Jump to content

Stanislav Vasilev

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А5

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Stanislav Vasilev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Освен този датчик, който ми е за смяна, забелязвам, че при връщането на предавките надоло ( от 5та надоло най - отчетливо се усеща ) има леко привибрирване за секунда в момента на смяната ? И когато намалям по рязко скоростта със спирачка по-малко се усеща привибрирването при връщането, но сигурно защото по-бързо намаля скоростта и не се усеща за това толкова !? Някой има ли подобно нещо при неговата смяна или пък да даде мнение от какво е и защо е ?
  2. @robobug Кой е този въпросен Мишо !? Къде се намира може ли кординати нещо на сервиза ? И той способен ли да да диагностицира добре състоянието на компонентите като съединители и т.н по диагноститичен път, без да се сваля веднага кутията ?
  3. @robobug Ти освен него нещо друго сменя ли ? До колкото разбирам сте отваряли и съединителите за проверка, а сменяли нещо. Соленоиди, съединител, кабели? И имаш ли идея къде в София има някой, който да разбира какво прави с тази кутия и да даде точно мнение относно кое как е и в какво състояние. А относно нагляганията как се проверява това и какво показват те точно ?
  4. И да Ви споделя малко информация около пътуването ми от 1000км. Вчера се прибрах благополучно въпрки грешката, която си набива. Това което се случи обаче на няколко пъти е, че на връщане започна с набиването на грешката на таблото и да се изфорсирва леко докато пищи таблото и я изкарва. Не съм сигурен даже дали е нещо като изфорсиране ,удряне леко или забиване се получаваше, но бях или на 6та или на 7ма скорост. Та накратко случи се с появата на грешката на таблото да се усети и нещо при сама работа на кутията за момент( този в който изкарва глешката ). !?! @robobug някакви идей защо така?
  5. @BECKO @fifipaldi Mога ли да карам така с този сензор за смяна !? Какво може да се случи най - много !? Предстои ми дълъг път и още не съм отсранил проблема. До колкото рабрах най - много като я изгася някъде и да не иска да запали понеже няма да отчита, че е на паркинг и ще трябва да поразмествам лоста малко или на свободна да пробвам да я паля !?
  6. @fifipaldi Кой е въпросният този Мищо. Някакъв добър майстор за кутий ли е ? И някакви контакти ако може, предполага става въпрос за София ?!
  7. @BECKO Това не е т.н "ремонтен комплект", който върви с 2 или 3 клапана бяха. Мисля, че ги бъркаш. Ти говориш за снопа от кабели, който се изпича и стои над "мозъка", а това е сензор, който стои най - отзад в механичната част на кутията. Никъде не става на въпрос за това аз да го сменям, а по - скоро може ли да съм сигурен, че е той със сигурност по грешката, която дава, защото все пак не е малка манипулацията за неговата смяна.
  8. @BECKO Колега, за този сензор ли в действителност става въпрос ? И възможно ли е да е от нещо друго. Пуснал съм една тема от преди два часа, отбелязах те ако имаш възможност да погледнеш и да изкажеш мнение по въпроса. Благодаря предварително
  9. @BECKO колега дали става въпрос за същото нещо.
  10. И какво следва ако имам същата грешка !?
  11. Здравейте колеги, пиша във връзка със скоро възникнал проблем, свързан с появата на Gearbox Malfunction, you can continue driving. След закачане с VCDS изкарва грешка Selector Lever Sensor. (след появата му съм изминал около 800км.) Забелязвам, че сутрин като я запаля да отида до работа не ми светва грешката. Ако се покара около 20мин. вече си става постоянна. И като цяло МОГА ЛИ ТАКА ДА КАРАМ И ДО КОГА ? КАКВО МОЖЕ ДА СТАНЕ ? Моля за вашите мнения и съвети. За момента ми обявяват, че трябва да се сваля кутията за да се смени този сенсор. Ако е така в действителност къде може да го извърша това нещо и да съм спокоен, става въпрос за гр. София и какви пари би било нормално да струва. Другия момент, който съм забелязал, е че при връщане на предавките от 6та надоло има леко привибрирване в момента на връщане ? Колата е в мен от 1 месец и това което знам от предишния и собственик, е че на 130 000хил. км. и е сменян маховик с алтернативен на LuC и след това са му правили нещо по т.н "сноб с кабели", но не мисля, че е сменен както е било редно с нов, а някой майстор му го е "рециклирал" след което не е имало проблем. Обслужих изцяло кутията с двете масла и двата филтъра. След смяната съм минал близо 2-3хил. км. (Колата в момента е на 173 000хил. км). След смяната на масло и пуснаха адаптации на място на съединителите и си ги мина. !? Моля за помощ/ съвет и по двата въпроса.
×
×
  • Create New...