aid control unit Rear roller blind switch
  2. Здравейте, понеже всички теми които открих са доста стари, а и проблемите не са напълно сходни, отворих нова тема. Та на въпроса. Преди два дена след като запалих колата abs-a започна да свети, а след няколко минути се появи и лампата за нивото на маслото (до колкото разбрах е за това) с текст Sensor, a до преди няколко часа нямаше никакъв проблем. Направих пълна диагностика и това са грешките: - 18043 - Powertrain Data Bus P1635 - 35-10 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent - 18265 - Load Signal P1857 - 35-00 - Error Message from ECU - до колкото разбирам е следстие от А/C грешката в EC-то - 00667 - Ambient Temperature Signal 30-00 - Open or Short to Plus - 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus Странното при тези двете е, че и на двете им липсва плус, кото ме води до мисълта, че проблемът по - ското е с някой кабел. Забелзаях и, че парктроника спря да работи, даже като дам на задна не пищи. Естествено изчистих всичко, но се появяват пак. Намерих в един форум следния съвет: "Checked voltages at the sensor. 12v pin 1 (red/black), Good ground Pin 2 (brown), .4V key on Pin 3 (red/gray)." При мен има 10 и 2 волта на контакт и след като запаля 10-те волта стават 12 и другите си седят два, не знам дали това е проблемът. Проверих повечето кабели и бушони, но ако трябва ще прегледам пак всичко по - подробно. Ще се радвам да чуя вашите предложения и съвети. Благодаря предварително! Ето го пълния лог на грешките: Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb Part No: 4B2 907 401 F Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D04 Coding: 01015 Shop #: WSC 02325 VCID: 23450907B1202306A91-4A9C Subsystem 1 - Part No: 00004059 Component: 130 106LC150_1.V77661375190 WAUZZZ4BZ2N001726 AUZ7Z0A1845938 1 Fault Found: 18043 - Powertrain Data Bus P1635 - 35-10 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl Part No: 4B0 614 517 H Component: ABS/ESP allrad 1328 Coding: 06455 Shop #: WSC 02325 VCID: 26431013C212D62ECEF-5072 1 Fault Found: 18265 - Load Signal P1857 - 35-00 - Error Message from ECU ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl Part No: 4B0 959 655 M Component: Airbag 8.4E 3002 Coding: 0000306 Shop #: WSC 02325 785 00200 VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5000 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl Part No: 4B0 920 933 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D05 Coding: 00060 Shop #: WSC 00000 VCID: 275D1D17C518CF26F59-5072 WAUZZZ4BZ2N001726 AUZ7Z0A1845938 2 Faults Found: 00667 - Ambient Temperature Signal 30-00 - Open or Short to Plus 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus End --------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 4B (4B - Audi A6 C5 (1998 > 2006)) Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 22 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75 76 77 VIN: WAUZZZ4BZ2N001726 Mileage: 265940km/165247miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb Part No: 4B2 907 401 F Component: 2.5l/4VTEDC G000SG D04 Coding: 01015 Shop #: WSC 02325 VCID: 23450907B1202306A91-4A3A Subsystem 1 - Part No: 00004059 Component: 130 106LC150_1.V77661375190 WAUZZZ4BZ2N001726 AUZ7Z0A1845938 1 Fault Found: 18043 - Powertrain Data Bus P1635 - 35-10 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl Part No: 4B0 614 517 H Component: ABS/ESP allrad 1328 Coding: 06455 Shop #: WSC 02325 VCID: 26431013C212D62ECEF-5000 1 Fault Found: 18265 - Load Signal P1857 - 35-00 - Error Message from ECU ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI84.lbl Part No: 4B0 959 655 M Component: Airbag 8.4E 3002 Coding: 0000306 Shop #: WSC 02325 785 00200 VCID: 3A7BD46376AA42CE9A7-5000 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl Part No: 4B0 920 933 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D05 Coding: 00060 Shop #: WSC 00000 VCID: 275D1D17C518CF26F59-5000 WAUZZZ4BZ2N001726 AUZ7Z0A1845938 2 Faults Found: 00667 - Ambient Temperature Signal 30-00 - Open or Short to Plus 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus End ---------------------------------------------------------------------
  3. Здравейте, имам А6 С5 2.5 TDi 180 коня Quatro. От скоро започна на моменти да прекъсва все едно не достига нафта и да иска да угасне. Прави го дори на място понякога. Не мога да свържа точна последователност кога се случва. Горе долу по това време започнаха и да светват от време на време и лампите на ABS-a и ЕSP-тo в движение, докато карам. Ако я угася и запаля пак угасват. Закачих я с VCDS-а и ми показа грешка 00526 - Brake Light Switch (F): Implausible Signal. Като чета проблема на колега, че от abs-а се побърквала цялата кола, възможно ли е и моя проблем да е подобен. Иначе датчика ще го сваля в най - скоро време и ако се налага ще го подменя с нов. Просто това предърпваме ме притеснява много, няма никаква друга грешка свързана с недостиг на гориво или прекъсващ сигнал от друг сензор по двигателя. Благодаря предварително!
