Jump to content

Stoycho SVN

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Локация
    Тутракан

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Stoycho SVN's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А, ако завъртиш на бензин когато усетиш , че падат оборотите ?
  2. На Лукойл на изхода от Бургас, до Метро ! Най-добрите
  3. Stoycho SVN

    Проблем цилиндър

    Здрасти, смених ламбда сондите, колата е екстра. Също така смених и датчика за високо налягане който е свързан за помпата за високо налягане. Няма Misfire и за сега се представя доста добре. Диагностиката не показва никакви грешки. На живите данни се забелязва, че работи на по-високо налягане от допустимото , трябва да е 25 бара а, тя работи на около 40 бара. Под всмукателния колектор има датчик който мисля да сменя и се надявам да се оправи налягането.
  4. Stoycho SVN

    Проблем цилиндър

    Днес , ще ми сменят ламбда сондите. Ще дам отзиви дали ще се оправи проблема. Ако не се оправи ще се насоча към инжекторите и пръстените на инжекторите.
  5. Да, може да видиш какви ядове е имала колата и какво е сменяно въпреки, че това са части, пак ще се наложи да ги сменяш. Единствения + е , че може да разбереш дали колата е катастрофирала и дали не е издирвана. А, както споменах ходих в Ауди за моята, уж с връзки с дъщерята на собственика, да ми я огледат както трябва. Така, че и това не е гаранция. Общо взето си е на късмет. Преди моята да влезне за обслужване, излезна една S8-ца , купена преди седмица за 22к. Пича се прибира с нея уж всичко е, ок. Ремонта му 12к. Имам и А6 , ей, такъв късмет изкарах с тази кола. За 7 години служба само масла и тук там някой носач. А, и каквато и да се вземе със сигурност има проблеми. Не разбирах нищо от коли, за 2 месеца станах ебати разбирача ( виж акъли давам ). От тук насетне без сервизна книжка попълвана като хората , кола не купувам. Направих си нова сервизна книжка, карам сервиза да пише всяко болтче което се сменя по-колата.
  6. Здравейте, аз си взех 4.2 FSI 2008 бензин. Закарах я на оглед в Audi , идиотите не можаха да направят диагностика, защото компютъра на газовото пречил... та нищо не можаха да видят. Гледай помпите за високо налягане, че са цифра. Аз моите ги смених, 1264 лв от чужбина, в България цените са 1.5 пъти по-скъпи. Гледай за течове, въздушно окачване, палене. И задължително диагностика, ама задължително... Ако трябва в иди в няколко сервиза. ВИН номера е меко казано шитня , особено ако колата е вкарана отдавна в България. Моята излезе с проверка в Ауди последно влизала през 2016 г в сервиз, от 2017 е в България. Естествено километража е превъртян. Ако има сервизна книжка е +. Аз я взех за 17к до тук съм налял около 6-7к именно заради диагностиката. В тази сума естествено е пълно обслужване, Накладки , дискове, масло двигател, масло скоростна кутия ,всички възможни филтри, масло 4х4, спирачна течност, смених всички крушки въпреки , че работеха, свещи , бубини, ремък, следват и веригите, но зимата ,че сега обикалям много. Утре ще сменям ламда сонди, сменях карета , носачи, и още и още. Излязоха доста подводни камъни така, че внимавай. Когато я запалиш обиколи я и виж усеща ли се миризма на бензин около ауспуха, отвори капачката на двигателя и ако мирише на суров бензин или нафта в маслото , лоша работа. Аз, си купих диагностика и вече гледам какво се случва, да съм наясно в какъв филм ще влизам. Но, звука от V8 е мнооого як. А, газ-та за мен е голям плюс, 350км за 39лв, с начина на работата на газ нямам никакви ядове. Успех с покупката и с кеф да си я караш !
  7. Stoycho SVN

    Проблем цилиндър

    Здрасти, аз имам подобен проблем с 2 цилиндър. Сменях свещи и бубина. И аз ще минавам по- процедурата с гарнитура и пръстен на инжектор. Някакви други грешки ? Освен Misfire cilynder 4 . Аз имам грешка и за ламда сондата. Това което четох е, че при повреда с нея може да започнат прекъсвания на цилиндри. Същото се отнася и за дебитомера , пак може да доведе до неравномерна работа на мотора, заради информацията която дава на компютъра за горивната смес. От там може да прави или богата или бедна смес. Взех ламбди , утре ще ги сменям. Както е писал по-горе колегата , че може да пикае инжектора. В този ред на мисли, усеща ли се миризма на бензин от ауспуха и когато отвориш капачката на маслото на двигателя ? И, аз замервах компресията която си е ОК.
  8. Здравейте, Колеги, изкочиха ми следните грешки: C0100 P0200 P3004 Някой от вас сблъсквал ли се е с тези проблеми? От известно време когато паля се чува някакво пукане , щракване, чува се само при палене. Също така търся и решение на следния проблем... много отделяни изгорели газове в областта на мотора... направо задушващи. Колата е на газ. Когато паля на бензин , направо глъхне , гасне, няма мощност. Паля принудително на газ и няма никакви ядове пали както трябва. На газ върви идеално ,но в момента в който премина на бензин колата гасне.Сменях горивен филтър и абсолютно пълно обслужване, масло двигател, комплект масло и вана на скоростна кутия, всички филтри, масло на 4х4. Забелязахме че бензина в говиния филтър беше прозрачен като вода. Допълних резервоара с 100 октана. И не знам, но колата почна да пали на бензин без ядове. В сервиза излиза че има проблем с ламда сондите, и от там започва да прави Misfire не коректно подаване на горивна смес и не знам си какво. Диагностиката дава Misfire на 2-ри цилиндър. Смених свещи, бубина на 2 цилиндър, помпите за високо налягане, утре ще сменя ламда сондите. Четох по форумите, че това може да е от бедна смес за която отговаря дебитомера и ламда сондата, и от Започвам с ламдата. Ако проблема остане ще премина към дебитомера. Грешките които ми излязоха P0300 , P0302 което е прекъсване на възпламеняването в цилиндър 2. Интересното е, че това беше временно, компресията на цилиндрите е от 9 до 10,11. съмнява ме че инжектора е издал багажа. Като тази грешка P0200 e : Неизправен или повреден инжектор Отворен или накъсо инжектор Окабеляването на инжектора е отворено или късо Лоша електрическа връзка Дефектен ECM а тази грешка C0100 - Неизправност във веригата на соленоид/мотор #1 на заден ABS (двете колела). някой нещо за нея P3004 - Дефектен инвертор с преобразувател Кабелът на инвертора с преобразувателя е отворен или късо Лоша електрическа връзка на веригата на инвертора с преобразувателя
×
×
  • Create New...