@veselin velchev Днес свалих капака на клапаните и отворих клапана за картерните газове. Та както си и мислех захвата на мембраната, който е вътре се беше счупил. Та залепих мембраната и държача и сега пробвах колата и не пуска и грам масло в тръбата водеща към входа на турбото, но основния проблем остана от обратното масло на турбото пак тече масло. Не знам от какво се поражда това завишено картерно налягане и дали въобще е от това. Смятах, че са сегменти, но си викам как става това, че като смених турбото и веднага протече и при наличие, че колата преди да сменя турбото не гореше и грам масло и нито пуши отзад. Друго което забелязах, е че протича специфично само от единия болт, с който се захваща тръбата за обратното масло(от този към калника който е) и протича мигновенно при самото запалване. Мисля си да няма някъде шупла в корпуса на средната част на турбото и да тече между резбата на този болт и оттичането на турбото?