Здравейте колеги от няколко месеца вече съм с А3 1.9 90коня АГР двигателя, след като за нещастие се разделих с B4-ката.
Колата я взех от познат на 480 000км ("реални") колата като я взех беше куц кон гори и не върви. Сега си върви доста добре даже бих казал повече от колкото за 90 коня .
Но имам все още някои проблеми, но ще започна с това какво е правено до момента.
ГНПто е сваляно преди да я взема за "обслужване" смяна на гумички нещо такова ми обясниха. Но нямаше центровка, направихме центровка от шайбата (трите болта) нямаше никаква центровка с много закъснение. Сега е с леко предварение на студа след погрев пали докато бутнеш ключа. Та първият ми въпрос е има ли други настройки/центровка по ГНПто като плочка и тн. ?
Сменени са всички вакуми и клапан N75, Дебитомер, премахнат ЕГР с заместител/рейс Пайп права тръба и изолиран софтуерно клапан N18, филтрите всички са сменени, цедката (кошницата) която е в резервоара е почистена , но разхода все си е 6.5-7л на 100км извън градско. На диагностика не показва никакви грешки освен ABS датчик задно ляво колело и понякога грешка за подгряващи свещи че работят твърде дълго мисля че. Но скоро не се е появявала. Закачам я на VCDS 21.9
Двигателя на празен ход работи на около 900 об/мин
Другото което е турбото работи на 1.2бара а пикът 1.4бара замервано е с два вида апаратура а в момента съм и с буустметър. По колата не е правен никакъв ремап или нещо подобно. Двигателя си мърка не гори масло не пуши.
Та моля за съвети главно за разхода на гориво и опасно и нормално ли е това налягане 1.2бара?
И да добавя само още нещо колата явно има някакъв проблем с електрониката, много вероятно да е от пишман майстори, когато фаровете са включени и завъртя ключа да загася двигателя , не гасни дори и да извадя ключа докато не изключа фаровете. И не е от клапана за меко гасене защото и преди да махна ЕГР-А пак си беше така.