Здравейте, колеги! Имам следният проблем:
Колата е Audi S3 8L APY 209 к.с. Наложи ми се смяна на ECUто, като ми изпадна такова със същия номер, от същата кола с еднакъв сетъп. Новото ECU има ремап, вързах го към колата, екстрактнах PIN-a, адаптирах ключа. Колата запали и всичко изглеждаше наред, но колата бууства до 0.3 - 0.5 бара. С изключен N75, дебитомер, изключен акумулатор за 24 часа - все същото. На диагностика иска около 1.3 бара. Със своя комп колата си надуваше без проблеми, свали се и се смени в рамките на един час, затова не смятам, че е нещо хардуерно. На VCDS няма никакви грешки, освен при пробите, след които бяха изчистени (N75, дебитомер).
Някой ако може да помогне или да ме насочи, да не съм сбъркал нещо в процедурата и затова да не надува?