Jump to content

Tencho13

Members
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди а8 8п 2.0 тди

Персонална информация

  • Локация
    Димитровград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Tencho13's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пиша ви относно един проблем, който ме мъчи от доста време и до момента не успявам да намеря решение. Като надявам се степопадали на нещо подобно. А именно автомобила е А3 8п 2. 0 16клапана Бкд 2007-2008г. Проблема е, че колата започва да прекъсва на ниски обороти и целият двигател започва да се тресе. Като на моменти го прави по малко или повече. Същият проблем го прави и на 1200 оборота. При останалите обороти работи перфектно и изчиства работата на мотора. Закачана е на Ваг Ком. Като забелязахме следните отклонения. 4 ти цилиндър завишава стойностите на гориво и въздух в посочените обороти. При тест с подаване на газ в момента, в който мине 1400-1500 оборота започва да влиза в норми. Странното е че прави нещата на обратно. Когато натискам газта въздуха намаля вместо да се увеличава. На обороти компютъра не спира да увеличава моментния разход когато колата е на обороти. Колкото повече стои толкова повече се увеличава. Дюзите са рециклирани на 100% преди месец. Нови кабели на дюзите оем. Нов дебитомер. Нов комплект съединител. Турбото също правих преди 1 година. И какво ли още не. ЕГР е затапен софтуерно и механично. Единственото ми предположение остана вакум помпата, но честно казано не съм на ясно дали може проблема да е от там. Благодаря предварително за отделеното време.
×
×
  • Create New...