Shnureaga

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

About Shnureaga

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi 100 C4 140hp

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Благодаря за инфото! Имам и други дертове към момента и покрай клиповете на бри4ка реших да пиша на Q-service и Audi World, направо ще постна е-мейла, който им пратих, да не го перифразирам и пиша наново. Надявам се да няма криви коментари и обидни подхвърляния, просто в момента това мога да си позволя и нямам 10 бона за друга кола. Ако някой иска лично да се заеме и/или може да предложи майстор като майстор, който няма да гледа на колата като "половин кола" и ще иска да я поправи - нека пише.
  2. Благодаря ти за насоката! Само да отбележа, че нямам копче за АБС-а, постоянно е зацепен, когато работеше... Колата ми е края на 1993-та С4 ауди100
  3. Ще използвам темата си да попитам, стреляйки в тъмното: Преди известно време светна лампата на АБС на таблото и респективно АБС функцията не работи вече, просто съм със серво спирачки. Смених АБС модула - няма промяна. Ходих на друг майстор - чекна всички датчици на 4-те колела, както и "новия" АБС модул - не се отчете проблем. Някъде прочетох, че някой с подобен проблем е сменил казанчето на спирачната течност и му се било оправило. Тези дни ще сменя самата спирачна течност, но казанче към момента нямам време да търся. Освен тази идея някой друго нещо да предложи, че да оправим проблема с този АБС ?
  4. Колата е края на 1993-та година, от последните АУДИ 100, от следващата година вече излиза първата А6. Мотора е 2.0 16V DOHC 140 коня. Сложен е газов инжекцион 2018-та година, бутилката е в багажника на мястото на резервната гума, около 50 литра е. Аз съм трети собственик, предишният я е карал 13 години и го познавам лично, винаги е поддържал колата да не тропа и да не хлопа и откъм консумативи не е чакал „да се случи нещо“, ами е обслужвана както трябва. За тези години той е правил по нея следните неща: нов съединител на около 4000 км в момента, радиаторче на парното, нова водна помпа, няколко датчика за температури, нови ролки в момента са на около 30000км. , нов стартер, нова ламбда сонда на БОШ, нов маслен охладител, рециклирана рейка, преминаване от механичен инжекцион към ел.дюзи, сменени предни калници, сменени фарове с лупи, нови кабели делко, датчик делко, основен ремонт на ДВГ е правен на 350000 км, в момента колата е на 385000 км. Аз я карам точно една година и съм доналял пари за: смяна филтри газова с-ма + настройка в София Газ Ауто, централно заключване с дистанционно, 4 говорителя във вратите – 2 херца отзад и 2 пионерки отпред, рециклиране заден десен сп.апарат, маншон каре, уплътнение скорости, нови свещи, нов термостат за 2-я кръг на охл.с-ма, ново кранче за парното, напълнен климатик и още някои дреболии. Не съм писал цените на всички тези неща, защото е ясно, че парите няма да си ги възвърна, иначе всичко е по тефтер писано с дати и цени. Като основен проблем може да се отчете, че от 2 месеца светна лампата на АБС-а, ходих на майстор изявен АУДИ-джия (те са двама братя близнаци и се оказа, че познават колата от предишния собственик), но при замерване на 4-те датчика на всяко от колелата, както и на АБС модула – проблема не се откри и оттогава карам така – спирачките си работят като серво, без АБС функцията си. Климатика работи нормално, ел.стъкла, ел.огледала, реотани на задното стъкло, подлакътника си е ОК, регулиране на волана, здрава оригинална тапицерия плюш на седалките, контролен панел, скорости, ръчна спирачка са ОК. Има теглич и прекарани кабели за усилвател в задния багажник. Ако си търсите идеален външен вид – това не е вашата кола. Предния капак и покрива са матирали . За 28-те си години има пипнато, ожулено тук там, но нищо фрапантно, огънато, вдлъбнато, ръждясало. Колата има добра линия и стойка и вози чудесно. За работен кон е идеална, особено ако сте сръчен и може да си правите ремонти по нея сам. Аз не съм от тези хора и понеже е стара кола се обаждат периодично някакви дреболии и аз загубих интерес да я съживявам, защото в сервизите за труд ми взимат луди пари. Намира се в София, жк Обеля 2 и може да се види по всяко време. Цена 1800 лева, преглед до 08.2022, ГО до 05.2022, винетка до 02.2023 г. (купих винетката ВЧЕРА). Колата се кара редовно. Както отвън, така и отдолу – няма ръжди, дупки и гнило! Колата е със зимни гуми 15-ки с черни тасове, задните не са много добри, предните са на 3 зими.
