ilom

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About ilom

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Volkswagen Golf IV

Персонална информация

  • Location
    Сливен

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. След 2008г са с комън рейл,преди това са помпа дюза
  2. BKD си е помпа дюза с бошовски дюзи.170 коньовия мотор е със сименски пиезо-кристални дюзи сименс.
  3. Благодаря за инфото,искам само да попитам от къде мога да направя фаровете примерно на 0 да светят на 50%? Благодаря!
  4. За да се активират чрез ваг ком,не е ли нужно да има сензор за светлина или поне ключа за фаровете да има положение AUTO. Аз карам 8P ,и не се получи при мен с вагкома
  5. Гумите са на 2 месеца, със зимните е същото. Изпратено от моят JNY-LX1 с помощта на Tapatalk
  6. Приблизително какви пари ти излезе смяната? Изпратено от моят JNY-LX1 с помощта на Tapatalk
  7. Здравейте, колеги! Колата е Audi A3 8p2, проблема е, че при скорост от 125-130 до 140км/ч волана и купето има вибрации. Джантите са балансирани неколкократно,идеално прави са. Вибрациите не се забелязват всеки път. Втулките на джантите са чисто нови, пробвано е с метални, така и с пластмасови. Чудя се към варианта проблема да е в каре, но ми се струва, че тогава вибрацията, ще е при самото ускорение.
  8. Здравейте! Колата е 101 коня дизел, с чип и е писана на 1.35 налягане. За да свържа буустметър съм пробил егр-а и там сложих щуцер. Въпроса е дали заради това че е хванат там по буустметър ми прави 1.6, а в същото време е на 1.35 проверено с вагком. Дали това оказва влияние, при положение, че налягането навсякъде би трябвало да бъде едно и също.. Благодаря предварително П. П Буустметъра е проверен и е верен,на друга кола мери правилно. Друго което забравих да напиша е, че бързата връзка (гумения маркуч) която влиза в егр-а и се държи на една скоба, не е много добре фиксирано и понякога се изкарва, дали това може да бъде от значение. Когато се изкарва леко отдолу би трябвало да прави по малко налягане, а не повече..