Jump to content

val3ntin

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно val3ntin

  • Рожден ден 26.06.2002

Друго

  • Kaра
    Audi А4 B7 1.9TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Дупница

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

val3ntin's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @audi+ @Kukata_a4 колеги днес вече се оправи всичко!!!!!! Проблема е бил в о-пръстените. Нямам идея защо, но след 15хил км вчера пак бяха сменени. Колата работи гладко запалила е нагоре с предницата. Тези о-пръстени се убеждвавам, че играят важна роля за доста неща. Надявам се да си върви колата и да изкара доста километри. Ще я следя пак, но няма засега проблем. Много Ви благодаря, че отделихте от личното си време да следите и пишете във форума! Надявам се и на други със същия проблем тази тема да е полезна и да избегне лутането и притеснението какво може да е🙂. Благодаря Ви отново!
  2. @Kukata_a4 Имам въпрос. Кога дюзата е минус и плюс? И ако има проблем в дюзата има ли как да се усеща вибрация в педала на газта или скоростния лост?
  3. @skorvod новите стойности. Засега колата върви окей ще има още тестове с наклони.
  4. @skorvod Да ще ги видя! Ще се внимава! Дано тези дни да разреша проблема и после сменям на бензин, че залудях за 2 месеца🤣.
  5. @skorvod Доста чистичко няма спор! Уж майстора внимава. Иначе всичко: омазване на гумички в масло, почистено е долу леглото. Ама е гадно, че ги махахме от новата дюза, а утре на другата ще ги слагаме пак. Да не се прецакат после пак нови гумички само за една дюза. Съмнява ме да не е нещо по цилиндера ама диагностиката си каза първа 2.99 другите около 1. Един колега беше писал със същия проблем 1.9 tdi AVF със същите стойности и му се е оправила само с о-пръстени. Той майстора като я запалил вика много зле гарм не работи. На 3 цилиндера и пушек яко.
  6. @skorvod Утре последно ако ли не слагам старата и ще търся друг майстор.
  7. @skorvod Всичко е поръчано в момента днес пробвах с една друга дюза грам не работи утре ще видя от друг човек и ще пробвам дано намеря здрава. Колко и кофти да е ще слагам новия болт и гумичките на всички дюзи дето сменям за да видя коя е читава първо.
  8. @skorvod Иначе как ти се вижда леглото? Разбито или не?
  9. @audi+ @Kukata_a4 Привет момчета! Свалихме дюзата и се оказва, че о-пръстените, които сменихме с нови на 15хил км са сплескани. Май май оттам ще се окаже проблема с тресенето. Днес ще си поръчам за всички дюзи о-пръстени и крепежни болтове + ще намеря друга дюза. Съмняваме ако ги върнем всички, че ще се оправи първата с това 2.99, защото бях чел коментар със същия проблем и се е оправила дюзата от само себе си. Имайте предвид мое мнение, че частите един път смениш ли ги стават консуматив.
  10. @Kukata_a4 Утре ще откарам само първата дюза на рециклаж!
  11. @Kukata_a4 Каза обаче, че не работи вече да оправя дюзи!
  12. @Kukata_a4 Говорих с човека и ми каза, че и първата мога да я оправя само и като взема 2ра ръка друга. Другите работят добре. Каза ми че ако е разбито леглото ще почне да пълни нафта в картера. Смята, че ако оправя проблема с дюзата би трябвало и паленето да се оправи.
  13. @Kukata_a4 Да схванах идеята. Реално ако дюзата е зле другите работят перфектно, компенсират и стойностите им са по 1, но иначе трябва да са под 1. Идея е да взема 1 здрава 2ра употреба и да я сложа на първата. Да видя как ще са нещата. Страх ме е и да я карам да не отиде буталото. А ако правя рециклаж ще трябва на всички. Мислиш ли че от това ще се оправи паленето. Днес не я бях палил от 3 дни и запали от раз, но надолу с предницата.
×
×
  • Create New...