Jump to content

Snakemc

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 (8l) 1.9 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Търговище

Snakemc's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @evg_eni Благодаря много колега за съвета с Хамър мод-а всичко вече е направено остана само тази вечер да сменя и актуатора! И да вметна нещо понеже няма и немога да намеря нов актуатор за турбото (не само аз а и в магазините за авточасти, също така ми казаха,че и няма да намеря) и колега отново от Ауди форума даде много полезен съвет . Купих актуатор за 40лв. Прилагам снимки на модела и отбелязвам , че едното ухо трябва да се отреже и завари на обратно (препоръчително с C2O или Аргон) Също така и дебитомера е за почти 40лв Ridex и без отклонения в показанията според сервиза в който го поръчах а и според моите измервания на VCDS 21.9 П.П. понеже не мога да махна водния знак от снимката надавям се, че не правя реклама ако е нужно бих го изтрил
  2. Ами колега града в който живея е с пъти по малък от Пловдив, сравнително равен и доста дълги и сравнително прави улици и булеварди става дума за Търговище А й когато не си в пиковите часове нямаш грижи възможно е такъв разход.. или поне беше възможно сега за този автомобил не е
  3. Колата съм. Карал година и половина преди да я купя навъртял съм около 1000км тогава и разходът и беше 4.2-4.5 извън градско а в града до 5-5.5 Не е от кракът ми както и да я карам сега все е висок разхода
  4. Благодаря много, клипът е наистина полезен. Тия дни ще го направя и това, ако успея да намеря от някой сервиз такъв ключ/вложка за помпата, че не ми се дават 40-50лв за нещо което ще го ползвам веднъж.
  5. Здравейте колеги от няколко месеца вече съм с А3 1.9 90коня АГР двигателя, след като за нещастие се разделих с B4-ката. Колата я взех от познат на 480 000км ("реални") колата като я взех беше куц кон гори и не върви. Сега си върви доста добре даже бих казал повече от колкото за 90 коня . Но имам все още някои проблеми, но ще започна с това какво е правено до момента. ГНПто е сваляно преди да я взема за "обслужване" смяна на гумички нещо такова ми обясниха. Но нямаше центровка, направихме центровка от шайбата (трите болта) нямаше никаква центровка с много закъснение. Сега е с леко предварение на студа след погрев пали докато бутнеш ключа. Та първият ми въпрос е има ли други настройки/центровка по ГНПто като плочка и тн. ? Сменени са всички вакуми и клапан N75, Дебитомер, премахнат ЕГР с заместител/рейс Пайп права тръба и изолиран софтуерно клапан N18, филтрите всички са сменени, цедката (кошницата) която е в резервоара е почистена , но разхода все си е 6.5-7л на 100км извън градско. На диагностика не показва никакви грешки освен ABS датчик задно ляво колело и понякога грешка за подгряващи свещи че работят твърде дълго мисля че. Но скоро не се е появявала. Закачам я на VCDS 21.9 Двигателя на празен ход работи на около 900 об/мин Другото което е турбото работи на 1.2бара а пикът 1.4бара замервано е с два вида апаратура а в момента съм и с буустметър. По колата не е правен никакъв ремап или нещо подобно. Двигателя си мърка не гори масло не пуши. Та моля за съвети главно за разхода на гориво и опасно и нормално ли е това налягане 1.2бара? И да добавя само още нещо колата явно има някакъв проблем с електрониката, много вероятно да е от пишман майстори, когато фаровете са включени и завъртя ключа да загася двигателя , не гасни дори и да извадя ключа докато не изключа фаровете. И не е от клапана за меко гасене защото и преди да махна ЕГР-А пак си беше така.
×
×
  • Create New...