
Shnureaga
Members-
Мнения
38 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi 100 C4 140hp
Персонална информация
-
Локация
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
Shnureaga's Achievements

Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Това е кода на сегашния дебитомер - 0280202130 и е слаган от ауди 80 115 коня. Моята кола е Audi 100 C4 140hp код на мотора ACE - края на 1993та година, но досега е работила 4 години при мен с горепосочения. Като цяло колата прекъсва на празен ход, на светофарите гасне , и между 1800-2200 оборота има някаква "дупка/ЛАГ". Прочитане на компютъра каза грешка на дебитомера и ще започна от него, после кабели, свещи, стъпково моторче.............. ще видим........ Прикачам снимка от нета. София 0895556135
-
Останаха ли живи майстори за тея коли набор 1993 щото от няколко сервиза вече ми бият шута, а аз нищо не мога да си оправя по колата? М Комплект ми били.............
-
Привет! Колко може да струва смяна на ролки и ремъци в сервиз, сам не си оправям колата? Мотора е АСЕ доколкото правилно са ми казали, а именно - 2.0 16V 140hp. Колата е края на 1993та година. Двама отделни човека ми казаха, че чуват как ми тракат ролките, трети "бивш" майстор на по-стари коли каза, че ролките и ремъците се сменят профилактично, защото божа работа кога може да изтропа мотора заради тях, вече трета година карам колата, а преди това кога са сменяни - немам идея...
-
Здравейте, трябва ми стъпково моторче за колата, става ли от други модели/друг двигател ?
-
Майстора ме посъветва да потърся втора употреба оригинална, че към момента такива били частите... Ако някой има да свирка. Уточнение, не си правя колата сам... В момента е на майстор и няма много мегдан да се чака... Ще я поглеждал утре или фругиден
-
Привет, за 3 път ми дава един и същи проблем, гори бобина на запалването, има ли възможно най оригинално решение на проблема, защото всяка година си вадя по 100 кинта за смяна с НОВА, не са колосална дума, проблема е ако ме остави някъде на дълъг път! Колата спира в движение и не може да запали изобщо, има си акумулатор, бензин, върти и не пали...
-
От къде и колко амперчаса ще препоръчате за акумулатор в настоящия момент? За зимата ще трябва нов. Гледам 60 или 70 амперчаса. Препоръчаха ми марка Fairline от МЕТРО, други мнения и препоръки за магазини с отстъпки?
-
Привет, колата се продава. За 2 години и половина хвърлих едни пари в тая бездънна яма и повече не ми се занимава. Който може сам да си прави ремонтите - това е неговата кола, който като мен дава луди пари за майстори (понеже нищо не мога да правя по кола, освен да си налея течност за чистачки) - това НЕ Е неговата кола. Написал съм текста в WORD файл, за да ми е по-лесно да пускам обявата на няколко места, ако нещо е в повече и е досадно, моля да ме извините, ако нещо ви липсва като инфо - по телефона - 089 5556135 Като разходи съм си записвал всичко в тефтерче и след 5-тата страничка си казах, че това трябва да спре! Описани са по-основните и големи разходи по колата. И както следва: Продавам AUDI 100 от последните (А6 от първите) точно прехода между прекръстването, края на 1993-та. Сиво комби, намира се в София. Карам я 2 години, но така и не свикнах с габаритите и самата кола, ще взимам по-малка градска кола. Автомобила е за нов акумулатор за зимата, и нови гуми за съответните сезони. Това са по-скъпите разходи, които й предстоят. Като основен проблем може да се отчете, че от няколко месеца светна лампата на АБС-а, ходих на майстори изявени АУДИ-джии (двамата братя близнаци дори се оказа, че познават колата от предишния собственик, някой тук в този форум дори припозна колата), но при замерване на 4-те датчика на всяко от колелата, както и на АБС модула – проблема не се откри и оттогава карам така – спирачките си работят като серво, без АБС функцията си. Климатика работи нормално, ел.стъкла, ел.огледала, реотани на задното стъкло, подлакътника си е ОК, регулиране на волана, здрава оригинална тапицерия плюш на седалките, контролен панел, скорости, ръчна спирачка са ОК. Има теглич и прекарани кабели за усилвател в задния багажник. Ако си търсите идеален външен вид – това не е вашата кола. Предния капак и покрива са матирали . За 30-те си години има пипнато, ожулено тук там, но нищо фрапантно, огънато, вдлъбнато, ръждясало. Колата има добра линия и стойка и вози чудесно. За работен кон е идеална, особено ако сте сръчен и може да си правите ремонти по нея сам. Аз не съм от тези хора и понеже е стара кола се обаждат периодично някакви дреболии и аз загубих интерес да я съживявам, защото в сервизите за труд