Здравейте 😀
Разполагам с не особено голям бюджет до макс. 10 хил. лв с обслужването (освен ако не я купя обслужена) и се колебая между три варианта. Задължително ще е комби и задължително TDİ С 6-степенна ръчна.
Първия и най-евтин вариант ми е A6 C5 със 131 коня PD, фейслифтова но е най-старата от вариантите. Нямам наблюдения върху този мотор, карал съм 110 ГНП доскоро.
Втория вариант е A4/А6 от 4F серията след C5. Там си мисля за два варианта:
1. А4/А6 2.0 TDİ 140 PD
2. A6 2.7 180hp CR. Нарочно 2.7 , защото 3.0 ръчна не намерих а държа на ръчното превключване със скоростен лост, а не с пера, плюсове, минуси и т.н.
Разбира се , 2.7 е възможно най-скъпия вариант и ако не е за вериги гледам читави бройки вървят по 6-7 бона, дори виждам и такива за около 5 чиито състояние ми в неизвестно, но не винаги високата цена гарантира качество. Особено кой знае какви екстри не търся , просто си държа на комбинация Avant/TDİ/6ск ръчна. Разбира се , V6 ще гори и най-много, но не ми е най-големия фактор това.
Вариантите при А4 с 2.0 са доволни и дори с по година-две по-нови от тези при 2.7 но пък по-постни като екстри. Което както казах не ми е най-големия проблем, по-скоро ми е известно , че 2.0 140 е проблемен. Вярно ли е и какво му е проблемното? Повечето обяви са с него което ме навява на мисълта , че не е най-удачния вариант , но имам приятел с 3.0 , за който също е пълно с обяви , навъртя над 200K км. и няма никакви ядове. Само, че е автомат, което не ми е вариант.
131 C5 е най-стария като година, но пък мисля няма слаби звена. Сега на какви км. ще е не се знае, но то там май е на късмет.
Чакам вашите мнения !