Jump to content

tromba

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди Q5

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

tromba's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте пичове, имам следният проблем: Автомобилът е Q5 2.0 tfsi 2015. Внесен от Канада с пукнато челно стъкло. Смениха ми го от Кобра, но след това установих че не ми работят автоматичните чистачки и автоматичното затъмняване на стъклата за задно виждане. (Чуват се понякога странни потропвания от чистачките, все едно се опитват да се активират, но нещо им пречи). Гелчето на сензора е сменено в Дброс последствие, но проблемът си остана. Закарах я в Порше Изток и след диагностика ми беше казано, че сензорът е за смяна (600лв без труд), без много обяснения. Въпросът ми е, дали след смяна на сензора е възможно нищо да не се промени, тъй като стъклото не е оригинално ? Нужно ли е кодиране, калибровки и тн. след смяна на челно стъкло, тъй като от Кобра се съмнявам да са правили подобно нещо. Кой сервиз в София би се му се занимавало (Освен Порше) ?
  2. Благодатя ти за инфото, стига да не прокапе панорамата е добре...
  3. Мерси, колега, но ми се искаше повече подробности да изкарам. Интерсува ме също и дали някои от по-скъпите ремонти са минавали гаранционно (скорости, теча на масло, вериги, стъкления покрив и тн). Странно ми е, че в Порше не разполагат с такава информация за Аудита от Канада (поне така казват). Благодаря ти, ще пробвам !
  4. Здравейте, пичове ! Поръчал съм си Q5-ца 2.0 TFSI 2015 от Канада и искам да й разгледам пълната сервизна история, докато дойде в България. Интересувам се как е обслужвана, какви ремонти са правени, какво е сменяно гаранционно и тн. В Порше ми казаха, че нямат информация за коли от САЩ и Канада. Carfax не изкарва нужната инфо. VIN-ът е WA1LFCFP7FA012208 Някой, ако има идеи ще съм много благодарен.
×
×
  • Create New...