Jump to content

easy

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B8 Avant

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

easy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги! Проблемът е решен. Оказа се ГНП. Доказано решен с тест вече над 600км в тези жеги. Благодарение на Авел Трейд, представителство на Bosch Service в Пловдив намиращ се на "Кукленско шосе". https://maps.app.goo.gl/fzuXKBzLXZ2ibWvWA Изключитрлен професионализъм, неповторим. В рамките на два дни и половина извършиха диагностика, откриха проблема, отстраниха го, тестваха го и автомобилът беше готов за издаване. За сравнение в Софийските "реномирани" сервизи автомобила ми влиза 6 пъти със сумарно време 45 дни (от м.Януари т.г.). Наслушах се на всякакви глупости, плоски оправдания и бях свидетел от първо лице на източване на пари от клиенти след всяко посещение за поредната уж пълна диагностика на автомобила, която дори не могат да разчетат. Отново, изключителни благодарности на целия екип на Авел Трейд - представителството на Bosch Service в Пловдив.
  2. Ако е така, защо го прави проблема само след достигане на 90°? Зимно време дори да достигне 90° проблемът се проявява след часове каране и то само в градски условия. Извънградско (зимно време) дори след изминати 300км колата не проявява дефект без значение, колко я настъпвам и с каква скорост карам (свързвам го с голям обем студен въздух, който постъпва при двигателя и охлажда незнайната част, която дефектира). Докато сега лятно време дефектира на 15-тата минута без значение градско или извънградско, скорост, стил на шофиране. Расъждавайки логически, зимно време с по-гъста нафта и евентуално прищипан маркуч на горивото, съответно по-малък дебит, би следвало по-често да дефектира, а лятото с по-гореща, съответно по-течна нафта, по-рядко да проявява дефекта. Има ли някакъв "термостат за обрстното гориво" при моя автомобил?
  3. Какво трябва да е работното налягане на горивните помпи? При тест с монтиран манометър между горивната помпа и горивния филтър (с две думи след горивната помпа) отчита между 3.8 и 4.5 бара.
  4. За номер 25 ли имаш впредвид за тръбите и също така клапан номер 8? Между другото се забавих с отговора поради причината, че днес имах запазен час за преинсталиране на управлението на двигателя в Порше Изток. Резултат няма обаче, дефекта си остана. Вече дефектира (още от преди преинсталирането) дори при 1600 оборота след достигане 90° на двигателя.
  5. Ако имате впредвид този клапан от снимката, беше подменен за тест в два сериозни сервиза и в двата случая резултатът е същия. Автомобила дефектира. В Bosch ми казаха, че след смяната налягането в рейла от 8 бара е скочил на 9, но отново дефектира автомонила при малко повече натискане на педала с цел ускорение. Искам да вметна, че по време на двата теста дюзите бяха старите. След пидмяната на 4-те дюзи, тест с подмяна на този клапан не е правен.
  6. Измерването на налягането на обратната нафта бе извършено в Супер Дизел Bosch на околовръстен път. Как са го измерили, незная. Относно "щифта за зацепване" не мога да кажа. Мога ли да го видя някъде това или трябва много да се разглобява? В d-bross правеха някаква настройка на ремъците, защото им направило впечатление, че нещо си било с 0.5° зацепено.
  7. CAG е двигателя. При тест в Bosch отчете 8 бара, но преди да сменя дюзите (с подмяна на клапана за на рейла отчете 9 бара). Колата е закупена от автокъща ABC cars в София. В компютъра бяха записани много пъти грешката "ниско налягане в горивната система", но при пълна диагностика (статична + в движение) направена от d-bross в София, ме увериха, че е често срещана грешка и при смяна на горивния филтър нещата ще се оправят. Уви не е това. Два пъти сменям филтъра, но без резултат. По време на теста (зимно време при не повече от 10 градуса) колата не дефектира. Което ме тласна към покупка. В момента при 30°на околната среда автомобила дефектира за 15мин шофиране. Вече и при по-ниски обороти 1800 нагоре.
  8. След нулиране на стойностите на рейла колата продължава да дефектира. Беше поставен манометър непосредствено след горивния филтър. Отчита стойности между 3.9 и 4.5 бара на студено, на топло, по време на и след дефекта. Започвам да мисля, че компютъра на двигателя е дефектен. Ще проверя изправността на платката, както и топлообмена на компонентите към алуминиевия корпус.
  9. ... да добавя още нещо. Поне нещо положително имаше от смяната на дюзите. Компенсацията преди подмяната е била 1.6 - 1.8, а след подмяната паднала на 0.2
  10. Здравей, Не мога да кажа. Веднага след като я закупих и направих пълно обслужване. Зимно време рядко дефектираше, на 2, 3 дни веднъж. Но сега в топлото време... дефектира на 15 мин след потегляне. Правила ми центровка на ремъците, защото в сервиза се усъмниха в тях. Естествено без резултат.
  11. Колеги... за мое съжаление след смяната на дюзите подобрение няма. Незная, какво вече да правя. И аз като колегата Gangbango мисля, че горещата нафта влияе на подкачващите помпи. Всичко около двигателя е подменено, тествано и без резултат. Следва допълнителни тестове на подкачващите помпи.