ми взимат луди пари. Мотор ACE 2.0 16V DOHC 140 коня бензин + газ (на мястото на резервната гума). Голяма просторна кола, събира много багаж и носи на товарене, няма гнило и ръжди. Теглич, фарове лупи, джантите от снимките си ги свалям, понеже ги купувах с адски мерак! Давам я със зимни гуми на джанти с голям грайфер и черни тасове. За последните 5-6 години по колата са правени следните неща: (изреждам по тефтер по-големите ремонти и разходи) – рециклиране заден десен спирачен апарат, нов съединител, нов радиатор за парното, газов инжекцион 2018 (бутилката събира около 50 литра), водна помпа, няколко датчика, нови ролки, стартер, ламбда сонда на БОШ, бобина запалване, рециклиране рейка, основен ремонт на двигателя на 350 000 (сега е на 390 000), нови кабели, нови свещи, централно заключване с дистанционно, 4 колонки във вратите – ХЕРЦ, касетофон SONY (чете mp3-ки от диск, има AUX вход), климатика е напълнен на 15.07.2023, пране седалки + мокет на пода. Януари 2021 г. - https://postimg.cc/gallery/fkKV8PW По-нови снимки - https://postimg.cc/gallery/SJcVJkm Цена СЪС джантите (+ 5 годишни летни гуми) - 2200 лева. (пак казвам джантите съм си купувал с мерак, дал съм 300 лева само за тях, гумите бяха на по 2 години летните - 200 лева, и специални конусовидни болтове+секретни+втулки - 100 лева, проста математика от 2ри клас). Джантите правят колата, казваха батковците в квартала като бяхме сополанковци. Цена с някакви джанти и зимни гуми - 1800 лева. По желание + 150 лева усилвател + много добър кръгъл буфер в багажника. София 089 5556135 Това е темата, която стартирах като взех колата. Да сме живи и здрави и се хидратирайте!
-
Благодаря за инфото! Имам и други дертове към момента и покрай клиповете на бри4ка реших да пиша на Q-service и Audi World, направо ще постна е-мейла, който им пратих, да не го перифразирам и пиша наново. Надявам се да няма криви коментари и обидни подхвърляния, просто в момента това мога да си позволя и нямам 10 бона за друга кола. Ако някой иска лично да се заеме и/или може да предложи майстор като майстор, който няма да гледа на колата като "половин кола" и ще иска да я поправи - нека пише.
-
Благодаря ти за насоката! Само да отбележа, че нямам копче за АБС-а, постоянно е зацепен, когато работеше... Колата ми е края на 1993-та С4 ауди100
-
Ще използвам темата си да попитам, стреляйки в тъмното: Преди известно време светна лампата на АБС на таблото и респективно АБС функцията не работи вече, просто съм със серво спирачки. Смених АБС модула - няма промяна. Ходих на друг майстор - чекна всички датчици на 4-те колела, както и "новия" АБС модул - не се отчете проблем. Някъде прочетох, че някой с подобен проблем е сменил казанчето на спирачната течност и му се било оправило. Тези дни ще сменя самата спирачна течност, но казанче към момента нямам време да търся. Освен тази идея някой друго нещо да предложи, че да оправим проблема с този АБС ?
-
Смених оригиналния абс модул на колата ми, но се оказа, че проблема не е идвал от него и сега този ми артисва (оригиналния), който не смятам да правя отново упражнението да го връщам обратно. BOSCH с код 130.0.33103, всички други кодове се виждат на снимките. Свален е от кола Audi 100 C4 avant 1993 г. мотор 2.0 16V 140 коня. Галерия снимки - https://postimg.cc/gallery/zf1jXQL Цена 60 лева, София лично предаване или куриер за ваша сметка. Телефон 09888 32945
-
Искаше ми се да мога онлайн да си поръчам. Вчера рових в нета, но ударих на камък, тъй като не знам много сайтове за авточасти. Както всеки българин търся евтино и прилично качество, затова питам някой да препоръча магазин, където ще мога да открия тия два фактора. Ще мина другата седмица през няколкото авто магазина, които са ми в околността.
-
Точният модел на колата е Audi 100 C4 2.0 16V - 140 коня, края на 1993 г.
-
Намерих връзка с едни викат им "братята", в кв. Бенковски май казаха че са, другата седмица съм при тях. Били ауди богове и даже се оказа, че познаха колата още по телефона като говорихме, вика "тва на Благо аудито ли е?", баси От друга страна на газ в ниските обороти се дави и придърпва, сменени си филтри на газта, свещи и съм минал през София Газ Ауто за настройки през компютъра - промяна няма. След разговор със зет ми (автомонтьор) ме посъветва да сменя кабелите на свещите, защото дори на бензин има леко загатване за подобен проблем - при потегляне от покой прекъсва и след 2500 оборота и на дълъг път е ОК, но на газ в София по светофарите всяко потегляне трябва да подавам повече газ да не се дави... дайте мнения и откъде мога да си намеря нов комплект кабели за свещите?