Jump to content

hinterland

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi TT MK1 224hp

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

hinterland's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Имам проблем с налягането на турбото на 1.8Т 224 коня. Колата върви мудно, няма никакъв бууст. Смених 3 клапана N75 и няма разлика, налягането е 0.4 бара...При откачане на маркуча, който излиза отдолу на тръпътника на N75 и затапването му успява да вдигне 0.85 бара. Ходих на 2 места, не откриха проблем. Не записва грешки. Актуатора/уейстгейта също се движи нормално, има вакуум. Лятото я закачаха на машина за бууст течове, но не откриха. Та, питането ми е някой има ли идея къде другаде мога да търся причината или къде има добър сервиз (София или Плевен), където могат да открият проблема?
  2. Проблема се оказа в "новата и хубава" бензинова помпа. Смених целия комплект потопяемата + другата част отгоре. Вече няколко месеца няма проблеми. Изчезна и проблема с трудното палене при студен двигател.
  3. Здравейте колеги, Имам ТТ 1.8Т 225к с газова уредба, слагана преди около 4 години. Имам проблем с колата когато работи на бензин - трудно пали и гасне понякога, при ускорение, най вече на високите предавки около 3000об прекъсва, понякога се чува и пукане от ауспуха. При каране на газ няма абсолютно никакви проблеми. Наскоро са сменени свещи, филтри, дросела и дебитомера са изчистени. Бензиновата помпа е сменяна преди 2 години. Пробвах с дюзи втора употреба, беше по-зле. Междувременно занесох моите да си изчистят, сега е с тях, почти няма промяна от преди чистенето. Имам и китайски кабел с ВагКом, грешки не намира. Някой имал ли е такъв проблем или да има идея къде може да е проблема?
×
×
  • Create New...