  5. Смених оригиналния абс модул на колата ми, но се оказа, че проблема не е идвал от него и сега този ми артисва (оригиналния), който не смятам да правя отново упражнението да го връщам обратно. BOSCH с код 130.0.33103, всички други кодове се виждат на снимките. Свален е от кола Audi 100 C4 avant 1993 г. мотор 2.0 16V 140 коня. Галерия снимки - https://postimg.cc/gallery/zf1jXQL Цена 60 лева, София лично предаване или куриер за ваша сметка. Телефон 09888 32945
  6. Искаше ми се да мога онлайн да си поръчам. Вчера рових в нета, но ударих на камък, тъй като не знам много сайтове за авточасти. Както всеки българин търся евтино и прилично качество, затова питам някой да препоръча магазин, където ще мога да открия тия два фактора. Ще мина другата седмица през няколкото авто магазина, които са ми в околността.
  7. Точният модел на колата е Audi 100 C4 2.0 16V - 140 коня, края на 1993 г.
  8. Намерих връзка с едни викат им "братята", в кв. Бенковски май казаха че са, другата седмица съм при тях. Били ауди богове и даже се оказа, че познаха колата още по телефона като говорихме, вика "тва на Благо аудито ли е?", баси От друга страна на газ в ниските обороти се дави и придърпва, сменени си филтри на газта, свещи и съм минал през София Газ Ауто за настройки през компютъра - промяна няма. След разговор със зет ми (автомонтьор) ме посъветва да сменя кабелите на свещите, защото дори на бензин има леко загатване за подобен проблем - при потегляне от покой прекъсва и след 2500 оборота и на дълъг път е ОК, но на газ в София по светофарите всяко потегляне трябва да подавам повече газ да не се дави... дайте мнения и откъде мога да си намеря нов комплект кабели за свещите?
  9. Аз нямам нужните кабели, софтуери и умения да го направя. Къде в района на Обеля, Надежда, Люлин могат да ми я прочетат?? Днес си я прибрах от "майстора", при който вече няма да отида....... сменил е АБС модула/помпата и промяна няма, едни пари на вятъра хвърлих. Поне каза, че е изключил буксата на АБС и имам нормални спирачки, серво, без АБС, но да се надявам, да не се вдърви педала по някое време. Все пак продължава да свети лампата на таблото в "жълто" и искам да имам АБС. Препоръчайте сервиз да я вържат и да прочетат компютъра?? Благодаря предварително!
  10. Минах прегледа без ядове, дадоха ми евро 2 Скоро обаче ми болкира АБС помпа и лампата на таблото свети, отказаха ми спирачките един ден, педала стана на кокал и замалко да се пребиеме, както и да е, Бог с нас, чист късмет. Можете ли да ми помогнете да намеря такава помпа: https://postimg.cc/gallery/hTLSWCB Номера на рамата е WAUZZZ4AZPN103750 Колата е Audi 100 C4 avant 10.1993 140 коня 2.0 16V
  11. Чудно Благодаря ти, а за газовата трябва ли да имам хартиен паспорт или какво се иска, за да мога да мина на преглед?
  12. Смениха ми, оказа се кранчето на парното, 150 кинта, не е болка за умиране. Днес се замислих, тая кола има ли катализатор фабрично, и ако да, ще трябва да ходя да го гледат дали е свален, че сега за следващия преглед ще си е*е майката какво ще излезе по колата, като например и газовата не знам колко е "законна"... Поздрави и мерси на отзоваващите се.
  13. Не виждам лошо в това да се интересувам, иначе и баба знае без питане да влезне в първия сервиз и да си отвори портфейла. С какво да си измия стъклата, останали си наслоявания от изпаренията от антифриза и сега като прави конденз на влажно време пак се запотяват и замазват, търкам с чист микрофибър, но само се маже. Чист спирт? Меглио? Препарат за прозорци обикновен?
  14. Мерси, пич за отговора, отидох на друг майстор, сменил е кранчето на парното вакуумно някакво било, сваля се само централната конзола, радиаторчето на парното също, 150 лева ми взе плюс 30 да допълни климатика Вече не тече, но мокета в цялата кола е вир вода... Проблема ми е, че аз нищо не барам по колите и съм тук само за съвети и сухо инфо. Скоро усилвател и буфер, защото тия нежни колонки във вратите ги смених, но няма грам силица музиката... После като се задържи топло времето ще налепя карбоново фолио в разни патерни, да стане по-атрактивна и те така Аджеба намират ли се лесно нови части за 27 годишна кола и кои са основните магазини, в които да си ги набавям? Обаждат се някакви леки тропания в предницата и като се засилят да съм готов с решение.