Jump to content

ivo.andonov

Members
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi S3 8L

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ivo.andonov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за отговора! Понеже смятам скоро да сменям сетъпа и не ми се инвестираше в ремап, при положение, че няма да ползвам тази турбина и ще са едни 400-500 лева на вятъра. Затова ми се искаше да го подкарам. Иначе турбото сега така или иначе е тръгнало...
  2. Здравейте, колеги! Имам следният проблем: Колата е Audi S3 8L APY 209 к.с. Наложи ми се смяна на ECUто, като ми изпадна такова със същия номер, от същата кола с еднакъв сетъп. Новото ECU има ремап, вързах го към колата, екстрактнах PIN-a, адаптирах ключа. Колата запали и всичко изглеждаше наред, но колата бууства до 0.3 - 0.5 бара. С изключен N75, дебитомер, изключен акумулатор за 24 часа - все същото. На диагностика иска около 1.3 бара. Със своя комп колата си надуваше без проблеми, свали се и се смени в рамките на един час, затова не смятам, че е нещо хардуерно. На VCDS няма никакви грешки, освен при пробите, след които бяха изчистени (N75, дебитомер). Някой ако може да помогне или да ме насочи, да не съм сбъркал нещо в процедурата и затова да не надува?
×
×
  • Create New...