Jump to content

CanbayWolker97

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Локация
    Burgas

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

CanbayWolker97's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Повечето в този диапазон са 140-ки, рядко 143. Иначе доволно 2.7 избор има но не знам дали не са за вериги, дали не са с течове и проблеми...
  2. То има и с газово , въпроса е на какви километри ще са предвид , че газовите не падат под дизеловите по пробег... Принципно TDİ Ми е условие, но може да пробвам 1.8T. В B7 добър мотор ли е, за какво да гледам?
  3. Значи 2.0 140/143 (рядко, но се намира по обяви) ще е добра опция? И той е PD но предполагам е по-добре от тези старите предвид, че поне някъде 2007/2008 ще е модела. Някои ги гледам с MMİ , други само с плейър Audi Concert. Значи да оставам на вариант A4 B7 2.0 TDI, това би било най-доброто? Гледам, че с един чип отива към 170 коня, чипа ще го носи ли без вреди, гледам, че стабилно повишава и въртящия момент, сваля леко развъртането на турбината?
  4. Мисълта ми беше, че е пълно с обяви с 2.0 почващи от 4 бона до 8-9 и нагоре. Надежден ли е като цяло този мотор, искам все пак да очаквам някаква надеждност, тъй като за 1.9 131 и 1.8Т бензин знам, че са чук.
  5. И аз мисля за 2.0 но кои кодове са добри и кои-не? Какви дефекти имат, четох нещо за помпа в резервоара, спукани глави...
  6. 4F имам предвид B7 което се води редом с него като година - съответно с А6 4F/C6. A8 съм гледал само информативно , иначе както казах ръчка и комби задължително. Мисълта ми е , че прави впечатление , че и там примерно 4.0 е с повече обяви от 4.2 да речем. В тази връзка споменах и TFSİ, иначе държа на дизела. За 2.7 какво се има предвид, кое им е слабото място, доколкото знам е софтуерно дефорсирана 3-ка заради данъчните ставки (уж има и 163 коня, но не съм намирал такъв). А 3.0 е стабилен, поне не знам да има проблемите на стария 2.5 който вярно има стабилна слава. Относно марката - не искам друга, държа си да е Audi. 2.0 140 при А4 как е, добре ли е? Пълно е с обяви в тази конфигурация A4/ръчна/2.0 140 и радко 143 ако не се лъжа.
  7. Да, на тези години си е така реално но това е бюджета. Искаше ми се да е повече но... Засега е този. А си държа комбинацията от Avant/6sk/TDİ като на quattro не държа - ако го има е в плюс но не ми е фактор задвижването на 4-те колела. Гледам А4 с 2.0 140 е масово продавана и за по 6 бона има поне ба вид добри коли (технически няма как да знам). Какво му е на 2.0 , че е толкова продаван? Общо взето като търся Audi ми излизат най-вече 2.0 TFSİ, 2.5 V6 TDİ, 2.0 TDİ и 3.0 V6 TDI. 2.7 като вариант за тройка но ръчка минус някое "магаре". 2.5 е ясно какво му е (всичко), другите защо така масово се продават...да не сгреша някъде? А8 дизел като търся също 4.2. V8 TDİ излиза по-рядко докато с 3-ки и 4.0 V8 TDİ е пълно. Други идеи и предложения?
  8. Здравейте 😀 Разполагам с не особено голям бюджет до макс. 10 хил. лв с обслужването (освен ако не я купя обслужена) и се колебая между три варианта. Задължително ще е комби и задължително TDİ С 6-степенна ръчна. Първия и най-евтин вариант ми е A6 C5 със 131 коня PD, фейслифтова но е най-старата от вариантите. Нямам наблюдения върху този мотор, карал съм 110 ГНП доскоро. Втория вариант е A4/А6 от 4F серията след C5. Там си мисля за два варианта: 1. А4/А6 2.0 TDİ 140 PD 2. A6 2.7 180hp CR. Нарочно 2.7 , защото 3.0 ръчна не намерих а държа на ръчното превключване със скоростен лост, а не с пера, плюсове, минуси и т.н. Разбира се , 2.7 е възможно най-скъпия вариант и ако не е за вериги гледам читави бройки вървят по 6-7 бона, дори виждам и такива за около 5 чиито състояние ми в неизвестно, но не винаги високата цена гарантира качество. Особено кой знае какви екстри не търся , просто си държа на комбинация Avant/TDİ/6ск ръчна. Разбира се , V6 ще гори и най-много, но не ми е най-големия фактор това. Вариантите при А4 с 2.0 са доволни и дори с по година-две по-нови от тези при 2.7 но пък по-постни като екстри. Което както казах не ми е най-големия проблем, по-скоро ми е известно , че 2.0 140 е проблемен. Вярно ли е и какво му е проблемното? Повечето обяви са с него което ме навява на мисълта , че не е най-удачния вариант , но имам приятел с 3.0 , за който също е пълно с обяви , навъртя над 200K км. и няма никакви ядове. Само, че е автомат, което не ми е вариант. 131 C5 е най-стария като година, но пък мисля няма слаби звена. Сега на какви км. ще е не се знае, но то там май е на късмет. Чакам вашите мнения !
×
×
  • Create New...