  12. Здравейте, изминаха няколко месеца и колата се влоши с повишаването температурата на околната среда (което смятам, че е в + защото УЖ по-лесно ще открият дефекта). Не, не съм спирал да ходя по сервизи. Посетих два сервиза и за мое съжаление нито един сервиз не можа да открие дефектния компонент. Единият, който посетих е оторизиран представител за България на марката производител на компонентите по горивната система. Същият оторизиран сервиз свалиха от автомобила и тестваха на тест установки горивната помпа, ГНП-то и четирите дюзи. По показания компонентите работят в технически приетия толеранс. На две от дюзите отчело по-голямо върнато количество гориво, НО в допустимия максимум, което по характеристики не ги прави дефектни. (вмъкване: колата дефектира само след достигане на 90 градуса). Оторизираният сервиз има тестови установки, НО не и термо камери за пресъздаване на термичните условия при които да се тестват въпросните компоненти. Не намерих магазин за авточасти, части втора употреба или автоморга, която да се съгласи срещу заплащане да предостави комплект 4 дюзи само за тест (към днешна дата колата дефектира в рамките на 15 мин градско, а през зимата може да минат и 3 дни). Възнамерявам да рискувам и закупя комплект чисто нови 4 дюзи. Тук идва и моят въпрос, който ме подтикна отново да се обърна към Вас. Към дюзите трябва ли да закупя още нещо? Нещо като уплътнения, гарнитури, гумички, монтажни комплекти, планки или знам ли какво... След подмяната на дюзите ще Ви информирам за резултата. Силно се надявам да е положителен, защото сумите са жестоки за да се сменя на сляпо, но в моят случай... нямам друг избор.
  13. Здравейте, днес с помощта на приятел проверихме, какви грешки има записани автомобила. Вижте прикачената снимка. В жълто са маркирани грешките, които не пожелаха да бъдат изтрити. Днес изминах близо 22км (2 х 11км), но не успях да възпроизведа дефекта. Мисля при следващо влизане в сервиз да проверят цедката/филтър на резервоара, както и горивната помпа намираща се там.
  14. Здравейте колеги, Собственик съм на Audi A4 (B8) 2011 2.0TDI 143кс. Multitronic След дълго обикаляне по сервизите съм изпаднал в безизходица за това се обръща към вас с надеждата някой да може да ми помогне. Малко предистория. Закупих наскоро въпросния автомобил. При тест на автомобила със статична диагностика и такава в движение автомобилът не дефектира, НО в компютъра имаше записани грешки за ниско налягане. Информираха ме от сервиза извършил теста, че такъв тип грешки често се появяват при несменен горивен филтър навреме в комбинация с мръсно гориво. При положение, че автомобилът не показа никакви сериозни грешки, го закупих. Направих 100% обслужване с части на AUDI масла, MAHLE, Continentals, Bosch, HEPU, шестограма на маслената помпа, дори батериите на ключовете подмених. Всички типове течности, всички типове филтри. Зареждам автомобилът само с хубаво гориво + допълнително добавяне на добавка BARDAHL. Имах допълнително монтиран имобилайзер от застрахователна компания. Е, вече го няма и въпреки всичко дефекта не изчезна. От известно време имам проблем автомобила. При определени условия на таблото ми се появява мигащ в жълт цвят знак “Glow plug system” При прехвърляне на 2600 оборота се появява този знак, което води до загуба на мощност, и след повторно прехвърляне на 2600 оборота скоростта, с която се движи автомобила започва да намалява. При появата на дефекта спирам, гася, паля веднага, потеглям, вдигам 2600 оборота и дефекта отново се появява. Извърших редица тестове в различни условия за да възпроизведа дефекта. За съжаление е на периоди. Два, три дни без успех (не се проявява дефект) на четвъртия се появява. Правил съм тестове в студени и в по-топли дни, по нагорнище, надолнище, равен път, при загрял и студен автомобил, в града и извън града, на къси и дълги разстояния, при различни скорости вариращи между 20 и 80 км/ч. Смених бензиностанцията с друга. Това е бедата според мен и според 2 смятам добри сервиза с реноме специализирани във VAG, че дефекта е непостоянен, което го прави трудно откриваема причината за него. При проверка на грешките записани се появява една – ниско налягане на горивото в двигателя. В единият сервиз извършиха следното, което не доведе до никакъв резултат, следователно не може да се открие първопричината: · Тест на горивна помпа 1 – работи безупречно (маркучите за гориво се издуват) · Тест на горивна помпа 2 – работи безупречно (маркучите за гориво се издуват) · Подмяна на горивен клапан (позиция 😎 – дефекта в автомобила се запазва · Подмяна на датчик за налягането на горивото (позиция 10) – дефекта в автомобила се запазва Последният път, когато дефектира автомобила бе след разходка София – с. Очиндол - София (дневна разходка по Искърското дефиле). Условия при експлоатация – извънградски път с нагорнища, надолнища (прехвърляне на 2600 оборота работа на двигателя – умишлено в някой случаи). Топъл ден с температури между 14 – 18 градуса. На отиване към с. Очиндол без дефект. На връщане обратно към София без дефект, НО малко след влизане в София автомобила дефектира. Моля всеки, който може да помогне с информация, опит или само идея дори, нека пише. Предварително благодаря!
×
×
  • Create New...