  4. Здравейте, отново колеги. За много години и от мен. Искам да ви попитам за нещо странно, което ми се случи няколко пъти вече тия дни. Ако карам на ниски обороти малко по дълго време и след това реша да подам газ и колата все едно не реагира. Не е толкова рязка както е обикновено, след малко се оправя и вече няма проблем. Дали турбото е проблема, при ремонта забелязах, че тръбите и кулера бяха омаслени. Нищо не свети като грешки по таблото, ще я закача тия дни да видя дали все пак не е записала нещо в компютъра.
  5. При мен Eeeprom Programmer-a сработи с VAG K+Can кабела. Ако можеш да намериш такъв пробвай с него.
  6. Да сте живи и здрави колеги! Колеги запали от раз!
  7. Огромно Благодаря на всички! С VAG K+CAN кабела + Eeeprom Programmer успях да извлека пина най - после! На USB port, след това Dash -> Reed Eeeprom. Следвах инструкциите за адаптирне на помпа от сайта на Ross Tech: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Injection_Pump_Swapping За съжаление акумулаторът вече падна от толкова ръчкане. Сега го зареждам, стискайте палци да запали. Още веднъж благодаря! 🙏
  8. Добре, при Vag Eeeprom Programmer, имам опция com1, com2 и USB. Също така от Dash ли трябва да прочета Eeeprom, тъй като мога от Immobox и от ECU?
  9. От Габрово съм, не познавам такъв ключар и когото и да попитам казва не знам. Та този кабел, ще стане ли с Eeeprom-a или с Commander-a?
  10. До колкото разбирам е 1.4. Иначе не съм толкова навътре за да бъзикам дирекно в компютъра. Трябва ми само пина за да запаля колата, голяма мъка излезе.
  11. Пробвах Vag Commander-a и Vag Eeeprom Programmer-a c tacho кабела и не можа да се свърже. Намерих този кабел, това ли ми трябва?
  12. На дикса има версия 2.5, 2.6 и 3.01. Bерсиите 2.5 и 2.6 се инсталират без проблем, но с тях единствено се свързва с Audi A4/A6/A8 VW Immo Box (Megamos/Kostal). Когато натисна Read pin обаче изписва Unknown immo box. На всичко друго дава грешката по - горе. Опитак се да инсталирам по - новата 3.01 версия, но още като натисна да я инсталирам, излиза грешка: "USB_IO.dll is missing on your computer". А в папката, къде е инсталирана по - старата версия, има въпросния файл. KKL кабел нямам, имам Vag commander, но е китайски и на няколко места пишеше, че с него може да се блокира нещо, за това ме е страх да го ползвам. Не знам какво да правя вече, моля помагайте.
  13. Пробвах почти всички от списъка, VDO New, VDO Old, VDO C5, и още други, дава все това. А как да го взема от компютъра колега?
  14. Здравейте отново, днес взех това: https://sklad66.com/cms/Interfeys-kabel-VAG-Tacho-2.6-+3.01-+-Opel-Immo-2.0.html Инсталирах програмата както и драйверите, но при опит да се свържа с есо-то излиза това. Някакви идеи какъв е проблема?
  15. Здравейте, отново и Честита Коледа на всички. След малко мъки с VCDS-a, успях да разбера, че колата наистина е с Immo 3 (излиза ми в extra field-a и двата номера - 17 цифрения VIN и 14 цифрения ID номер на immo-то) и трябва така нареченото "обучение" на помпата, но за целта ми трябва пина на имобилайзера. Единствения начин, който намерих за намиране на пина, е с Vag Tacho. Та да попитам на прав път ли съм, това ли е начинът?
×
×
  • Create New...