Jump to content

Iliyan hristov

Members
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди а4 б6 1.9тди

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Iliyan hristov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @veselin velchev Днес свалих капака на клапаните и отворих клапана за картерните газове. Та както си и мислех захвата на мембраната, който е вътре се беше счупил. Та залепих мембраната и държача и сега пробвах колата и не пуска и грам масло в тръбата водеща към входа на турбото, но основния проблем остана от обратното масло на турбото пак тече масло. Не знам от какво се поражда това завишено картерно налягане и дали въобще е от това. Смятах, че са сегменти, но си викам как става това, че като смених турбото и веднага протече и при наличие, че колата преди да сменя турбото не гореше и грам масло и нито пуши отзад. Друго което забелязах, е че протича специфично само от единия болт, с който се захваща тръбата за обратното масло(от този към калника който е) и протича мигновенно при самото запалване. Мисля си да няма някъде шупла в корпуса на средната част на турбото и да тече между резбата на този болт и оттичането на турбото?
  2. Здравейте колеги ! След смяна на турбото с хибридно на а4 б6 1.9тди 101 коня започна да тече масло от оттичането на турбото смених тръбата и гарнитурата и пак тече. Забелязах че там се генерира някакво налягане и изплюва маслото между гарнитурата и тръбата ”все едно съм запушил тръбата за оттичането на маслото” и забелязах и друго свалих турбината и видях че има теч на масло при топлата малко а при студената част едно 10 грама сигурно а турбото е ново и няма грам луфт. Като свалях турбото забелязах че маркуча за входящия въздух от филтърната кутия целия е в масло от там където влизат картерните газове, а маркучето от клапана за картерни газове на капака на клапаните направо тече масло от него. Та въпроса ми е може ли от развален клапан да картерните газове да се генерира голямо картерно налягане и да прави все едно тапа на оттичането на маслото и да избива от гарнитурата на оттичането на турбото “като един вид слабо място”
×
×
  • Create New...