Jump to content

tolev81

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

tolev81's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Карай си рендетета и гледай като минават през теб аудитата и хейтвай , не забравяй да споменаваш за хвърлените пари ! Такива дребни тарикатчета ,които немат кинти да карат Ауди, си измислят милион причини да си купуват. Такива като теб претенции да не е скъпа подръжката си карат на списания и си остават ергени, че разход било голям . Шарнираджия имащ в гаража си само чук и козикрак не искам да обсъжда и коментира автомобилите от световен ранг !
  2. Приятелю, не пипай помпата ! ( ти разбираше уж ) Тази грешка излиза, защото ГНП то не подава гориво, така е защото не върти ремъка и бърка компютъра си мисли че електрониката не работи, проблема е че трябва да се смени зъбното, както и при мен. не пипай ГНП то, аз така бутнах едно гнп като ми пишеше същата грешка ( с аутел съм и ремонтирам ГНП електроники ) и започнах да си правя електрониката на място, след като я направих пак не запали , свалих капаците и видях че ми е паднала ролката на ремъка, трите болта се бяха отхлабили и ролката беше долу. Сложих ролката като направих нови резби на място М10 с медчик и сведрла бая зор видях, защото няма място да се бръкне, а не ми се сваляше предница в полеви условия и след това колата запали и си вървеше няколко месеца, до като не ми задра буталото на ГНП то, след смяна на новото ГНП , се появи следния проблем описан по- горе и в момента съм със счупена ролка. Разбирачи много повечето са гадатели и са чували от този и онзи нещо , но всеки проблем е почти индивидуален , затова се информирай и не обръщай внимание на разни гадатели и чалъмджии. Успех на теб и на мен в ремонта !
  3. Такива като теб гадатели съм ги слушал от 10 години , до сега Нито един не е познал! Тук да се правиш на професор ли си или да помогнеш с нещо , с което си се сблъскал ? Защото ако не можеш да помогнеш не пълни форума с глупавите ти и хейтърски разсъждения на душегуб и тнт. Какво е душегуб, кога я научи тази дума и защо я употребяваш ? Та да си дойде на темата : Ако някой разбира от двигатели и ГНП на Ауди , за което е и темата може да коментира, останалите не се мъчете, не ви обръщат внимание ! Зъбното колело трудоемко ли се сменя на разпределителния вал и кой и къде може да го направи, както трябва. Как се центрова ГНП през Ваг ? Знам че трябва да се върти колелото в някоя посока за предверение или закъснение на 4 канал се вижда графиката, като трябва да е малко под зеленото или на 4 ° ако не се лъжа, но да се центрова, без да се пипа зъбното колело не знам как става, професорпрофесора да каже. И тава приказки 2 бона , 3 бона без да отворят и видят проблема да ми приказват е излишно. Нека не забравяме, че форума е за Ауди и Ауди си е кръвна група независимо, кой какъв модел кара или притежава, не забравяйте че този душегуб повечето от вас ви направи Ауди фенове навремето може някой и да не са били родени тогава ,когато не беше душегуб, а супер кола .
  4. Помпата е ОК, вчера като врътнах се счупи зъбното колело на разпределителния вал и от там бърка центровката. Трите болта са се скъсали на зъбното колело, което свързва ГНП то с разпределителния вал , от там чупи и зъбното колело на разпределитения вал и сега съм неподвижен. Говорят ми гадатели, че са счупени клапани и трябва глави да се шлайфат, ала бала . не съм съгласен ! Сега трябва да сменя зъбното колело на разпределителния вал и предполагам ще се оправи, проблема е че никой не иска да се занимава с това или ми говорят някакви цифри и да сменя колата ! Колата не сменям , аудито е кръвна група няма смяна . Някой ако може да помогне като каже как да подменя тази ролка или да ми каже някой да я смени но на разумна цена разбира се .
  5. Здравейте, имам следният проблем ; Смених ГНП то VP44 на Ауди А4 АКЕ мотор 2,5 TDI, QUATTRO, AVANT, 180 коня, Автоматик и се започнаха проблемите . Сутрин като я запаля пуши бяло, толкова много, че не се вижда колата къде е ! При опит за форсиране между 1000 и 1800 оборота прекъсва все едно са за смяна кабелите на кола на газ, тресе и кади яко бяло, мине ли 1800 оборота се отпушва и форсира добре, без да пуши бяло. След като поработи 10 минути и загрее, на около 60-70 градуса пушенето спира и колата започва да върви горе долу нормално. Смених 5 подгревни свещи на БОШ , тъй като шестата се скъса и сега съм я изолирал, мисия че това не е проблема. Купих 2 температурни датчика намиращи се в ляво от гнп то за антифриза, защото ми казаха, че можело да е от него сменен е , сменен е и температурния датчик на маслото, маслото не мърда, на смяна почти не доливам или макс 300 грама, антифриза не го губи, маркучите на обратната нафта са сменени, дифтунгите за обезвъздушаване на дюзите сменени, дебитомер сменен, ГНП сменено, но вероятно не центровано добре механично, тъй като софтуерно не съм настройвал, ако може то незнам как. Как да си оправя колата да работи, както преди да сменя гнп то. Четох че може да е проблем в електрониката, но не е от нея, защото като загрее работи добре , а като преместя колелото на ГНП то в посока часовникова стрелка, за да се направи центровка, то спира да пуши, пали супер лесно на половин оборот, но пък не може да се форсира над 2000 оборота и светва веднага ESP и не гасне свети постоянно и колата е куц кон. Когато я преместя на зад обратно на часовниковата стрелка , ESP то не святка, пали, след 3-4 оборота, но от 1000 до 1800 оборота тресе и пуши бяло докато загрее на 70 градуса, след това спира . Някой да е имал подобен проблем ?
×
×
  • Create New...