Jump to content

ddaniel987

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7 2.0TDI

Персонална информация

  • Локация
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ddaniel987's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @NIKO За живота на дюзите не мога да коментирам, не съм компетентен и не се правя на такъв просто исках да спестя време и да си ги сложа сам, затова и беше темата, защото не запали след моята намеса. Дюзите до последно си работеха и даваха ниски отклонения, филма стана след като смених главата и едната се задръсти. Аз исках да дам само нея за почистване, но момчетата от Ясенково ми ги поискаха и 4те защото се балансирали заедно, но сега и 4 те не са окей и се надявам да ги оправят. Не са умрели от самосебе си. Не мисля, че има нещо в повече за коментиране, когато върнат дюзите, ще пиша допълнително дали са ги оправили и дали има хепи енд или ще им ги връщам така до другата нова година
  2. @veselin velchev Да, но доста се разпитваше по колата, като беше доста скептичен, че проблема е в дюзите, но след като го свързах с майстора всичко точно и ги взе обратно....
  3. Момчетата от Ясенково приеха дюзите обратно, извиниха се и казаха, че ще си ги оправят за тяхна сметка. Щом дават гаранция за работата си и изобщо се захващат с това да оправят неработещи дюзи значи малко или много ги "ремонтират" за да влязат обратно в работен режим... Ще видя в други ден като ги пратят обратно какви ще са ги свършили, но грешки стават, разбирам ги и те са хора. Важното е да си удържат на думата, да ги оправят и колата да замърка както мъркаше през последните 100хил км
  4. Не смятам, че съм направил нещо грешно, няколко пъти повторих процедурата, 2 пъти сменях о пръстени на дюзите, защото си мислих че изпуска от там, хиляда пъти повторих реглажа на дюзите, гледах клипове, четях по форумите, консултирах се с много майстори и просто по метода на изключването единственият вариант остана дюзите да не са направени както трябва... Майстора който монтира новата глава ме увери, че като зацепване и синхронизация всичко е 6 и не се и съмнявам, защото след смяната колата запали от четвърт оборот, а след "рециклираните" дюзи тя въобще не пали и хвърля огромни облаци бял пушек неизгоряла нафта
  5. Питах... питах доста хора и майстори, които пращат дюзи на клиенти там и всичко е било перфектно. Явно аз нямам късмет просто.. иначе момчетата от там бяха учтиви и се надявам утре като звънна за рекламация да няма проблеми и да си оправят работата
  6. Здравейте отново, проблема беше в дюзите. Извиках майстор който огледа всичко, настрои ги наново, но колата не запали с нейното си гориво. Пробвахме със стартов спрей и запали за секунда, но до там.. Искам да ви дам малко пояснение относно дюзите.. Преди да сменя главата, дюзите даваха +-0.10 отклонение и колата въпреки пукнатата глава вървеше много добре. След смяната на главата 3 та дюза спря да работи, майстора ме увери, че е влязла някаква шубла от отливката на главата и от там се е затлачила. Препоръчаха ми "Ремонт Инженеринг" в с. Ясенково близо до Шумен. Свързах се с тях, обясних им ситуацията и следователно ми казаха да им пратя и 4 те дюзи, защото се балансирали заедно. На другия ден, всичко ок, 3 та дюза са я рециклирали ,а другите просто са ги почистили и ми ги върнаха обратно срещу 350лв. Резултата - върнаха ги по-зле от състоянието в което ги изпратих, колата не пали, а дюзите буквално си пикаят в цилиндрите Споделям ви това за да си имате едно на ум ако мислите да си изпратите и вашите дюзи на тези момчета.
  7. Не съм напълно сигурен дали съм го направил правилно, но следвах твоите стъпки - вдигнах предна лява на крик, започнах от 1 ви цилиндър, въртях докато кобилицата натисне дюзата максимално, развих контра гайката, завих реглажния болт докато опре и върнах 180 градуса назад. Така за 4 те цилиндъра... Качвам се, паля същата работа.. Свалих кобилиците дюзите всичко наново и повторих цялата процедура за да се уверя че не съм объркал нещо, сглобих, затворих, влизам да паля и пак същата работа. Сега ще проверя на 4 канал
  8. Здравей, направих реглажа, но пак не пали. Хвърля бял пушек отзад, опитва се да запали но не успява
  9. Благодаря ти много, утре ще го направя и ще споделя резултата. Весели празници
  10. Здравейте и весели празници! Колата е ауди а4 б7 2.0тди код блб със сменена глава и всичко към нея, 200км след смяната на главата 3та дюза отказа и двигателя мина на 3 цилиндъра. Дадох и 4 те дюзи за рециклиране и днес ги взех с идеята, че преди празниците ще имам кола, но майстора ми обяви, че до 15 януари не може да я вземе, а няма как да седя без кола точно сега, та реших да ги монтирам сам - и по-сложни неща съм правил и не предполагах, че ще има проблем. Изкарах 100мл нафта от 3 ти цилиндър и наредих дюзите по главата с новите си о пръстени и чукчета. Свързах им конекторите , както и на подгревните свещи и монтирах обратно кобилиците които натискат дюзите, без да съм пипал болта за настройка който е. Затварям всичко и следва палене през което колата очевидно се опитва да запали, но не успява и отзад хвърля облаци бял пушек неизгоряла нафта... Къде сгреших и какво пропуснах да направя тук? Може ли заради това, че няма настройка на кобилиците (където удря чукчето на дюзата) въобще колата да не иска да запали? На диагностика не набива никакви грешки, но на 018 канал показва грешка 128 (begin of injection not plausible).
  11. Не, никой не се е закачал към моето табло все още. Това са приказки по телефона само, дори не искат да опитат каквото и да е било
  12. Не мисля някога да му е ъпгрейдван фърмуера, но пък съм сигурен, че километрите са въртяни. Възможно ли е това да заключи таблото? А ако се окаже заключено, може ли новото табло да си научи моите ключове, без да се копира нищо от старото и да се направи да работи
  13. Благодаря, намерих доста хора и фирми с абритес, смок и други уреди, но от всички получих един и същ отговор, че е невъзможно да стане и искат да ми изключват имобилайзера директно от еку-то
  14. Здравейте, реших да сменя таблото си от такова с монохромен ( червен ) дисплей към цветен. Закупих цветно табло с намерението да прехвърля имобилайзера сам, но след много четене се оказа, че при таблата на Б7ците (RB8) е много трудно и уреди като vagtacho/vagdash не вършат никаква работа. Някой знае ли за човек/фирма която може да направи такова нещо? Препоръчително в околността на Бургас/Варна
  15. ddaniel987

    Странен шум

    Колега карам същата кола и наскоро имах абсолютния шум в двигателя, оказаха се балансиращите валове. Казаха ми, че лагерите им били износени и самите валове хлопали.. Смених целия баланс модул с такъв втора употреба и всичко утихна. Ако при теб причината се окаже същата, и решиш да взимаш модул втора употреба задължително провери за луфт в леглото на привода на маслената помпа
×
×
  • Create New...